Hali!
Nekem tavaly 20w50 -es Actevo Gp volt benne és megmondom őszintén ragadt a váltó. És érdekes. Hidegen nem. Melegen igen. Az egyest alig vette. Most 10w 40 van benne de Motul. Kicsit most is érzeni a ragadást de annyira nem. Amugy az castrolnak kb fél lityit utánna kellet töltögetni. Most a Motulnak még egy csöppet sem. Pedig már majd 4000 benne van.
Hello,
Tudom, hogy a gs-ekbe talán jobb a 20-as olaj (finomabb a váltó, ha már be van melegedve), de én munkába járáshoz is használom. Megyek vele 5-6 km-t és leállítom. Sztem ezesetben szerencsésebb 10-es olajat használni (most is az van benne), met az a relativ hidegebb motornak jobb kenést ad. Ugyanakkor zavar, hogy a hétvégi túrázásokkor néha nehezen veszi az 1-est bemelegedve. Mi a véleményetek? Cseréljem 20-ra vagy hagyjam benne a 10-est? Lehet, hogy inkább ártana neki a gyakori hideg használat 20-assal? Köszi előre is!
Szép amúgy az új gép, irigykedek de csak mértékkel:). Én egyébként nem vettem észre különbséget a szélcibálásban plexi használattal, meg anélkül. Mondjuk nekem a legegyszerűbb van, amit kapni lehet és nem is szórakoztam olyannal, hogy pl állítsak egy kicsit a dőlés szögén, hogy jobb e esetleg. 120-nál meg úgysem nagyon megyek gyorsabban,addig meg lehet bírni gond nélkül.
Olyanccccééééplett!
2 hétvégi ázás után már kezdetem utálni... olyan ronda volt szegény!
Az első (arrowmax) oké, a hátsó (sportdemon) bizonytalan.
az nsr fórumon meg tegnap megtárgyaltuk az olajakat
Nekem tavaly 20w50 -es Actevo Gp volt benne és megmondom őszintén ragadt a váltó. És érdekes. Hidegen nem. Melegen igen. Az egyest alig vette. Most 10w 40 van benne de Motul. Kicsit most is érzeni a ragadást de annyira nem. Amugy az castrolnak kb fél lityit utánna kellet töltögetni. Most a Motulnak még egy csöppet sem. Pedig már majd 4000 benne van.
Tudom, hogy a gs-ekbe talán jobb a 20-as olaj (finomabb a váltó, ha már be van melegedve), de én munkába járáshoz is használom. Megyek vele 5-6 km-t és leállítom. Sztem ezesetben szerencsésebb 10-es olajat használni (most is az van benne), met az a relativ hidegebb motornak jobb kenést ad. Ugyanakkor zavar, hogy a hétvégi túrázásokkor néha nehezen veszi az 1-est bemelegedve. Mi a véleményetek? Cseréljem 20-ra vagy hagyjam benne a 10-est? Lehet, hogy inkább ártana neki a gyakori hideg használat 20-assal? Köszi előre is!