Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyébként tényleg ez van, én a motorommal nem is tudtam ugy mond Max-ot menni mert 160-ál már összefosom magam annyira instabilnak érzem

De most legalább már kukucskál valaki kifelé az ablakon!
Budapest
Hab a tortán, hogy most be is engedtek!
És én?
1998-ban eladtam, 21 évesen, valós 134 ekm -el
Kérdés!
Még mindig szórakozik a motorom!
Jelenleg is a szerelőnél van és egyszerűen nem jön rá a gondra!
Alapjáraton tökéletesen megy, hirtelen gázadásra viszont teljesen leesik a fordulat és le is fullad sokszor.Ha egyszer átesik ezen a fulladási rohamon, akkor tökéletes, de kereszteződésben induláskor ez elég necces!
Városi tempónál meg sebességben rángat.
Volt karbi tisztítás,gyári értékre visszalőve minden, úszószint miliméter pontosan beállítva, gumimembránok a karbiban tökéletesek, minden elvégezhető dolog legalább 2-3x megcsinálva!
Szelephézag belőve.
Gyertyák jók!

Ja és friss ÖMV-s benzin van a tankban!
Már nincs meg?
Ilyen Mercédeszem volt
Nekem csak 10 km eső jutott a 300-ból
Én nyomtam 110km esőset meg 30km vizeset!
Pusztakettős?
Hol jártam ma ? ? ? ?
Ez tökéletes! Bár alapjáraton egy 12,3-12,7-nek jobban örülnék.
A feszszabályzód meg akkor döglik meg, ha 5000-nél nem szabályoz és 16V vagy több is megy az akkura.
Annak az a dolga hogy MAX 14,7-nél lefojtsa a töltést
:-)

Én elsőre megkérdezem mennyi!
Nem azért mert nem érdekel a dolog, hanem mert ha sokkalom, akkor inkább nem folyatom a nyálam olyan dologért, ami nekem nem fér bele.

Így volt Erik csővével is.
Hallotam messziről - folyt a nyálam.
Az első kérdés: mennyi volt......
Az ár megfelelő volt - így nekem is meglett 3-4 hét múlva:-)


De ha már a 2x árát mondta volna, akkor hagytam volna.
Van egy eladó "S"-es ha az neked jó....a képeidből nem tudom megítélni mekkora vagy az életbe:-)


Nekem egy LOUIS-os van már 3-4 éve.
"Drága" volt - 40€ - de azóta is esőruha.
Ilyenem van:
http://www.louis.de/_20d554074...

Ez most 49 €
Az enyém kicsit más - hiszen 3-4 éves:
NEkem ez a Thumbs up szett van. A KELOMOTORNÁL vette még 2-3 éve Dawntez ha jól emlékszem. Azóta is az ülés alatt van.

9 éve motorozok, eddig 1 deffektem volt, azt is Én csináltam, mert kint hagytam egy szöget a kertben, és beletoltam a motort:-)))
K4-et nem tudsz kinyitni ha ez a cél.
Nekem is az volt - minden oldalról körbejártam a kérdést.
A megoldás: TELJES karbicsere, és újraállítás mindenhol.
Ez pedig már majd 100-150.000-res válasz a kérdésedre, vagyis nem éri meg.


A régi motoroknál csak be kell ragasztani a lyukat a gáztolattyúnál , de a K4-esnél ha beragasztod akkor sem lesz erősebb. (ez megcsináltam Én is)
Plusz értelme csak 7000-res fordulat fölött van, ahol a gáztolattyú már annyira nyitni akar. De itt már laza 140-el mész, vagyis nincs értelme, hiszen a fojtott motor megy 160-at, a nyitott meg 180-at...
De a futómű nem erre lett kitalálva. Szar mikor beszitál a motor eleje. (nekem ez volt az M3-ason)
Hali!

Elsőre is grat a géphez.

A gumit döntsd el hogy milyen legyen.
van aki márkást használ és csak azt ajánlja - van aki beéri az olcsó Heidenauval.
Mivel az árak már nem olyan mértékben különböznek ezért már Én is valami márkát ajánlok. (pirelli, michelline, continental)

A gumisok akiknél jártam vagy tudom hogy jó áron dolgoznak, van gumi is...
www.r17.hu
www.forgogumi.hu
www.pasztoy.hu
Bp-n lakom, és mivel első moci, friss jogsi kombóval, ezért gondolhatod milyen stílusban használom :)
Hali!

Nagy kérdés,hogy kis hazánk melyik részén élsz, laksz? A másik pedig, hogy milyen stilusban használod a géped?
Üdv.
Lehet inkább itt kellett volna feltennem a kérdésem.
http://sportmotor.hu/motoros_f...
Helló!

Ha jól emlékszem, akkor afehér tetejü a régi gs-ekhez tartozik,és elméletileg nem fojtottak. Konkrétan mi a problémád a karbival, illetve a gépeddel?

Üdv.Gaben