Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha kösz, nekem igazából oldaltáskát kitartani kéne, mi is eszkábáltunk tegnap előtt rá valami de nem sikerült valami jól, mert az a rohadt kapaszkodó nem egyforma a bütykök sem egy helyen vannak és későn vettük észre , de köszi a képeket majd ilyet is csinálok rá, miből is van pontosan? vascső?
Értem, bár lehet az idom kicsit akadályoz majd, de megpróbálom.
Sőt, még az is kiderül, ha nem párhuzamos a 2 kerék.
A pocsolyás/szembejövős módszer nem túl pontos, én inkább a következőt tenném: az első és hátsó kerék mellé tennék egyenes léceket úgy, hogy szorosan a gumik oldalfala mellé rakom.
Ha minden OK, akkor a két oldalon az első és a hátsó kerék mellett futó deszkák távolságának ugyanannyinak kell lenniük. Ha egyik oldalon kisebb/nagyobb, akkor a hátsó kerék annyival tér ki a középvonalból.

Kicsit bonyolultan fogalmaztam, de remélem, hogy valamennyire érthető.
kappaszkodón van két bütyök....csomagrögzítéshez gondolom, na szóval. csövet hosszában félbevág, cső két végén kell csinálni bevágást h ezek pont beleüljenek a bütyökbe, és így megakadályozzák h elforduljon, bilincsel rászorítani a kapaszkodóra félcsövet, majd hozzámérni a "kilincset" h fog kézre állni az illetőnek, bejelölni leszedni hegeszteni és mehet fel véglegesen.

A félcső alulról találkozik a motor kapaszkodó csövével.
Ha a blokk nem is, de a lánc sajnos megérzi. :(
Most van benne 20 500 Km, és eddig már kétszer húztam utána. Ennek ellenére legutóbb amikor mentem, már megint csattogott picit. Szerintem még párszor utánafeszítek, de úgy fest ezt a szezont már nem húzom ki vele.
A kerekek párhuzamosságát hogy lehet jól megállípítani? Sajnos a kerékszorító csavar alatti füles lemez, amin a jelölések vannak, egyszer körbefordult felszereléskor (fel is szántotta a festést :( ) és elgörbült. Ebből annyi a tanúlság, hogy soha többet nem viszem vizigótokhoz gumicserére...
Sikerült kikalapálni, de így már lehet benne egy kis eltérés.
Úgy tanúltuk, hogy pocsojába kell beletolni, és akkor a nyomon meglátszik ha nem párhuzamos, de azt olvastam, hogy ez már elavult módszer és a régebbi vékony kerekeknél fog csak látszani. Egyébként ilyenkor mit kell látni? Azt hogy két egymás melletti külön nyomot hagy?
A másik meg hogy legugolsz és megkérsz valakit hogy szembe jöjjön veled a motoroddal. Így ki lehet szúrni a kis eltéréseket, vagy a kis eltérés annyira nem számít?
Akkor nagyon kihalt utakon közlekedhetsz, hogy (jóformán) nincs szükséged első fékre... :) Vagy majd' szétszakad a blokk a sok motorféktől :D
De persze az is meglehet - sőt, ez a valószínűbb -, hogy én vagyok béna, és elég gyakran használom az első féket (is).
én is így csinálom 23ezer van a gsxrben és elől még nem cseréltem betétet de hátul már igen és így eszik 5litert
Ahhhaaaa értem!
Én is úgy vagyok vele, hogy ha nagyon kell, csak akkor fékezek, maximum hátsóval korrigálok manőverezés közben.
Az első fékemet egy üveg búra takarja, amit egy kis kalapács segítségével kell feltörni vészhelyzet esetén.
motorféknél nem kap üzemanyagot és ettől lassul ezért nem eszik semmit persze addig alig a fordulat el nem éri az alapjáratot
Ezt én is olvastam, de szerintem motorféknél is fogy a benzin, lagalább az alapjáratnak megfelelő mennyiségben, hiszen olyankor szokott puffogni a kipufogó. Vagy rosszul sejtem?
Az csak egy alkalom volt, az idei három közül a legutolsó. :) De gyanítom, hogy nem is erre a honlapra gondoltál.
Ja, mégsem, csak kapkodok.
Köszi szépen!:-)
Női motoros nap alkalmából, nőknek?
A GS500-nak milyen "váltóméretei" vannak a hátsó gumira? Lehet, hogy valamikor kinéznék pályázni, és oda valami "second hand" gumikat húznék fel, a mostani Metzeler Lazertec-et sajnálnám leamortizálni (hátha akad még valami jobb állapotban levő levetett gumi.)
Ha erre gondolsz, akkor voilà.
Meg tudnátok adni a rendőrség motoros vezetéstechnikai tréning honlapját? Nem találom, pedig már megvolt egyszer... Feliratkoztam a listára, de még nem szóltak vissza.
10 Ft kedvezmény / liter, az én esetemben 450 Ft megtakarítás. Csakhogy ehhez meg kell tennem oda-vissza 25 km-t (ami eleve kb. 500 Ft költség), eltelik vele másfél óra...nem éri meg.
Érdekes, de az én autómnál (Fiat Punto) akárhogy vezetek városban, szinte mindig ugyanannyit fogyaszt. Sportosan (már amennyire engedi) vezetve és bekapcsolt klímával egy tank benzinnel (45 liter) elmegyek kb. 480 km-t, kikapcsolt klímával, tojással a cipőm alatt pedig kb. 550 km-t. Nem jelentős a különbség ahhoz, hogy úgy vigyázzak. Az előrelátó vezetés és motorfék nálam is működik.
Viktory90 nem árulnád el nekem a "króm kilincsed" hogy készült?:P hol van rőgzítve stb?
a cikk videója csak nekem akad meg 4 percnél?
na viszont nekem ez a cikk nagyon bejön
http://www.origo.hu/auto/20110...

én ugye mindig motorfékkel közeledem a piroshoz(bár eddig csak azt hittem a fékkel spórolok), hawer az autóját kibassza üresbe és úgy gurul én mindig nagyképűzik mekkora király hogy spórol ennyit erről
nem támasztja alá mert egy noname kúthoz sem mentek el
10 éve járok olyan kútra. Sosenemlettbajom.Csak 10 ft-al olcsóbban van az üzemanyag.A vezetési stílus megváltoztatása lényegesen nagyobb megtakarítást eredményez.
Ezt a cikk is alátámassza.
ezek nem noname kutak, azért hiszem el talán a cikket, de ahol 10 ft -al olcsóbb a benzin oda akkor se mennék