Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alapjáraton tölt 13-13.5V között,de mikor kezdem pörgetni leesik 12.5-re.
Információim szerint pont fordítva kellene működnie.
A 6,5 liter a GS-re vonatkozik persze
A cross nem a fogyasztásról szól. Ha meg belegondolsz, elég sok nyélgázos ugratós kör lehet az a 100 km, ha pályán használják. Olyan igénybevétel mellett a GS is megenne annyit. Közúton 6,5 literes fogyasztást is el lehet vele érni, közel sem állandó nyélgázon.
Aki crossot vesz, azt nem fogja érdekelni a fogyasztás, max annyira, hogy verseny végéig ne ürüljön ki a tank.
20 litert 100-on?
Azt a motort gurítsd le a Taigetoszról!
Szia. Én nem vagyok arra nagy h miota mennyit, csak ha már beoltasz h fiatal vagyok akkor válaszoltam h ennek ellenére régebben, és igen azt kell mondjam h több mint 25000t elmegyek egy évben:) És minek szerelni? Ne aggodj nem a gixert szerelem állandoan, hanem a krosszt kell. Mert az versenymotor és szokása széthullani ha nincs szerelve... Amíg egy utcai motor elmegy lazán 100.000 kmt hozzányulás nélkül, ez lazán nem megy el 2.000t sem és van pofája megenni 20 litert 100on:)
Gyerekeim! Nem volt itt eddig személyeskedés! Miért?
Ne bánts, én veled vagyok!
Sokkal jobban azért nem jársz te sem. Amit nem hagysz a szervizben/ vagy csak az alkatrészesnél, azt otthagyod a banknál.
Akkor meg mi a francnak írogatsz?

MASTERBIKER-nek ment a levelezés, mert Ő írta hogy gázolajjal mossa a láncot.


Elharapjam a nyakad kölök?
És csak szúrkálodásnak:-)))


Tudod Én nem szerelek, mert nem romhalmazt veszek:-)
Én motorozni akarok, és nem szerelgetni:-)))


Erről is sok vita nyílt már itt.
"minek ÚJ motort venni"?

Egyrészt ezért.
A banditám 1.798.000ft volt. (100 hónapos hitelre)
4 éves, van most benne 50.000km de még szervízben nem volt csak amíg garis volt az olajcserékre, injektorszinkronra.

A GS-em 3 éves, 3 hónapos volt. 1,248.000-ért vettem (6 éves hitelre)
68.000km tettem bele, és ugyan ez volt a szitu.


Szóval minek szereljek? Inkább motorozok:-))))




Én soha nem mostam gázolajjal!
Petróval mostam láncot.
Már tegnap is írtam, hogy ugyanazt beszéljük mindketten, csak rossz helyen nyomkodod a válasz erre gombot!
Szóval olvasd vissza az elejétől!
Bizony:-)
34 éves vén fasz vagyok:-)))
húz az állam, meg a 3 gyerek is:-)))



Nem húzok senkit, csak mikor hülyeséget írtok, azt próbálom kiigazítani. Hiszen tudtommal azért van ez a fórum, hogy aki még nem tud valamit, az nyugodtan kérdezzen.
És ha valaki tud válaszolni (épp eszűen) az válaszolhasson.
Mellesleg a fiatal csávó esett nekem az általánossal:-))))
Én csak lereagáltam, szokásom szerint.


Régebb óta motorozol?
Az is elismerendő. Én 25 évesen tettem le a jogsit, előtt még motorozás sem érdekelt.
De akkor ha már erre vagy nagy, akkor mennyit mentél?
Megvolt neked 8 év alatt 200.000km? Mert Én az 5 motoromba közel ennyit tettem.
Vagy a GS topic átment KI MOND NAGYOBBAT topicba?
Rossz tudás:-)))


Petroleumban akár ki is moshatod a láncodat!
Hidd el, ez a szakmám......ezt csinálom a MOLnál 1994 óta....
Beszarok:-)))


Te elolvasod amit leírsz?

Igen! Én mondtam, hogy nem használnék benzint-gázoljat


És IGEN PETRÓLEUMOT használok.....
És nem azért mert ez tanácsolják, hanem mert ez a jó.....

A brigéciolt sokan használják, de azt nem tudják, hogy 98% petroleum......
Csak épp egy üveg brigi ugy 1000-1100ft
Egy üveg sima petro meg csak 650-700 környéke




Vigyáz, bekavarodtál:-))))
Most ebből hogy mászol ki:-))))
Hiszen TE írtad (és ESSO) hogy TI gázolajjal (nem gasoline-al) mossátok a láncot.
Tudom, Én sem bántottam senkit. Tegnap nem.....ma még nem tudom:-))))
Bizony ám...., hiszen akkor csak AK-m volt.....
A bandit miatt lett letéve a "A"
senkinek nem kell tartalékba 1 elsőkerék? tárcsa nélkül
Generátor biztos, hogy jó?
Csatlakozások?
http://www.kelle.hu oldalon is beszerezhető, univerzális, 13500Ft, szállítással együtt, és 1 év garanciával.
Mérete valószínűleg nem egyezik a gyáriéval, nem tudom, GS500-on hogy fér el, de a Hyosungokra felraktuk többen is a gyári helyére.
Mik a tünetek?
Bármely más 12V os rendszerű motoré jó ami 5 vezetékes, csak át kell kötni a sarukat a csatlakozókon. (3 egyforma színű, általában sárga egyértelmű h micsoda, a másik kettő megyen az aksira, általában zöld és piros) Bontóból beszerezhető.
Sziasztok.
Sajnos megint tréfálkozik velem a gs.
Nincs még fél éve hogy cseréltem a fesszabályzó,de ugy veszem észre ez is behalt.
Vaterán vettem ocson,de vadi új volt.
Még nincs 4 éves a vas de ez már a második fesszabályzó.
Van valakinek valami ötlete hogy mi okozhatja?
Esetleg van valami másfajta ami jó hozzá?
Előre is köszi.
Nekem a 2008-as volt a legjobb, csak ami a szervízkönyvben van, az 20000km abban az évben. + a maradék.
Jó lenne legalább egy olyan év.
Általában a hétvégék a zenekar miatt húzósak, szinte minden szombaton játszunk valahol. Így ha lesz konkrétabb időpont fent (akár szavazásra mint az előző túrán), megpróbálok jelentkezni.
Idén már akkor megvolt Szlovénia, Olaszország, Ausztria, amikor a legtöbb motoros még az akksit sem rakta vissza. Montenegroban is voltunk, de ott most sajnos nem motorral, ill. holnap irány Kárpátalja (szintén autóval). Így már esedékes lenne egy kiadós motorozás ismét!
Kár

Nekem is nadrágszíjszorítós lesz, de nagyon mehetnékem van. Remélem pár éven belül lesz még olyan jó szezonom, mint 2009-ben volt.
Ha tudnék menni, akkor veletek mennék Szegedtől.
Sajnos anyagi okok miatt nem tudok menni.