Innen jöttek a motornevek: Kombájn és Zagyszivattyú. (merő jóindulatból.)
)
)
Várjál: egy hetes volt nálam a GS, amikor sírva telefonáltam apunak:
Brad sajna nem az esetem (bár ez tuti kölcsönös lenne
)
(ez az én bajom, bírom a határozott, kemény pasikat, csak ne kelljen velük együttélni...
)
A karbitól nem félek, én is, mint a legnagyobbak, csak a szerelőmmel utazom.
(neki meg úgyis kell mindenféle szerszám az öreg bajorhoz...)
Én imádom a GS-t és ha elszédül az Alpoktól, akkor majd elviszem Hollandiába, és ott motorozunk.
szerencséd, hogy most jöttem vissza masszázsról, és kellőképp higgadt vagyok... nem lehet mindenki Bódy Sylvie...
(vagy Bódi Guszti, ahogy tetszik)
Amúgy a használtautón vagy egy 1600-as 6 hengeres BMW. 990.000-ért. Deeee az eleje meg a hátulja között van egy kis hézag...másfél méter...hát csak nem védte meg...
igaz 45le vs 117le volt a túrán,de ne felejtsük el azt sem hogy én 5ezrenként új gumit veszek rá,lánc is fele annyit bírja,fékbetét is...
na de ez még nem is annyira fontos mint az hogy mikor utast cseréltünk,ugyan tetszett neki is,de ő nem szeret a tankon kapaszkodni.az meg baj.mert sofőrként le lehet vezetni egy ezrest ezzel is egy nap,de az utasnak keményebb dió.(attól függetlenül az ülésemre meg azt mondták a csajok hogy jobb(zselés)).
és még 1 dolog,amit nem szabad kihagyni,talán a legfontosabb: az enyém nagyon ideges.nagyon hirtelen veszi a gázt,nagyon erős a fék,kívánja hogy menjen.ezzel nehezebb nyugodtan túrázni.szóval nem véletlen hogy vannak túrásabb motorok (gsxf,vfr stb) mert kell az a kis különbség