Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, egyben, csak ha kintről van, nekem kellett mind a két papper... forgalmi és az a valami, amit másik fórumban is te mondtál meg :D
de pl. 92 előtt bevont forgalmiknál Ausztriából, simán elfogadták a vizsgán, majd a az okmányiroda szívat meg, egy több havi lekérdezéssel.
Nálad ez gondolom nem áll fenn, mert mindened van :D
na, nekem a kocsiban pont ezért van mellettem az ajtó zsebében.

És lakott területen kívül is ha leszállsz a motorról ugyanúgy motoros vagy, és nem kell mellény, max, ha elsétálsz mellőle, mert akkor nyilván már nem motoros, hanem gyalogos vagy, de ekkor már sisak sem kell.
Simán! A szabály az szabály!
Én benzinkúton láttam tépőzáras fényvisszaverő csíkokat. Majd kidíszítem vele a Sügért, hadd legyen karácsony a germánoknak.
A hülye labancok!
Ezek az élhető szabályok

Am fényvisszaverő ruházat van előírva (cordura kabátomban van fényvisszaverő, így oda nem kell felvenni semmi pluszt), nem láthatósági mellény. Lehet kapni valami szalagos rendszerűt is, kicsit kisebb, meg könnyebb felvenni. Külföldi motorosokon láttam eddig, meg talán kukásokon itthon
...és ha csak a jégeső miatt van rajtam a bukó, meg a hónom alatt az eü csomag, megbüntet a rendőr, hogy nincs nálam motor.
Lakott etrületen kívől ha leszállsz a motorról kéne a mellény.De gyakorlatban van aki felveszi induláskor mert megnézem azt a tornát míg kihalászod az ülés alól és felveszed motoron ülve.
Vagy szarnak rá mert marhaság.
Láttam osztrákiában rendőr miatt kocsiban fetrengő embert mert a kalaptartón volt de kiszállni nem engedték mivel akkor már rajta kellett lennie.
Újjjéééééé.Kétéve még külön kellett fizetni.
A motorra csak az EÜ tasak a kötelező, meg a forgalmiba a csekk a KGFB-ról (vagy igazolás, ha átutalásos vagy).

A láthatósági mellény a kocsiba sem kötelező, ugyanis az a gyalogos kötelező tartozéka. Vagyis, ha nem szállsz ki a kocsiból, nem vagy gyalogos, ergó nem kell. Csak ha kiszállsz pl csomagtartót megmutatni a rend őrének, akkor gyalogos lettél, és kell a mellény. (Az más kérdés, hogy hivatalos parancs nélkül közrendőr nem nézhet a csomagtartóba, de ugyan ki mer ellenmondani...)

A motoros pedig, ha leszáll és pl tolja a motort, akkor is motoros, vagyis kell a sisak a fejre! Csak, ha utasít a rendőr, hogy szálljon le, és vegye le, akkor lehet levenni, de ettől nem vagy gyalogos, ezért sem kell a láthatósági mellény...
benne van
Legközelebb már tartalékon vidd oda! :-D
Huhh jó hogy mondod.NKH előtt kell eredetiségvizsgát fizetni vagy most ők csinálják és a 28000.- be benne van?
Nekem NKH vizsgán simán megmérték és most 182kg van a forgalmiban, mondtam is röhögve, hogy sok lesz az, de csak intett, jó az....:D
Hát én is úgy vélem (vagy szeretném ezt hinni), ha nem csinálok nagy feltűnést, akkor hagynak élni.. Persze bármikor be tudják bizonyítani az ellenkezőjét.
viszont a rendőr kérheti a műbizonylatokat ha nem gyári a felni..kipuff...és mint tudjuk az autók 98%-ban nem rendelkeznek ilyen papírral
Miiii? kétkerekű kispolski?
Nem kell semmi, se tartalék izzó, se láthatósági mellény, már csak azt hiszem elsősegély csomag kell. De legutóbb Lepencei "ma megfingatjuk a motorosokat" razzia alkalmával sem néztek meg semmit. Csak a forgalmit és a jogsit. Még a biztosítást sem kérte külön, bár az ott volt a tárcámba és láthatta.
Nekem is az a véleményem, hogy csak úgy hiába nem b...ogatnak. Max. csak néha...
Nekem 425 a max össztömeg. Szerintem ketté is törne ilyen teher alatt a GS
nem, itt van előttem a zokmány...: 267 kiló a súlya, 380 összesen. De a benzines az stimmel.
csoppergées... sasok, rojtok, zászló
Az nem 367 kg akart lenni, és összsúly? Mert az úgy már valahogy rendben is lenne!
végülis, ha belém akar kötni, belém tud. Ilyen idétlenségek, hogy tartalék izzó kellenek még? (a régi motoromban volt a villatáskában, aztán pereceltem, na össze is tört. sok értelme volt...)

Jajaja: azt ki tudja, hogy germán felségterületen mennyire szívóznak, ha nincs E a kipufogóban? Aszongya az embör, hogy ha megyünk esetleg nyugatra, vissza kell tenni a gyári csövet.
A másik meg az, ha kocsiknál is feldobsz egy sportdobot, vagy sportlégszűrőt, esetleg egy kis chip tuning, nem fogsz rögtön műszaki vizsgára sietni, hogy mérjék be az új értékeket. Pedig sokan alakítják át így autójukat/motorjukat, úgyhogy no para!
Itt a majd 270 kilós tömegadat az érdekes.. A folytás egy dolog, de hogy ólomsúlyokkal nem támogatta meg senki a motort, az biztos