Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

Gs500 hoz melyik olaj lenne jobb?
Motul 5100 10w50 vagy 15w50?
Ha jól sejtem a 15w-s igaz?

Most 10w40 volt benne, 9000km alatt megevett kb. fél litert.
hát nem is 6.-ban 7ezren..
7000-re nem hiszem hogy 80-al mész.............és nem csak emelkedőkből áll az a buckarakás.








Van lejtő is.
Nem épp a racionalitás vezérel, ha motorozással kapcsolatos döntéseket kell hoznom.. Jobb mindennél van.. BMW tulajok mást mondanak nyilván

Rendesen utánaolvastam a TRX-nek, és nem egy-két onboard videót is végignéztem.. és tetszik, egyre jobban
Sajnálnám több napon keresztül 7ezren tartani a nem gyenge emelkedőkön..túl lassan menni meg nem szeretnék. A transalpinán is sajnáltam amikor kopp gázzal 80nal mentem hegynek felfelé az utolsó párszáz méteren

Ismerem a GS-em határait..
Azt a 450-essel is megnézheted.
nem egy oszkár díjas konstrukció ez a TRX, meg nem valami formás. A GS-ed szebb!
Má' nyugdíjas, csak nagyon aktív
Nincs

TRX 850-et.. ha pedig nem lesz belőle épkézláb példány akkor valami nagy V2-őt szeretnék. A barátságtalan motorkarakterisztika a lényeg

Terepes motort egyelőre nem akarok, ha elmenne a GS.. mert akkor végre megnézném magamnak a civilizált nyugatot, élén az alpoknak nevezett dombsággal
Szerintem nyugodj bele, hogy ez a motor nálad fog nyugdíjba menni.
nincs kereslet a gép iránt? mit akarsz következő gépnek?
Csak ilyen kiveszem, beteszem konstrukciót engednék meg, a gyári állapot gyors visszaállításának lehetőségével..

Mondjuk anyagilag két cross kerék meg komplett első villa és fék ott lenne, mintha vennék még egy 450-est
ne rondítsd el a gyári állapotot, szerintem.
Lehet hogy nem is "új" motorban kéne gondolkodnom
Óra szerint 37.000 (?) van benne, a valóságban ki tudja mennyi. Szerintem maradok a sűrűbb olajnál, nem akarom szétkúrni a telót. (Gondolom a műhelyben ha osztanak-szoroznak, távtartót installálnak, jól elkérik érte a pénzt... annyit talán az egész motor nem ér.)
2006-os volt. Mivel új korától nálam volt, és egészségesek voltak a szárak (kívül-belül), elegendő volt a vastagabb olaj. Ha fáradt a rugó, akkor lehet pogácsázni, de ott is inkább új rugóval érdemes operálni. Ehhez azért néhány tízezer kilométer kell, lehet, hogy száz is.
Szia!

Köszi az adatokat. Az enyémen már cserélték a telókat, nem állítható az előfeszítés. Valószínűleg "összecsukták" az elejét, és egy későbbi telóval pótolták.
A tiéd mikori volt? Raktál be ilyen távtartókat vagy csak a sűrűbb olajat?

Üdv: j.
Az Üllői úti villaszár-egyengetőkre gondolsz?
Hali!

15W-s olaj, száranként 382 ml. És én a te motorodnál nem "pogácsáznék". Elvileg a 91-es évjárat rugóelőfeszítése állítható (gyanús, hogy gyakorlatilag is).

Üdv: Teddy

még keresed a "kopasz libát"mi ...!
Ohh én bárhol képes vagyok csajozni!:)

..nekem most lehet!
Kell a távtartó, a gyárinál sűrűbb olaj, és a nagy okosság, hogy több legyen, mint a gyári előírt mennyiség. Egy komoly műhelyben ki tudják számolni, meddig lehet ideálisan emelni a mennyiséget. / A gyári érték nem jelenti azt, hogy nem lehet eltérni tőle. Ez biztos. /
Az enyém ilyen és az eredmény bombasztikus. Ha akarod, ki is próbálhatod. A műhely címét pedig itt írtam mostanában valakinek.
Valaki kísérletezett-e már olyan "futómű keményítéssel", hogy pl. 15 mm-es távtartó pogácsákat applikál az első telóba, kvázi nagyobb előfeszítés gyanánt? Ezt meg 10W-s telóolajjal összerakva.

Vagy ilyesmi.
Vagy nagy hülyeség. :)
Egy injekciós tű jó szolgálatot tud tenni!
igen