Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig szerintem pont az Aquila, ami fiatalosabb külsőt kapott. Vagy inkább ilyen sikerült.
Ha megtehetném, valamelyik Honda vagy Kawasaki cruiserrel járnék. Számomra az a nagybetűs motor, külsőleg és kényelmileg.
Csak meg kell hizlalni hozzá a pénztárcát.
Minden ütés amit a kerék kap azokon a csoffadt rugóstagokon keresztül egyenest a hátadnak megy.
Nekem sem a favoritom. Az Ember az 1600-os Wild Start is azért adta el, mert fájt rajta a háta. Pedig az ember azt hinné...
Hát ilyen csoppernek látszó tárgyat max ha 65 fölött járok.
Nem túl aktív az üléspóz.
Mintha hintalovon gépészkednék.
Ez igaz. Erősebb is, mert a legtöbb négyütemű 250-es kb 13 lóerős, ez huszonvalahány, és nem is néz ki rosszul. Nevelőanyámnak van olyan, 65000 km-rel, ő elchopperezget vele, nagyon szereti.

(A huszonvalahány lóerő csak amiatt jó, hogy ha pl megyünk együtt, akkor 80-nál nem akarja kiköpni a lelkét, és tudunk kényelmesen családi túrázni. (80-90-nél apu meg én lerokkanunk a vibrációtól.) )
Apu is mindig fikáz, hogy ez csak egy 500-as, meg sor 2-es, de nagyobb mennyiségű sz@rt megevett volna, ha neki 10 éve olyan motorja lett volna, mint nekem.
Igen, volt egy szériahibás évjárat, csak nem tudom, mi volt pontosan a baja. Ezt meg is írtam MrChefnek.
Viccen kívül

A 250-es hyo blokk az ott van a szeren (kategóriájában)
Úgy tűnik, mintha a koreai motorok most olyan korszakukban lennének, mint a koreai autók a 2000-es évek elején: ügyesen közelítenek a japánokhoz. A maiak (Hyundai, Kia, és nagyjából a Chevrolet) már majdnem elérték őket.
A Husáng 650-es Aquila tetszik alapvetően (kivéve a kipufogóját), de még mindig olyan drága, hogy annyiból márkásabbat és jobbat vehetnék.
Én erre annyit mondok, hogy akkor már inkább egy ER-5
Láttam hengerfejet róla Petyának............az a simán szétvált talán vezérműtengely vagy valami ilyesmi nem volt bizalomgerjesztő.
Annyira nem gáz... Hát én sem vettem volna meg, de amennyit és ahogy a fater használja, és még nem volt komolyabb baja, az nekem sokat mond. Olyan, aki vezetett már SV-t is meg husángot is, azt mondta, hogy nem olyan finom, mint a japán, de kicsit erősebb és jobb a futóműve. Én nem tudom, én SV-t nem vezettem, a husángot is csak egyszer. Szóval ez csak a család véleménye.
Én nem tenném............annyiért veheted az eredetit.
kawa vs gs

áldás, békesség testvéreim!
szerintem a fórumozás kellemes szabadidős tevékenység...
aki ezt anyázásra használja, magával tol ki szerintem
szavazzuk meg, hogy a gs500 és az er5 egyaránt japppppán
okos túramotorok, és ágyesz-bugyesz mindenki menjen motorozni!
Dipshitet meg nem bántani, mert rendes fórumtárs...
Én az év túlnyomó többségében rendelkezek mind a hárommal. Remélem látszik
...de ahhoz, hogy kemény légy, kell még egy macska is, nem? Ebben tudok segíteni.
Ha a humort nem ismered, úgy igazán nehéz viccelődni
Óvodás az te vagy kisapam, ki is kezdett rajzokat kirakni!?
Erről ennyit, nos mindenkinek baleset mentes kilométereket!
Nem kell neveket mondani itt szerintem! Mind két oldalról voltak negatív megmozdulások és kész! Most nem "békítgetni" akarok,csak ilyenen vitázni,ez kész! Hülyeség,és teljesen felesleges! Szerintem....:)
Hát...azért picit más hatást értél el, ha nem sértelek meg
A tied is "szépen megy" :D
Róla koppintottam az ötletet
Talán azért kezdtük el az ER negatívumait emlegetni.. én legalábbis biztosan, mert fisi kolléga szinte kizárólag a GS negatív tulajdonságait állította szembe, az ER pozitívumaival.. gyengeségeket szinte nem is említve (amik aztán szépen lassan kiderültek már.. de mind1 is).

Amilyen a mosdó, olyan a törölköző.. vagy mondhatnám azt is, ki mint vet, úgy arat. Fisi szelet vetett, vihart aratott!

Nem is áll szándékomban enyhe nyári szellőként közeledni felé, hiszen az ő orkánként mindent elsöprő stílusa nem ezt érdemli meg.

Mondhatnám azt is, hogy egy hisztis óvodás szintjét üti meg a vitastílusa, de erre még a végén berág
Beszartam.... "sárvédö le van karbonozva." LOL
Megvaaaaan!
Jahh érdemes elolvasni

http://www.kepesmotor.hu/babet...