nem is foglalkom vele , csak most eszembe jutott. a barátom gondja persze megoldódott (suzukisok) segítségével)
(persze pörgetve elfogy belőle a szufla), hiába 60 ló, azzal is elég jól el lehet közlekedni alacsony fordulaton, és úgy csak 6,2 körül fogyasztott megpakolva.. (ugyanakkor tartósan 160-170-es tempónál benyomta a 10-11-et is.) Hozzáteszem nem az enyém az autó, 1 hétre (bő 3000 km) kaptam kölcsön még anno
Hiába volt erősebb, sokkal gyengébbnek érződött.
esküszöm nem szivesen cserélem le a gs-t mert a neten egyedül lennék
Milyen motorokat csináltak még hengerenkénti két szeleppel? Utána kéne nézni!
, nagyon kevesen tudnak a két szelep adta előnyökről. / Képzelem Fisi kolléga most mennyire émelyeghet a másik oldalon
/. Én egyébként pont a két szelep adta előnyök miatt kedvelem a GS-t. Egyszerűen másképpen viselkedik a blokk, ami számomra élmény.
De az is látszik, h nagyon hurkák, próbálnak egykerekezni, de nem megy nekik. Szerencsétlen hülyék