igy nem nekem kell masik gepen torpolni ugyhogy hajra.
Alul mondjuk semmi sincs, a gs jobban gyorsul 6-ban nyomatékból, de ezt is meg kell szokni. Nekem egyáltalán nem tűnt kényelmetlennek, valószínű a testalkatom miatt.
Bár kíváncsi lennék 500 km felett mennyire elviselhető. Na majd egyszer...
Alapvetően kétfelé lehet osztani őket, inkább pályára, vagy közútra ajánlottak.
Közutakra szinte mindenhol a GSXR-t, vagy a CBR-t hozták ki. (Ebben a sorrendben!)
Pályára abszolút Triomph Daytona vagy R6, ha már a 600-asoknál vagyunk.
De a GSXR erősebb is, ergonomikusabb is (meg kurvára tetszenek
A te segged alatt is Suzuki motor dübörög. Az én autóm is az, a motorom sem hagyott cserben, sőt a szerviz alkalmával azt tapasztaltam hogy nagyon is jól érzi magát!
Ezek után csak az a kérdés, hogy 600, 750, 1000, vagy 13xx...