És igazuk van.....nem drágább (nem sokkal), nem eszik többet (nem sokkal), súlya sem több (nem sokkal), a szervizköltség ugyanaz....pár dolog viszont sokkal jobb benne....sosem növöd ki az erejét mert nagyon könnyen tuningolható, jobb a futóműve, fékje stb.....igazából a kisebbnek akkor lenne értelme ha sokkal, de sokkal olcsóbb lenne, de nem....mert egy százassal többért megvan a nagyobb.....
A kavintont is elfelejtem bevenni.
Minden banditra vágyóval közlik odaát még ha 250-est is akar hogy 1250-es jobb.
Itt fórumon veséztük pont ki, mikor eredetileg 1250-et akartam, hogy a döntés előtt üljek mindkettőn (650 vs 1250).
A Hollós nyílt napján megtörtént, közvetlen egymás után, először a kicsi, majd a nagy...
Tipikus példája a "számok alapján ne dönts"-nek...
Röviden a miértre csak annyit: majd 50 évesen talán elgondolkodom a nagyon és nem a tapasztalatra utalok...
Azért köszi!
Amúgy meg szerintem nekem még sok.
De ami késik az lassan jön.2-3 év mulva már emberi árba esik le a 12-13-as évjárat árai és lehet venni KB 2 milláért kevés km-est.
Az lesz az utolsó motorom.NO átalakítás.No festés.
Csak gyári.
Neked meg miért "csak" 675 és nem 1050...
Hát egy nagy kalap szar volt az egész,
Nekem ilyen van és bizonyított a szlovák túra alatt nem kis esőben. Ráadásul ha felhúzod rögtön urológusnak v. nőgyógyásznak néznek.