Baromi jó gép, ahogy többiek is írták, nagyon jól kezelhető, én is gondolkodtam benne, de fejidomos nincs belőle. A CBR lenne a plexis változata, de az meg már sportkormányos, és amúgy is inkább Suzuki...
Ettől függetlenül nagyon ajánlom, haverom is ilyet vett (igaz a csajának
), következő lépcsőnek tuti jó lenne...
rohadtul nem bántásként írom! Ezt szögezzük le!
őszintén! Minek neked nagyobb gép?
Ezt már kimotoroztad, vagy csak olyan körökben forogsz ahol nevetséges vagy, mert egy motort használsz több évig?
Ma épp erről beszélgettünk bent a melóba. Mert néhol úgy dobálóznak a motorokkal, mint Én az alsógatyámmal....
Évente cserélgetés? MINEK? Ami jó, ami bevált az marad....
Én így gondolkodom.
Ahogy beszéltünk - Te elégé kreszbetonos vagy. A 90, az 89 - a lakott terület az 50 (még ha ház sincs a közelben 1km-ig).
Nincs ezzel semmi gond. De azért valljuk be a motorosok 99%-a nem tartja be az összes szabályt. Hiszen akkor családi autónk lenne.
A nagyobb motorral jönnek a lovak is, és természetesen a sebesség. Ha viszont még nem motoroztad ki a GS-t, akkor egy nagyobb mocival sehol sem leszel.
Vagy az árokba egy hirtelen gázfröcsnél.
Egy ismerősömet tudom felhozni példának.
53 éves hölgy. 250-es CBF-el.... első találkozás (2 napos túra a Csorba tóhoz) Már nézegette a GS-em...
Hogy hűűű-meg hááááá
Kérdezem mennyit ment? ááá még csak most jött az 1000-res szervízről.... Előtte motorozott? Nem....
Neki is mondtam, hogy mikor üveghangon megy a CBF, akkor gondolkozon másikon.
másfél évig járt velünk, hiszen a kis CBF is ment 130-at...
Másfél év múlva vett egy 500-as CBF-et....
Úgy ott hagyott állva engem mint a szar.................ezt szó szerint mondom.
Csak hogy értsd a mondandóm!
Én miért adtam el a GS-t?
1., Mert 2 személlyel MAX 130 volt a vége, ami autópályán halálos
2., Mert 160 volt alapban a vége
3., Elszállt a feszszabályzó (anno a Hollósnál 110.000ft volt egy új)
4., 68.000km-ert beletettem 3 év alatt....vagyis ma már 128.000lenne benne (a banditba van 60.000 ezért tudom) - vagyis most jönnének a nagy problémák
5., rohadt jól tudtam kiszállni a hitelből
6., mert kellett a tartalék
De Én tudtam hogy mit akarok....
1., összeírtam minden 600-650-es motort
2., kiszórtam a drágákat, mert specc nem fizetek a névért plusz 2-300.000-ret. Tettem egy határt. Ez 2 millió volt (pedig a hitel elbírt volna 3-4et is nem?)
3., kiszórtam azokat amik nem pakolhatók, vagy szerintem viccesen néznének ki. Ekkor szált ki a Hornet és a EN6, EF6 a listából, mivel nincs "rendes" segéd váz, ami elbírja a dobozokat, és még jól is néz ki.
Végül 2 motor maradt....
650 Bandit
és a 650DL
Kinyomtattam mind a kettőt de mivel 49,5-49,5% volt a szavazatom - így az exem elé tettem: VÁLASZ. Ővé volt a hiányzó 1%
Így lett BANDIT
Lovi-t is megértem.
Az esetek nagy részében ha eladod a mocit - és nincs meg a másik kiszemelt, akkor a pénz elkopik.
Ilyenkor jön mindig egy váratlan csekk, váratlan kiadás.
És nagyon sokára lesz csak pénz mocira.
Az meg hogy tényleg nincs elképzelés az mint látod mindenki számára furcsa, hiszen ha elmegyek vásárolni, akkor tudom mit akarok.
Nem azért veszek meg egy motort, mert tetszik.....hanem mert AZ KELL - mert tudok róla már szinte mindent.
PL. rohadtul tetszik a Hyusung GT650
De 4000-res szervízperiódusa volt/van.....vagyis a saját mérnökei nem bíznak benne? (pedig sok helyen csak jót olvastam a motorról)
No meg ugye nem mindegy az adott motor szervíz háttere.
Alkatrész árakban a suzuki verhetettlen.....
Amúgy meg le van ülve a piac.
Ez a "majd télen" már rég nem működik.
Az árak nem csökkenek annyit - az embereknek nincs pénze - akinek meg van, az nagyon megnézi mit akar venni
Szóval mint látod segíteni próbálunk, nem baszogatni:-)))
Elsőre is döntsd el, hogy MI FELÉ mennél.
És ne másra hallgass .... ne más mondja meg mit vegyél.