Jelenleg valami érthetetlen okból, de ragaszkodom még a kicsinyes életemhez, így bár javaslatod egyértelműen a jóakarat jeleit mutatja, bár megfontoltam, de ki kell hagynom!
Nincs hari, ugye?
Puszizlak, cuki vagy!
Sziasztok. Alul valóban nem szereti a sportdobot érezni rajta meg az alapjáratán is. Semmi visszafojtása nincs talán többet eszik vele. De talán amit elvesz alul azt ráteszi a felső tartományban. Gondolom azért csak megtervezik, meg ugye nincs benne katalizátor ami fojtás és a gyáriba meg van. Talán nem is melegszik vele annyira.
A sportdobtól nem lesz erősebb, csak más lesz a hangja, esetleg többet is fogyaszthat, akár alsó fordulaton nyomatékszegényebb is lehet. Én nem forszíroznám. A GS-nek gyári dobbal is fergeteges a hangja.
No, megvolt a mai gurulás, belenyomtam 150 kilométert
A GS-hez képest ez bizony szomjas jószág, de két dobozzal is befértem 5.8 alá (persze a KRESZ-kompatibilis stílusommal). Remélhetőleg melegebb időben javul a helyzet.
na ja...dettó így gondoltam én is, hogy hát nekem meg aztán pláne nagyon kell vigyáznom a csajszik miatt...semmi nagy hajtás, aztán észre sem veszi az ember és már ott kopogtat a 140-150-nél
Nekem is eszembe jutott, amikor megvettem fostam tőle és finoman, én nem fogom hajtani, minek húzni, nem vagyok én állat.....aztán két hét múlva már csak kétállású kapcsolóként használtam a gázkart
Ha van benne olaj, simán hajthatod, ne menj huzamosan 160 felett, mert azt nem fogja kedvelni, de egyébként hajthatod, mint állat, előbb adja fel a futómű, minthogy meghalljon a motor.
Valahogy kivan találva, pont annyit tud a futómű, amennyit még elbír a fék és minden más. Fékolajat érdemes még cserélni, az sokat számít, ha nem rottyan meg terhelésnél. (Mondjuk ahhoz azért kell fékezni rendesen :) )
Ne aggódj, elmúlik
Egy ilyen jó mindenes gépet kihagyni...................
Nincs hari, ugye?
Puszizlak, cuki vagy!
A GS-hez képest ez bizony szomjas jószág, de két dobozzal is befértem 5.8 alá (persze a KRESZ-kompatibilis stílusommal). Remélhetőleg melegebb időben javul a helyzet.
...csak mert szép az idő.....utoljára egyet idén.
Nekem is eszembe jutott, amikor megvettem fostam tőle és finoman, én nem fogom hajtani, minek húzni, nem vagyok én állat.....aztán két hét múlva már csak kétállású kapcsolóként használtam a gázkart
a lényeget meg Krissal leírta. megerősítve.
Valahogy kivan találva, pont annyit tud a futómű, amennyit még elbír a fék és minden más. Fékolajat érdemes még cserélni, az sokat számít, ha nem rottyan meg terhelésnél. (Mondjuk ahhoz azért kell fékezni rendesen :) )