Hát eléggé érzékeny szegénykém. Fújtam neki WD40-et is de nem lett sokkal jobb. Óvatosan kell visszább venni. Egy idő után megszokod, és simán menni fog.
Visszaolvasol nem is olyan nagyon régen folyt róla szó, h hosszabb állás után ki hogy indít.
Nyáron pl. nem nagyon használok szívatót, mert simán indul szívató és gáz nélkül is, beindulás után aztán egy kis játék a gázzal.
Hidegben ill. hosszabb állás után teljes szívató gáz nélkül, gázzal lefullad, ha már felpörgött kb. 4e-ig szép lassan fokozatosan visszább tolni még mindig gáz nélkül. Én úgy 2e fordulaton tartom egy darabig. Indulás után aztán viszonylag gyorsan (1-2-3 km után) teljesen vissza. Nekem ez vált be ill. a motornak is, lehet más másképpen csinálja. Ki kell kísérletezni.
Nincs sajna. A motort 12000km-el adtam el úgy, hogy visszaalakítottam gyárira, így csak az általam beszerzett extrák maradtak meg, mert nem kellett az új tulajnak.
Nem arra gondolok. Az ülés alatt lévőről beszélek.
Nem tetszett, ahogyan lenyúlik a rendszám alá a fekete műanyag, így a gyárit sablonként használva üvegszálból csináltunk egy olyat, ami nem nyúlik le és csak a rendszám látszódik.
A képen a gyári van épp kiszerelés közben.
Sziasztok,
Minap körülnéztem otthon és találtam pár dolgot a jópár éve eladott GS500-amhoz. Hátha valakinek tetszik a stílus, életre kelnének a cuccok megint valakinek a motorján.
Kipufogó(nagyon igényes munka), karbon mintás tükrök, Pazzaz kormány, rövid hátsó sárvédő(sajnos nincs meg a rendszámtábla/index tartó, de igény esetén megoldható)
Képeken látható, hogyan nézett ki a motor. Ha valakit érdekel, akkor jelentkezzen és küldök még képet.
Nekem is volt egy hasonló jelenetem pár éve....annyi különbséggel, hogy nekem sikerült megállnom a a fekvőrendőr előtt..... csak a motoromnak nem.
Ez most az abszolút fekvőrendőr
Nyáron pl. nem nagyon használok szívatót, mert simán indul szívató és gáz nélkül is, beindulás után aztán egy kis játék a gázzal.
Hidegben ill. hosszabb állás után teljes szívató gáz nélkül, gázzal lefullad, ha már felpörgött kb. 4e-ig szép lassan fokozatosan visszább tolni még mindig gáz nélkül. Én úgy 2e fordulaton tartom egy darabig. Indulás után aztán viszonylag gyorsan (1-2-3 km után) teljesen vissza. Nekem ez vált be ill. a motornak is, lehet más másképpen csinálja. Ki kell kísérletezni.
Szerintem ez az:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Nem tetszett, ahogyan lenyúlik a rendszám alá a fekete műanyag, így a gyárit sablonként használva üvegszálból csináltunk egy olyat, ami nem nyúlik le és csak a rendszám látszódik.
A képen a gyári van épp kiszerelés közben.
Lovi...hát tudom én ,hogy mi a jó....bár ez az árnyalat eléggé elcseszett
Ilyen cucc érdekelne..
Naked-esek: nem kell senkinek?
Minap körülnéztem otthon és találtam pár dolgot a jópár éve eladott GS500-amhoz. Hátha valakinek tetszik a stílus, életre kelnének a cuccok megint valakinek a motorján.
Kipufogó(nagyon igényes munka), karbon mintás tükrök, Pazzaz kormány, rövid hátsó sárvédő(sajnos nincs meg a rendszámtábla/index tartó, de igény esetén megoldható)
Képeken látható, hogyan nézett ki a motor. Ha valakit érdekel, akkor jelentkezzen és küldök még képet.
Üdv
be kell szerezni egy utángyártottat a fékhez is és teljesen egyforma lesz
a gyári fékkart meg eladni jó áron
Ez most az abszolút fekvőrendőr