No igen, akkor a retrót keresi benne az megtalálhatja, de szerintem arra vannak "retrósabb" gépek, de igazából azért annyira nem gáz....nem rossz motor, ha sikerül egyet igazán olcsón megszerezni jó állapotban annak van értelme. Csak kevés jó állapotút láttam, már amelyiknek a motorja is rendben volt nem csak kívül.
Még anno beszéltünk róla (mecsekburgerevésközben)...aztán élőben is megnéztem a "hozzáférési pontokat"...
..bár kicsit azért húz a szívem az F felé...valamiért tetszik.
Nem kell olyan motor amit macerás szerelni.
Persze mindezt úgy, hogy nem szólnék le egy motor típust sem, amikor a boci kijött 87' körül akkor egy modern, jó gép volt....viszont az azóta eltelt 27 év alatt kijöttek sokkal jobbak és azokhoz képest már nem mondhat jónak, de még retrónak sem.....amolyan semmilyen és persze megvannak a hibái mint mindegyiknek.
Egyszerű?........................azt a tengernyi rusnya plasztikot minden apró bogarászásért le kell bontani.
Ez minden csak nem egyszerű.
És ha megbontottad sosem fog úgy állni.
Van még több tucat típus ami tudja ezt a két alapvető tulajdonságot, úgy hogy mellette még más erősségeket is fel tud mutatni. Szóval nem értem. Ez már nem GS amit motorozni tanulni vesznek az emberek, és éppen ezért hatalmas előnye az egyszerűsége és a megbízhatósága, más pedig nem nagyon számít.
Olcsó, megbízható, kb ennyi. Se nem sport se nem túramotor.. számomra valahogy furán lebeg a két kategória között, így hajlamos vagyok teljesen értelmetlen motornak tartani.
Valami kimagasló tulajdonsága van? Mi lehet a selling pointja?
Értem az érvelést, de ne hasonlítsunk már egy majd 30 éves konstrukciót egy maihoz!
Ez kb olyan, mintha XT-két hasonlítanánk a mai 8 magosokhoz (csal hogy kockuljunk is) :P