és ezért jó az olajozó, az folyamatos kenést ad, a spray meg egyáltalán nem megy be oda.
)
tisztítottam én is időközönként, de ki az a hülye aki csere előtt lepucoválja a kukaérett láncot?
A lánc idővel nyúlik, persze nem úgy mint a bugyi gumi hanem a csapok "lógása" adódik össze, ami miatt aztán kialakul a lánccsapkodás, ehhez a fogaskeréknek nem sok köze van. Az enyémen 41ezernél volt cserélve a teljes szett, az első fogaskeréken látszott a kopás de nem volt vészes, a hátsó meg olyan volt hogy vétek volt lecserélni. Ez még az olajozó előtti láncszett volt. Ebból kiindulva ha folyamatos a kenés nehogy már 40ezernél első fogaskereket kelljen cserélni, bár tény hogy az a szett leggyengébb ponja (olajzós rendszernél).
annyi előnye volt a dvd-s történetnek hogy részletekben már megvolt a technológia csak össze kellett dolgozni
bár már az akkuk terén is van remény már 10 éve is volt olyan technológia ami percek alatt feltöltötte a cellát