, hanem a nyuggerek kevésbé pattognak elém, amióta fent van.
Azt hittem, ott majd még történik valami, de nem.
)
)
Viszont most ez a motor más, minden fordulaton meggyőző, tartós 4000-en is, kimondottan agilis, rögtön reagál, már ott is minden gázadásra, nem búg be, nem fuldoklik, nem érzem azt, hogy magasabb fordulaton más dimenzió lenne... szóval nincs sóvárgás utána.
Most már minden tesztnél azt vizsgálom, hogy milyen a motor tartós alacsony fordulaton: azt kell mondanom ez a motor itt is izgalmas, arányaiban ugyan kisebb mértékben, de ugyanazt a motorkaraktert, tulajdonságokat és agilitást megtalálom benne, mint nagyobb fordulaton: a magatartás, a jelleg, a beállítottság nem változik, emiatt nem kényszer menni vele ebben a a fordulattartományban sem , hanem kívánatos. Nem érzed azt, hogy alsó fordulaton egy másik motoron ülnél, mint amit ahhoz képest tud magas fordulaton. Nincsenek nem kívánatos, nem bejövős fordulatok, ahol hangulatvesztés vagy feszengés lenne, mert jellege ugyanaz marad, dinamikája tetten érhető, nincs olyan, hogy pörgetni kell, mert ott a jó neki. Nagyon kevés az ilyen jól hangolt 4hengeres még a Kawa 636-nél találtam meg ugyanezt, ha teheted, próbáld ki, ez egy üdítő kivétel a Kawa mellett.
A blokk belső harmóniáját keresem nem feltétlenül a teljesítményadatokat.
Pl. az ezres Suzinál a GSR 750 jobban tetszik, mert pl. az 4000-nél még kicsit hörög, vagy legalábbis határon van, de úgy esik valahogy a fordulat, hogy azon használnád, viszont mivel nem ideális, ez arra ösztönöz, hogy menjek inkább 5000-en vagy magasabb fordulaton, viszont én nem szeretem az ilyen kényszereket... szóval a GSR750 ezért is tetszett jobban, egyszerűen minden fordulaton jó és minden fordulaton, mert minden fordulaton hasonlóan viselkedik a blokk: rugalmasan, dinamikusan, az íze ugyanolyan, legfeljebb az intenzitása más.