Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor a GS versenypaci lesz!
Ezek szerint tényleg szorít a cipő. Nos, akkor a biznic: Mivel az új motort csak idén lehet forgalomba helyeztetni, így be kell vinni a használt GS-t a kereskedésbe és be kell számíttani egy újba. Ugyanis a használtat, ha már egyszer forgalomba helyezték akkor örök időkig ott lehet tartani! Hííííj, de kitaláltam!
Oksi!Nagggyon faxa csávó vagy !

Lesz minden: tej, vaj zsír, hús..... Holnapra is marad!
esSO! Ja és ha engedélyezted akkor jelezz vissza!




ha nem érted?
Kapsz egy emailt, egy linkkel.....
1., engedélyezed,
2., törlöd....


Engedélyezd igy felkerül a hirdetés
esSO!

Ha elmegy akkor vendégül látsz egy hétvégére és csinálsz nekem minden nap fóliás husit:-))))



Bedobtam magam:-)))
hirtedés áradat:

http://www.onroad.hu/adok-vesz...
http://blue-dev
il.uw.hu/eladog...


és folytatom....



Ha megy érvényesitési EMAIL akkor engedélyezd!
nekem a harmatiban mondták. öcsi nézett motort, és a DRZ meg a GS it nem lesz jövőre. pl a royal enfieldet is csak injektorral lehet jövőre forgalomba helyezni, a karboso ka nagyon versenymotorokon kívül konzervnek mennek. amit idén forgalombahelyeznek azt még el lehet adni, jan1től nem. pedig a drz is elég jól megy.. aszonték abbol az E marad mert az versenycélúvagfymi, de ennyi. kíííínos.
Akkor még lett volna idejük eladni a raktárkészletet. Vagy a spanyolok nem mentek el sziesztázni délben, hanem megnyomták a szalagot?
Néhány jel erre mutat.
A GS 500 jelenlegi formájában az EURO 2-es normát teljesíti. (Vagy az 1-est, ezt nem tudom pontosan.) Ha minden igaz, 2009-től már csak az egyel nagyobb környezetvédelmi kategóriájú új járművet lehet forgalomba helyezni. Az pedig már injektoros biza. Tehát, vagy a GS injektoros lesz (kicsi rá az esély), vagy jön helyette egy teljesen új modell. Hiszen már nagyon régen a palettán van. Így ez sem kizárt. A Kawasaki is leállította az ER-5 gyártását, pedig az is jó kis megbízható moci volt. No, majd látjuk... viszont ez az őrült árengedmény felettébb elgondolkodtató! Hiszen 1,150,000-ért is megvették volna az emberek...
Hát én nem tudom, hogy kivonják-e gyártásból. Túl sikeres modell volt ahhoz. És ráadásul nagyon szar lehet a kommunikáció a gyár és a kereskedők között. Gondolj bele: Rider gépéért 1 évesen (idén) adtak 930-at. Pontosabban ennyiért számolták be. Most viszont ennyi az új. A kereskedő jó nagyot bukik rajta! Persze nem kell őt megsiratni, de kibabráltak vele szépen.
Mondjuk, én is csak hiszek a hagyományoknak... amikor egy ilyen típus kivonul, akkor így szokott történni. Ha pedig nem így lesz, akkor a GS paci marad Teddy bringája. Hiszen alakalmas arra, hogy "örökre" szolgáljon!
Az lesz! Muszájból! De fejben már lejátszottam.
Szerintem is valami ilyesmi lesz.
Na fxen!


1., KM? 27 500
2., Induló ár: 750 000
3., minimál ár: (add meg hisz ugyse itt veszik meg) 700 alá nem megyek!
4., extrák: plexi, 3 dobozos csomagtartórendszer
5., müszaki: 2008.07.07.

azt körbejárom a netet.....Bexinél és nálam bevált.....
hallod! inkább tartsd meg, ugyis befejezik a forgalmazást, és akkor rápánikol mindenki aki adig nem vett, és jól jársz!
Én kitartok mellette, hogy a terv jó.
Hogy miért?
Mert nincs helyette más.
Ha a tömegmodelleket nézzük, akkor a Honda gyárt ennél kisebbet (CBR125, CB250). És ugyan ez gyártja a CBF500-at. No, most a kettő között lesz egy akkora lyuk, hogy csak na! Azt pedig be kell tömni. Ha a Suzuki megújítja a GS-t, akkor az nem ennyibe fog kerülni, ha pedig új modellt hoz, az meg pláne nem ennyibe.
Szóval, szép lassan visszaálla rend. És esSO el tudja adni 5 évesen is 750-ért a pacit!

A karburátor, pedig karburátor. Használtan még jobb is, hiszen még javítható. Majd, amikor az injektorok gyíkja előjön, akkor lesz reneszánsza a karburátorosnak. Hiszen az injektornak még illik szerelhetőségileg fejlődni. A világ pedig nem nagyon megy a szerelhetőség irányába. Manapság nem szerelők vannak, hanem "cserélők".

Szóval, nem betojni a GS-nek lesz megint jó ára...
A km adat valós, de ha akarod, csinálok belőle akár 14500-at, ha kell.
Na fxen!


1., KM?
2., Induló ár:
3., minimál ár: (add meg hisz ugyse itt veszik meg)
4., extrák:
5., müszaki:

azt körbejárom a netet.....Bexinél és nálam bevált.....
Km: 27500, de 700 alatt nem adom!
És ebből engedsz még?
Induló ár van: 750!
Ne szarozz már tesó Én segíteni akarok, de adatok hiányába nem tudok....


Szóval IDE írd be a célárat, minimálárat, km-ert
De már fejlődöm!

Mi az a cookie?
Minyimum madamka!
Minimális ár sosincs, főleg előre! Azt majd a helyzet hozza. Ha adok egy minimál árat, ami alá nem akarok menni, ugyse adják meg, mert alkudni kötelező.
Ok de akkor mi a minimál ár?
Az enyémet lehet, hiszen köztudott hogy nem vagy egy PC géniusz.....

tehát erre lehet mondani hogy "nem vagyok esSO"
Teddy

sajnos ez a terv rossz! hiszen a K9-nél ez már 5 éves lesz......
gyedül az a vigasz benne, hogy csak egy határig csökken és utána ott stagnál évekig.....

Szerintem ha esSO most bedobná 650-700-ért szerintem neki is elvinnék.
Az viszont tény!
Nagyon jól nem lehet kiszálni belőle.....

Nekem is mondták hogy most jól jártam......és valóban?
3 év alatt kifizettem a Gs-re 250.000+39*20000ft-ot..... = 1030000ft-ot....és használtam......
ergo "béreltem egy motort" havi 26000ft-ért...........hiszen az új motorra is hitel van

Sajnos ilyen dologban NINCS olyan hogy JÓL jártál.... csak ha megveszed és életed végéig az van.......hiszen ha kifizeted és megvan 40 évig akkor a "bérlet" ár csak havi: 3100ft