Amint már írtam hamarosan vinnem kell a gépet a szervizbe a feszültségszabályozós visszahívás miatt. Mivel mindjárt itt a 6 ezres szerviz ideje, az olajcserét is velük csináltatnám, hogy legyen pecsétem a szervizkönyvben.
Ami miatt írok: a szervizben csak Castrol olaj van, Actevo X-tra (ezt semmiképpen sem akarom), ill. Castrol Power 1 Racing 10W-50.
Utóbbiból egy haveromtól kaptam két bontatlan flakont ajándékba, tehát már csak 2l-t kellene vennem a szerviztől.
Szerintetek jó ez a GSR-be? Elsősorban az 50-es érték miatt kérdeztem, mert az ajánlott a 40-es.
Büszke vagyok magamra Nem csak azé mert szíp gyerek vagyok, hanem mert ma megcsináltam a 42.000 szervizt. ÉÉÉs Tibi instrukciója alapján életem első fékolaj cseréjét is.Elől-hátul. Ráfért a majd 3 éves olajra
Még kő 4 gyertya da nem viaszos !
Jó sokáig húzod , nekem kb2-3 nap után távozott Sok vizet- sört kellett innom - lépcsőn ugrálni - az urológus javaslatára és a forró fürdő enyhítette a fájdalmam ............
Ma voltam gumiztatni. Eredetileg a Rosso II-őt akartam feltetetni, de aztán hagytam az észérveket győzedelmeskedni és az Angel ST mellett döntöttem, főleg azután, amit GTFour Gergőtől láttam a Hungaroringen. Igaz neki Micheling Pilot Road 2 van fent, de a két gumi szerintem eléggé hasonló.
Ha nem válna be, akkor legközelebb jöhet megint egy sportosabb guma. Egyébként 5.500 km-t bírt a BT 014, de már elől hátul a végét járta.
A ratyi idő miatt még nem mentem az új gumival, de már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen. Több tesztet olvastam és ami különösen megfogott az az, hogy azt írták, hogy jó tulajdonságait a teljes élettartam alatt megőrzi. A gyári Bridgestone a végén már tűnt, mint amilyen még 2-3 ezer km-rel ezelőtt volt.
Asszem Angel ST-t még nem használt itt senki, így legalább már ezzel is lesz némi tapasztalatunk :)
Amint már írtam hamarosan vinnem kell a gépet a szervizbe a feszültségszabályozós visszahívás miatt. Mivel mindjárt itt a 6 ezres szerviz ideje, az olajcserét is velük csináltatnám, hogy legyen pecsétem a szervizkönyvben.
Ami miatt írok: a szervizben csak Castrol olaj van, Actevo X-tra (ezt semmiképpen sem akarom), ill. Castrol Power 1 Racing 10W-50.
Utóbbiból egy haveromtól kaptam két bontatlan flakont ajándékba, tehát már csak 2l-t kellene vennem a szerviztől.
Szerintetek jó ez a GSR-be? Elsősorban az 50-es érték miatt kérdeztem, mert az ajánlott a 40-es.
Előre is köszönöm a segítséget.
Szia hentiboy!
Büszke vagyok magamra
Még kő 4 gyertya da nem viaszos
És ennyi!
Csak erre jártam!
Jó sokáig húzod , nekem kb2-3 nap után távozott
Jégeső -zivatar-hideg ...............................ilyen idő van Szolnokon
Ha nem válna be, akkor legközelebb jöhet megint egy sportosabb guma. Egyébként 5.500 km-t bírt a BT 014, de már elől hátul a végét járta.
A ratyi idő miatt még nem mentem az új gumival, de már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen. Több tesztet olvastam és ami különösen megfogott az az, hogy azt írták, hogy jó tulajdonságait a teljes élettartam alatt megőrzi. A gyári Bridgestone a végén már tűnt, mint amilyen még 2-3 ezer km-rel ezelőtt volt.
Asszem Angel ST-t még nem használt itt senki, így legalább már ezzel is lesz némi tapasztalatunk :)
Üdv
Peti
Tegnap 12.30-as állapot szerint még semmi
Jobbulást neki!