{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5551142] 2019. 06. 11. 23:37
ZoleeGSR750
Valamint a bekarikázott 2 idomra is szükségem lenne, ezeket hol tudnám beszerezni? GSR 750 2012
[#5551139] 2019. 06. 11. 23:22
ZoleeGSR750
Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem. Venni szeretnék másik kormányt feketébe, bukógombát, kormányvégeket. Hol tudnám értelmes áron beszerezni ezeket, és a kormány méreteit valaki esetleg meg tudná adni?
[#5549021] 2019. 05. 30. 20:09
F2
Többször rendeltem tőlük, korrekt....
[#5549004] 2019. 05. 30. 19:28
k.lali
köszönöm
[#5548980] 2019. 05. 30. 15:19
Kisalfold
Nekem gyári van, és amikor leszedtem , sokkal jobban kellett kapaszkodni.. 150 felett meg mindegy rajt van-e vagy sem :-)
[#5548979] 2019. 05. 30. 15:16
Kisalfold
Köszi, ezt néztem én is
[#5548845] 2019. 05. 29. 18:27
Tybee
Szia Árpi !

Persze - persze
[#5548844] 2019. 05. 29. 17:58
Kawakarika
Te is a Harleyben vagy Àrpi?
[#5548835] 2019. 05. 29. 16:36
Mbalazs
Givi plexi pont nyak és sisak magasságba tolja a szelet nekem... :/
[#5548703] 2019. 05. 29. 9:33
vidrocki
Szia Tybee! A tegnapi vacsora helyszíne... ismerős?!
[#5548630] 2019. 05. 28. 20:27
ganjaninja
Nem vagyok mérvadó...de hátha segíteni tudok.. Gsr750. gyárival (azaz no + plexi) én spec mellkasra kapom a szelet. 178 cm magas vagyok...kormány nincs (még) emelve.
Givi plexivel magas tempónál pont a sisak alá tolja .(120-nál már zavaró...180-nál k. szar.) A hondámról lepattintottam a toldatot...na azzal tökéletes a 120. Nagy tempóval nem mertem próbálni mert a toldat rögzítése nem kimondottan erre a plexire készült.
Jómagam egy fix rögzítéses toldattal fogom megoldani ezt a problémát.
[#5548628] 2019. 05. 28. 20:21
k.lali
ettől tartottam. köszönöm
[#5548626] 2019. 05. 28. 20:19
F2
olyan placebo hatású.... nekem volt givi és alig észrevehető volt a plusz szélvédelem....
[#5548625] 2019. 05. 28. 20:15
k.lali
sziasztok ! olyan kérdésem lenne, hogy a gsr-en a plexi mennyire fogja meg a szelet ? kb. km/h-ban meddig van rajta szélvédelem ? melyik plexi jobb : a gyári fejidom vagy a pl. givi plexi ? köszönöm a válaszokat.
[#5548594] 2019. 05. 28. 15:09
F2
[#5548586] 2019. 05. 28. 13:42
Kisalfold
Sziasztok! Valaki tudna linkelni nekem egy normális DID lancszettet? Találtam 16 ezerért, meg 46 ezerért is, ugyanúgy 100 Le- ig. Nem értem mi a különbség . Köszi
[#5546585] 2019. 05. 20. 8:40
Tybee
Használtam Repsolt , 10w-40 , 10w-50 , 5w-40 -et mikor a Dolomitokba mentem túrázni . Az a véleményem hogy a többi márka kivétel nélkül jobb volt .5-6 ezer kilométerenként cserélem ahogy a túrák megengedték. Jelenleg Castrol Power1 Racing 10w-50-et használok .Ha hamis , hanem hamis , maradok ennél .Bárdiból vásárolom.68ezer km fölött vagyok.Elmonhatom hogy a 13 éves GSR-emnek lekopogom .........semilyen baja nem volt idáig.
Csak túrázni használtam , kíméltem , kímélem .DE lemerem írni hogy 24 ezernél cseréltem ki a gyári NGK gyújtógyertyákat Denso-ra
-Angliából hozta a fiam - és a mai napig az van benne -44ezerkm ++++ van benne-Ellenőrzöm évente , hézag tökéletes , érintkező fogyás még nem
tapasztalható.Akku 2. van benne.Kb 2 éve teleszkóp olaj csere Motul 15w-re-Gino ajánlásával -Első fékbetétek eredetiek,hátsó kb 50ezernél lett cserélve - 2 napos vezetéstechnikai képzés adott neki , de megérte ...........Minden köszönetem Oldklu- nak a lehetőségért !!!!!
Lánc közel 50 ezer km , Gumit már másodjára Michelin pr 3-at használok , nagyon szeretem !!!!!!!!!!!!!! Ha jól emlékszem elöl 23ezer + nál cseréltem 1 montenegrói túra előtt de utólag mondom hogy kibírta volna , remek gumi.

Nagyon super motor ez a GSR 600 , amire használom arra a legjobb választás
[#5546427] 2019. 05. 19. 19:31
ganjaninja
Köszönöm szépen a választ! A valódi Repsolról eddig csak jót hallottam!
[#5546382] 2019. 05. 19. 11:49
nickgrabowski
Szia. Az eredeti kérdésedre válaszolva, én eddig ipone félszinttel, és motul 5100-al használtam (90% országút, pályázni nem járok vele) a váltás mindkettőnél pontos volt, fogyást, füstöt vagy bármi rendellenes dolgot egyiknél sem tapasztaltam, mondjuk az enyém 600-as. Szerintem rakd bele nyugodtan a full szintetikust, ha neked az jön be, ártani biztos nem fog neki. Egy ismerősöm Repsol full szintetikussal használja. Azt mondta szinén kívül nem érez különösebb változást a fél szintetikushoz képest.
[#5546304] 2019. 05. 19. 6:55
Pocses
Fasza vidi!
[#5546289] 2019. 05. 18. 22:34
ganjaninja
Ezek szerint ez nem is létezik....
https://www.motul.com/hu/hu/pr...

Mindenkinek köszönöm a segítséget...inkább elengedem ezt a fórumot.
Széles út ,gumi fák és remek gurulásokat kívánok nektek.
[#5546168] 2019. 05. 18. 8:50
TENET
Hat hét (többnyire fekvés) ebből tíz nap intenzív 17kg fogyás.... De folyamatos javulás majd a tennap első robogós menet a nagyfaluba (10km) Talán gyermekként éreztem azt a fajta bizonytalanságot mint tegnap,.. kacsáztam, nem találtam az egyensúlyt pedig harminc körül mentem de folyamatosan lassítottam, fékeztem.... döbbenetes volt. Mellékutakon mentem így vidáman tökörészhettem kedvemre A visszaút már majdnem a megszokott határozottságban működött, kerülgettem a gödröket fékeztem, kigyorsítottam élveztem.A motorozás valóban remek dolog, mindegy is hogy mivel.
[#5546150] 2019. 05. 18. 6:38
TENET
[#5546144] 2019. 05. 17. 23:56
ganjaninja
Mondtam...Igazad van.
Rosszul fogalmaztam.
Tehát példa. Vadonat Gs 500. Ette a Castrol olajat. A következő cserénél azonos Viszkozitás megtartásával Motult kapott. Sokkal jobb lett a kapcsolás érzet és fele annyit evett belőle. Következő olajcsere full synt Repsol (igazi) Viszko 10w50 re váltva.
Nem mérhető olajfogyasztás...kimondottan kellemesebb kapcsolás érzet és kulturáltabb motor hang (zörej). Olajhő nagy melegben forszírozott üzemben sem ment olyan magasra mint az ásványi olajokkal.
50-es 2t A full synt esetén sokkal kevesebb olajlerakódás a kipuff ban.
Autó. 600 ezres futás. Minimális lerakódás a szelepfedélen .tökéletes üzem.
Castrol olajtól kellemetlen motor zaj. Mobil 1-től sima kimondottan kellemes üzemi hang.
Ugyan ez az évjárat és motorkódos autó csak ásványival használva ..márkaszerviz által karbantartva 150 ezernél brutális olajfogyasztás és kritikus mennyiségű olajlerakódás a szelepfedélen...bontás után szinte mindenhol. (ennek ugyan más okai is lehetnek)
Még egyszer jelzem igazad van..én hibás módon a viszkozitást használom teljesítménynek...de így is fogok már meghalni.
Gépkönyv az igazi teljesítmény szintre írja,hogy nem probléma ha az általa javasolt szintet meghaladja az olaj.
Tehát nem szükséges a jobb!
elnézést a félreértésért!
[#5546142] 2019. 05. 17. 23:31
Gino
Nem erre megy a játék (beszélgetés) .