nem is tudtam hogy Ginibaba lettél
aztatat mond el inkább......mért maradhat 12v-afesz szabályzó csatijában...ha nincs rajta gyujtás...se semmi?nem vágom,mert e miatt 2-3 nap alatt merül az aksi,kiszürtem végre,most széthuzogatom a csatit...igy ok,de elötte ilyen nem volt....hiba?gyujt kapcs?vagy mifaszom?
pegasorol lenne sóóó
Mikor? hol? szervezkedj !
Amúgy tényleg meg kéne már beszélni mi a halál véreres f@sz@ lesz most ki kivel mikor és mivel és mikor indul megy stb.
Annyi dolgom van mostanában
már majdnem 2x lemondtam az egészet !
http://youtu.be/uVGHxzlqCRQ a 2000-ből[/L]
Gratula! Ma voltam én is, de maradok a kezdő csoportban, 2:20 alá nem tudok menni, talán jobb is így.
jókat meccseltem ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
első 20percben a 2.kanyar előtt húzódok ki ,hogy kanyarodok mint marha ,erre jobb oldalról nekem jött az ember
pont a térd koptatómat kapta el
mintha oldalba rúgtak volna
nem estem el de nem esett jól
megúsztam
Mert: Hány érintkezős csatlakozó, melyik lábon, kapcsolási rajz...
Egyébként általánosságban elmondhatom, hogy teljesen normális, hogy az - állandó- akku feszültség található a generátor feszültségszabályozó egyik vezetékén. Ugyanis az a töltő szál, amit direkt és soha, sehol nincs gyújtáskapcsolón keresztül vezetve.
Talán hibás a feszültségszabályozód...