Meglehet. Kezdem gyanítani hogy a kipufogó lehet a ludas! Tegnap mondta egy ismim hogy hasonlóan járt egy martin dobbal. Ha hazahozom visszateszem tesztre a gyárit.
Nincs kedved csatlakozni
Nekem olyan problémám lenne hogy K3-as suzukimnál alapjáraton az aksinál mért feszültség 12,4 - 12,6 maximum (világítás nélkül 13 volt. 100W-os izzok vannak benne ) kimértük már a generátort mind a 3 szálon jön feszültség alapjáraton 20-22 volt, 5000 ezres fordulaton 65-70 volt, feszültség szabályzót is kimértem az is megfelelően működik, egyik barátomnak is ugyan ilyen motorja van neki is minden ugyan igy van, generátor ugyan annyi feszültséget ad le mint az enyém feszültség szabályzót is kiprobáltuk mind a 2 motorba és az öve mégis majdnem 1 voltal többet tölt (világítással is 13,3 - 13,5 volt) .
kimértük az összes biztosítékot is.
segítsetek hogy mi lehet a probléma mert már nem tudom elkébzelni hogy még mi lehet bene, hétfőn veszek egy zsír új aksit 12V 12ah 80ah indítóval, mert már nem tudom mi lehet a probléma