Szia!
A villogó relé a motor bal oldalán a dekli alatt, a biztosítékok mellett van. Hét érintkező lába van. A régit felfelé kihúzod és helyére teszed a ledes relét. Ennyi!
A dobozolás miatt Led-es indexekre cserélem a gyárikat. (A hátsó konzolra kihelyezett megoldás nem tetszik, ezért hátsólámpába integráltat tettem be, de akkor már az elsőket is ledobom.)
De, ugye ehhez megfelelő relé is kell, hogy a gyors villogást megszüntessem.
Kérdésem: hol találom az eredeti relét (már ha van egyáltalán, amit cserélni kell), illetve hová érdemes beszerelni?
Nem vagyok egy műszaki faktor, inkább kérdezek, minthogy elbarmoljam tökéleteset.
Megköszönöm, ha valaki hozzáértő veszi a fáradságot és felvilágosít!
Ettől a megoldástól tartok kissé, mert nekem túl gyengének tűnik az a tartófül, hogy még egy tartóval és egy lámpával megterheljem. A tartó meg merev (gondolom), lehet hogy a rezgés miatt előbb utóbb tőben letöri a fület.
A kürt, ha jól rémlik valami rugószerű lemezzel van ráfogatva. Az elég sokat csillapít a rezgésen.
Szia! Egy GSX-es márkatárssal cseréltük el a plexinket. Csak akkor érezhető a hatása ha fel van emelve a toldalék(182 vagyok). Bár lehet az én véleményem nem mérvadó, mert engem az sem nagyon zavar ha nincs rajta plexi.
Én is raktam fel két kiegészítő lámpát a kürt mellé, savállóból hajtottam hozzá konzolt. A vizsgán nagyon nézegették, de azt mondtam csak dísz, nem is használom, így végül nem kötöttek bele.
Nem kellene ilyen negatívnak lenned, Rosi. Attól, hogy felkerül + két lámpa a motorra még nem válik csopperré.
Különben is van akinek ez tetszik. Valakinek a pap, valakinek a papné, nekem a lánya. Mint tudjuk: minden ember más.
Sajnos nem lehet sorozat gyártani, mert ahány motor, annyi méret. Van olyan motor is, ami felborult, (vezetővel, vagy csak egyedül) itt már biztosan máshová kell a furatokat fúrni. Egyből kiderül, hogy a hűtő nincs középen, vagy ferde a legutóbbi borulás irányába.
Látom, de az a két pont megvan, ahová a konzolt csavaroztam. A konzol 25,-ös laposvasból készült és lekrómoztattam. Rögzítési pontjai a dudát tartó csavar, valamint a hűtő alsó csavarja. Jó erősen áll. Annyi kompromisszum kellett, hogy az eredeti villogókat led.-esekre cseréltem, mert az első index lámpái a HELLÁK előtt kettek volna, ezért eltettem őket az útból. Egyébként a Hellák 186.-os átmérővel szúrófényt produkálnak. Ha Pesten jársz, látogass meg, mert sok az apró részlet. Tel: 06706024044.
A villogó relé a motor bal oldalán a dekli alatt, a biztosítékok mellett van. Hét érintkező lába van. A régit felfelé kihúzod és helyére teszed a ledes relét. Ennyi!