{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5551099] 2019. 06. 11. 18:12
hammerhead
Ha sérülés mentes azt jelenti hogy nem volt törve, akkor az enyém is az. Bár még csak 112 ezer van benne, szóval alig futott.
A "kifogás mentes" az más történet, olyanok a szalonban vannak, 0km-el.
[#5550351] 2019. 06. 06. 22:33
sios1.4
Hűűűű az enyémben mindjárt a duplája van!
[#5550184] 2019. 06. 05. 22:09
banderasz77
Az enyém biztosan, a maga kis 20ezres futásteljesítményével...
[#5547101] 2019. 05. 21. 22:20
sios1.4
[#5546910] 2019. 05. 20. 23:21
gadoros
3-4-nél azért kicsit több van.
[#5544831] 2019. 05. 13. 20:28
sios1.4
Akkor az enyém (valószínű) benne van abban a 3-4 db-ban!
[#5544517] 2019. 05. 12. 16:48
fenyooldrider
A tesztben szereplő motor konkrétan az enyém! Igaz, hogy a teszt idején még nem volt az, akkor Szfváron a Motorrage Rafi (motorosboltja van és ad-vesz motorokat) adta kölcsön a Totalbike-nek tesztre! Ez azért jó" mert általánosság, hogy ezek a tesztelő srácok segge hozzá van szokva a hiper-super vasakhoz, így jó véleményre egy ilyen 12 éve kifutott verdának nem sok esélye marad, ráadásul olyan minőségű fotókat is csináltak minden porcikájáról, hogy az összes GSX1400 tulaj azóta is ezen csámcsog, mindenki észrevesz rajta egy kis neki nem tetsző részletecskét, pld a fekete dekni, nem gyári csavarok, festett tank, stb... Ebben az a poén, hogy 2015 óta nézegetem ezeket a vasakat, azóta talán ha 3-4 db-ot láttam sérülés menteset, ami tényleg kifogástalan volt! Külföldit nem akartam venni, ez Magyarországi, végig tudtam követni a tulajokat és fel is hívtam őket, nagyobb gondja nem volt, úgyhogy megvettem! Pesze van rajta némi helyreállítani való, de már túl vagyok olyan 1500km-en, eddig tetszik! A héten kapja a nagyszervízt (magam csinálom) brembo fékbetét szett körbe, Motul 5100 10w50 motorolaj, szűrővel, gyári légszűrő, NGK CR8EK gyertyák, motul telóolaj, és fékolaj csere, valamint szétkapom a fékeket elemeire tisztítás végett! A futóművet már magamra állítottam, még az indexeket cserélem ki körben, aztán kész!
[#5544083] 2019. 05. 10. 7:58
K.István.
Emlékeim szerint minden évjáraton csak natur lakk volt a generátor meg a gyújtás deklin, de mint a szelepdekli oldalán is látható, idövel nagyon csúnyán megmarja a só, meg lepattog, így gondolom le lett fényezve...ahogy nézem a kuplung delivel együtt, mert inkább kicsit olyan tört-szatén árnyalatnak látszik az egyik képen, nem az a csillogó fényes fekete. Amúgy egypicit ezek a deklik igényesebbek az 1400-en, mint az öreg gsx-en ahol talán az egyik mélyhúzot-mélynyomott acél dekli.

Amúgy pont egy ilyen. a linken mutattott fejidomos GSX 1100 ES áll a 1400-es mellett csak kék -fehérben.
[#5544032] 2019. 05. 09. 21:04
sios1.4
Nekem fura,hogy a gyújtás és a generátor dekni fekete! Ez gyári?!
Maradhattak volna ennél a dekni festésnél(feliratnál) inkább a sima alu helyett! http://moto.zombdrive.com/imag...
[#5543833] 2019. 05. 09. 10:19
K.István.
Milyen szép hütövédö van rajta...:)
Amúgy érdekes a
"Modelltörténet:
2001: év közben elindítják az európai forgalmazást

2003: módosítotanak a futómű beállításán és a világításon

2004: megjelenik a katalizátor, átdolgozták a benzinbetöltőt, áthelyezték az irányjelzőket

2005: kettő helyett egy darab kipufogó, módosított fékkar, immobilizer, új felső villahíd

2008: megjelenik egy utolsó, limitált kiadás, aztán emissziós okok miatt leállítják a gyártást"

Vannak benne olyan dolgok amiket nem hallottam nem tapasztalatam. Vagy olyan nagy volumenünek hangzik mint pl a módosítotanak a világításon...ami annyit tesz hogy a 2002 -ben meg én kapcsolhattam fel a világitást, 2003-ban meg már gyújtás bekapcsolásakor a világítás is felkapcsolodott.

"2004:megjelenik a katalizátor"- Azt hittem már az elsö szériától volt a kipufogókban szabályzatlan katalizátor..., de hogy hol helyezték át az irányjelzöket, azt tényleg nem értem...

Ennek a mondatnak nagyon örültem:

"de igazából egy nagyon izgalmas kompromisszum a 80-as évek klasszikus izommotorjai és a korának csúcsgépei között - az acél bölcsőváz, a lég-olaj hűtés, a kétoldali rugóstagok és úgy általában az összhatás a GSX1100E-re emlékeztet,"
Mivel egymás mellet áll a garázsba a két modell félelmetes az alkatrészek és megoldások közötti hasonlóság-azonosság. Az acél váznak még a csö keresztmetszete is megegyezik nem csak a struktúrája. Csak a z öreg gsx 1100 még böszmébbnek túnik rajta ülve.
[#5543798] 2019. 05. 08. 22:20
sios1.4
https://totalbike.hu/tesztek/2019/05/08/hasznalt_suzuki_gsx1400/
[#5537439] 2019. 04. 13. 23:44
sios1.4
[#5537340] 2019. 04. 13. 8:19
Markos91
Sziasztok. Egy nagyon nagy segítséget szeretnék kérni tőletek. Vettem Givi hátsó doboz tartot a GSX re. De egyszerűen Givi Pl 527 oldalkonzolt nem talalok. Tudna valaki segíteni hol tudnék ilyent venni? Mindenhol megnéztem
[#5524764] 2019. 02. 25. 19:51
sios1.4
Ezért náluk vettem meg!
"Kedves Ügyfelünk! Telephelyünkről csomagja elszállításra került amit következő munkanap a Fáma Futár fog önnek kézbesíteni. Köszönjük , hogy nálunk vásárolt!
Motostyling.hu - A motortuning portál"
[#5524709] 2019. 02. 25. 18:05
sios1.4
ago
[#5524564] 2019. 02. 24. 22:35
gadoros
Melyik bolt az?
[#5524494] 2019. 02. 24. 18:43
sios1.4
Már a második helyről rendelem mert az elsőn a fülük botját sem mozdították megrendelés után három nappal!
Motoros barát boltos motorosokért boltjában!
Miért nem inkább zöldség boltot nyitottak!?
[#5522113] 2019. 02. 16. 22:01
gadoros
Szívesen!
[#5522093] 2019. 02. 16. 21:36
sios1.4
Köszönöm!
[#5522089] 2019. 02. 16. 21:31
gadoros
[#5521827] 2019. 02. 16. 8:53
sios1.4
Sziasztok!
Rendeltem fokozat kijelzőt!Meg tudná valaki írni,hogy hol találom a csatlakozási pontot a motoron?!
Köszönöm!
[#5515138] 2019. 01. 29. 12:48
lipa
[#5507810] 2018. 12. 26. 21:47
gadoros
Na, legalább van itt pár új komm ent!
[#5507808] 2018. 12. 26. 21:44
gadoros
Köszönöm! Nektek is Mikikém!!!
[#5507620] 2018. 12. 25. 17:33
lukacs63
Boldog karácsonyt midenkinek