{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5628421] 2020. 07. 10. 13:15
K.István.
Hosszabb es atmeröben is van entered.
[#5627120] 2020. 07. 02. 7:20
K.István.
https://www.motorcyclespecs.co...
és volt belöle "naked" verzió is:
https://www.motorcycleclassics...
Ebböl az ösböl épitették. valóban rosszak az arányok, föleg a hosszú lengövilla visszatetszö...inkább az fogott meg, hogy mennyire közel áll az 1400-es az elödeihez...

Az öreg GSX1100 és GS 1150 motorok adták a drag versenyek eröforrását, a hengergörgös fötengelycspágyazással mindet kibirtak...amúgy a váltójuk pittingesedik, mint a bandit/gixer váltó, és kuplungkosár konstrukcioja sem volt egy fönyeremény...

Az általad posztolt motor képe a "klasszikus" szemüvegemen keresztül nézve nem fog meg...nekem hiányzik a motor "hatulja" -nincs befejezve...
[#5627063] 2020. 07. 01. 13:08
Tibi_UA
Szeretem az ésszel összelegózott powerbike-okat, viszont az általad linkelt motor nekem valahogy nem adja ki :-( Nem tetszenek az arányai - ha jól látom, az ős, lég-olajos 1100-es gixxer felfelé ívelő faridomja "jól mutathat" egy streetfighteren, itt viszont végeredményben úgy néz ki a motor, mint ami állandóan orra akarna esni. Valamint a testes, nagy motorok arányait nagyon el tudja rontani az extrém rövid kipufogó(k)
Én is megmutatom az all time kedvenc "neoclassic" átépítésemet:
https://www.worldwidebombermag...
[#5626962] 2020. 06. 30. 18:26
K.István.
Amugy a kedvenc „ atalakitasom::
https://images.app.goo.gl/Lwvx...
Sokan, sokra nem értékelik azt amit a suzuki csinalt... mar evtizedekkel ez elött magas foku volt at alkaresz atfedes es kompatibilitas a modellek között ... ma meg ketszer nem tudjak ugyan azt lerajzolni, nemhogy beepiteni...
[#5626958] 2020. 06. 30. 18:19
K.István.
Zselékocka... de régen irtam màr le...igaz jo 4-5 éve a Gsxr 1100- ekkel kelek- fekszek! Most mar azok is retrok a 89-92 közötti gyartasukkal...
[#5626956] 2020. 06. 30. 18:15
K.István.
https://www.sportmotor.hu/foto...
Amikor egymas melle allitottam at öreg gsx1100 motorommal akkor még tolomerövel is megmertem... ugyan az a csökeresztmetszet es kb ugyan az a vazgeometria volt a ket motornal. Az nyeklik, nem 46 mm—es telo. A segue van picit feljebb huzva meg a dobok. Ezert olyan „ tökeletes“ ez a retro motor.
Ezert indokolatlan az ilyen b- king atalakitas... akkor kell venni egy King-et. Az erösebb ( alul nem), meg merevebb...es lehet meg olcsobb is.
[#5626944] 2020. 06. 30. 17:42
Tibi_UA
Igen, kb. 2010-2011 körül történt :-)
Az eléggé furcsa, hogy egy gyári, akár 15-20 éves fékcsőszett rendben van, egy stahlflex meg már illegál kategória, amibe beleköthetnek a szervek...
A közelmúltban árultak hahun egy GSX1400-at B-king első futóművel, szerinted ez az átalakítás csökkenti a "zselékocka" jelleget? Vagy a váz miatt továbbra is fennforog a tényállás? :-)
[#5626846] 2020. 06. 30. 11:06
K.István.
Lehet az fötengely jeleadó, volt olyan hogy elvesztette az induktív jeledó a mágnesességét, de a tekercst mérve jó volt. Dobtunk mögé egy másik neudyum mágnest, és már jött a jel. (egy pegaso 650 -nél volt)

Csak azt nehéz magyarázni, hogy akkor álló helyzetben miért nem megy el a jeladó...
[#5626844] 2020. 06. 30. 11:03
K.István.
https://www.motorradonline.de/...

Nem fogunk rajta összeveszni, most nem találok róla pontos infót csak ezt a régi tesztet... Már nincs meg a gsx 1400 forum amin Zsják Peti vágott ki a kétdobosból katalizátort úgy 15 éve lehetett, de pontos évjáratot nem tudok...ezen a fórumon a 100. oldalon említettem ha jól emlékszem...
https://www.sportmotor.hu/foru...
[#5626828] 2020. 06. 30. 8:00
drZXR
SERVIZMANUALS FI SISTEM
https://www.carlsalter.com/dow...
[#5626822] 2020. 06. 30. 1:03
G.Zs.
Úgy emékszem azt olvastam,hogy csak 2005-től lett katalizátoros. De azért bökőt nem tennék a torkomhoz.....
[#5626821] 2020. 06. 30. 1:00
G.Zs.
Gyanús,hogy főtengely jeladó betérdelt. Annak vannak ilyen tünetei. Megmelegszik leáll,kihűl akkor meg indul. FI azért világít mert nincs szinkronjel a veztengely meg a főtengely között így nincs képben az injektor hogy mikor mit kell csinálni.
[#5626812] 2020. 06. 29. 21:43
K.István.
Azt kideritetted hogy üzemanyagot nem kap vagy szikrat mikor tulmelegszik?
Mondjuk ha fujsz be a legszüröhazba hideginditot vagy fektisztito spray akkor elindulna? Vagy pipat lehuzva egy 5. gyertya testelve van szikra?
Amugy üzemanyagszürö ( tankban a pumpa aljaban) volt tisztitva cserelve?
[#5626811] 2020. 06. 29. 21:34
K.István.
Oldaltamaszon vagy nagy allvanyon jarattad a motort?
Melyik senzorok lettek kimerve?
[#5626808] 2020. 06. 29. 21:30
K.István.
Ha jol veszem ki, akkor terhelesen adja meg magat? Az udvaron alapjaraton van gondolom neha turaztatod...
[#5626807] 2020. 06. 29. 21:27
InSAMinator
És szelephézag probléma csak menet közben jön elő? Álló, tűzforró motornál nem? Nehezen hiszem. Ötletem sajnos nincs, Azon gondolkodom, mi más akkor, amikor mozog a gép? A magam esze után csak azt mondanám mégis, hogy valami kontakt hiba lehet. Ennek ellentmond a tény, hogy mintha melegedéssel kapcsolatos lenne a baj, mert van "hűlési" idő . Azt hiszem, ezen el fogunk polemizálni egy ideig...
[#5626806] 2020. 06. 29. 21:26
K.István.
Life= ki
[#5626805] 2020. 06. 29. 21:25
K.István.
Melyik evjarat?
Hibakod life lett olvasva?
[#5626802] 2020. 06. 29. 21:19
jimy_L
Ez általában szelephézag problémára utal. Viszont azt nem tudom a FI lámpa ebből kifolyólag világít-e.
[#5626784] 2020. 06. 29. 20:46
Zo-Lee
Sziasztok!
Segítséget kérnék.
Van valakinek ötlete a következő tünetre?
12 éve hűséges társam egy gsx1400. Egyébként imádom, erről is tudnék oldalakat írni. Szóval az idén kezdett bele egy olyan mutatványba, hogy néhány km után felmelegedve egyszerűen megáll. Ilyenkor villog az FI viszajelző, a motort forgatja az önindító, de amig teljesen ki nem hül a gép be nem indul. Kb 1 óra! Aztán megint 3-4km és megint megáll. Megint 1óra... Az ilyenkor szokásos dolgokat már ellenőriztem. Kontakt hibák, üzemanyag ellátás, szenzorok ellenállása, stb. Van hozzá gyári szerelési könyvem is. Ezek szerint az, hogy 40 éve motorozok még nem jelenti azt, hogy már mindent tudok, de mivel pannóniával kezdtem, nem félek ezt azt megjavítani. Ennek a motornak még tényleg soha semmi gondja nem volt, csak a szervíz alkatrészeket igényelte.
Ami még érdekes, hogy az udvaron álló helyzetben nem tudom előidézni a tünetet, pedig már tojást lehetett sütni rajta.
Köszönöm előre is az ötleteket!
Zoli
[#5626671] 2020. 06. 29. 12:37
K.István.
A rövidbe is van katalizátor, csak gondolom rövidebb, mert kettö van belöle...
[#5626658] 2020. 06. 29. 11:38
G.Zs.
Köszönöm,az nagyon jó lenne. Elvileg csak azért nagyobb,mert benne van a katalizátor.De borzalom ahogy áll rajta.
[#5626649] 2020. 06. 29. 10:33
K.István.
Ha a fizikai felfogatási-csatlakozási méretek passzolnak is, nem biztos, hogy csak az egyik orrjukán vehet levegöt, vagy is fújhatja ki. Azt feltételezném, hogy kétcsövesenke az egy dobja nem annyira nyitott, mint a szolo dob.
A lábtarton a csavarozási pont az mindkét rendszernél ugyan ott van...de a motor alatt a gyüjtö az a 4-1 rendszer esetében hosszabb, ez miatt ezeken a modeleken a nagy álvány is hátrébb került. ìgy azt mondanám, hogy a csatlakozási pontja is is a dobhozhátrébb lehet. Ez miatt ha erre feltolod a rövid dobot a felfogatási pont hátrébb fog kerülni... Persze simán el tudom képzelni, hogy a suzuki megoldotta, hogy a gyüjtö csatlakozási pontja ugyanoda esik, és tudták használni a gyártó szerszámokat a dobhoz, csak a hátsó tölcsér lett hosszabb-runcájsz -puska...kétesélyes a dolog...
Ha nem olyan sürgös, akkor pár hét múlva meg tudom nézni, ha lesz idöm. Van 4-2 meg 4-1 gyüjtöm, majd egymás mellé teszem és összefényképezem...De ha addig valakinek egyenes válasza lenne, akkor nem töltöm vele az idöt.
[#5626641] 2020. 06. 29. 9:48
K.István.
Igen, dereng valami, pedig nem ma volt...11-12 éve is van talán?
Az eredménnyel nincs is semmi gond, csak mostanra az ilyen illegális átalakítások, meg a jelöletlen "verseny" fémhálós fékcsövek sokkal jobban a hatóságok figyelmének központjába kerültek...
[#5626608] 2020. 06. 29. 1:43
G.Zs.
Üdv mindenkinek. Meg szeretném kérdezni,hogy az egy csövesre rá lehet-e tenni a 2 csöves jobbosát mindenféle alakítás nélkül,
vagy kell még egyéb dolog is hozzá az elszántságon kívül.
Választ előre is köszönök.