Velemeny?
. Szóval szerintem ennek nem sok típushibája lehetett. A 750-eseknél hallottam vezérműlánc feszítő hibáról. Itt jegyezném meg halkan, hogy hidegen az enyém is ciripel kicsit. Az oldalidom fényezése kicsit fura. Gondolom az már nem gyári. Szerintem q..va jó gép még mai is! Én ennyit tudtam.
akkor ezek szerint nincs katalizátorom:)
Az alkatrész árai már nem horrorisztikusak mint a K5_utáni modelleké.
Ránézésre szép,de nézd meg az illesztéseket,a motor felfogató csavarok központban legyenek,a segéd váz nincs_e heggesztve,ne hiányozzon tul sok csavar belöle,a lánc lehetőleg rávaló és jó állapotú legyen.
Gyújtáskapcsoló ne legyen kopott,stb.
50.000Km nem kevés,de mégis birják.Sajnos vannak kopó,surlódó alkatrészek amik kevésbé.
Hirtelen ennyi jutott eszembe,remélem tudtam segíteni.