{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5577985] 2019. 12. 05. 9:20
gixxeRhooligan
Persze teljesen megértelek. Nálam ez úgy nyilvánul meg, hogy már nem megyek állandóan egykeréken mint régen, csak néha napján. Illetve nem forgatom állandóan egyfolytában, sok esetben 6.-ban oldok meg mindent, így olyan fogyasztási érték jön ki, hogy ez már szinte ciki egy gixxerezernek. De nem baj, cserébe legalább mindig hazaérek, legalábbis remélem ez így is marad. Ja és nem is megyek sokat, egy szezon max. 3000 km, elég az, kevesebbet mész, kevesebb rizikó. És azt is inkább olyan utakon ahol a madár sem jár, nem szeretem a kocsikat kerülgetni.
[#5577949] 2019. 12. 04. 22:29
dollaklaci
Két oka van.
Az egyik hogy a mostani Yoshi nyitott dobokat túl hangosnak talalálom. Régen képes voltam a motorjaimon lévő dobokat lefelezni csak hogy durvább hangjuk legyen. Most lehet megöregedtem, de már zavar a hangos kipuhang.
A másik a környezetszennyezés. Lehet hogy túlgondolom a dolgot de megpróbálok ennyivel is hozzájárúpni egy tisztább világhoz.
Egyébként olyan erős ez a motor hogy ha 20 lóval gyengébb lenne még az is veszélyes szerintem közúti közlekedésre.
[#5577896] 2019. 12. 04. 15:20
Izsook
Sziasztok! Akit érdekel karcmentes gyári állapotú 20e km-es magyarországi bordó-fekete K6 írjon rám a részletekért.
[#5577867] 2019. 12. 04. 9:22
gixxeRhooligan
Miért akarod a kat.-ot visszatenni? A legjobb dolog ami egy K7-el történhet hogy lekerül róla az a ronda postaláda (meg ha egyoldali dob kerül rá). Csak visszafog a teljesítményen meg a hangon is.
[#5577848] 2019. 12. 03. 23:50
dollaklaci
Srácok, vissza akarom rakni a motoromra a katalizátort. Előtte viszont le akarom festeni. Tudtok olyan festéket ajánlani ami jódarabig bírná azt a hőt ami ott képződik majd.
Segítségeteket előre is köszönöm.
[#5577680] 2019. 12. 02. 14:59
bigoneoszi
Igy tényleg érdekes a dolog.
Legalább meglett a baja. Jól megjegyzem ezt is, legközelebb ha belefutnék én is.
[#5577679] 2019. 12. 02. 14:55
bigoneoszi
Szia, van.
Írtam privátot.
[#5577572] 2019. 12. 01. 20:21
Pitypangjancsi
Végül meglett a hiba, a csatlakozó tövében meg volt szakadva mindkét szál, úgy hogy a vezeték szigetelée tartotta a csatit. Csak szakadás méréssel tudtam kibogarászni. Ami azért fura, mert semmi hibát nem irt, csak miután szét és össze dugtam pedig már előtte is érezhetően fos volt csak alap fokozatban működött.
[#5577406] 2019. 11. 30. 21:34
makaveli7
Üdv. 2002es gsxr1000hez gyújtás kapcsolója van valakinek?
[#5576942] 2019. 11. 27. 20:44
motorskiller
Enyémen a arany-fekete karos kombó van.
Hogy 19 -es e azt nem tudom. Hogy miről való nem tudom. K5-k6 ra tippelek. Bár azokat nem szerelték aranyszínűvel.
[#5576934] 2019. 11. 27. 19:55
motorskiller
Gyereki ha már k6-k7 1000 .

Ez a főmunkhahenger ez k7 -é?
[#5576867] 2019. 11. 27. 10:23
dollaklaci
Leírod ide is? K7 tulajdonosként érdekelne a tapasztalatod. Köszi.
[#5576854] 2019. 11. 27. 7:36
bigoneoszi
Szia, privát ment.
[#5576803] 2019. 11. 26. 18:59
negru01
Üdvözletem! Gondolkodom egy GSX-R 1000 vásárlásán, K7-K8 széria is nagyon tetszene, csak félek kicsit tőlük, mert az interneten is sokat olvasni a váz töréséről, de ha ez nem lenne elég, egy jó barátom egy pár ezer kilométert futott K7 1000-el hátulról elkapott egy autót, aminek egy picit behorpadt a lökhárítója, míg az ő motorja a váz hegesztésnél kettétört. Mennyire jellemző ez rájuk, lehet-e ellenőrizni valamit, illetve menet közben csak az út okozta erőhatásoktól ez előfordulhat-e? Vagy érdemesebb K9 utániban gondolkodni? Azoknak van valamilyen jellemző meghibásodása (olajfogyasztás, váltó problémák, stb.)?
[#5576056] 2019. 11. 21. 7:11
jimy_L
Írtan privátot.
[#5576011] 2019. 11. 20. 18:13
Martingsxr
Üdv ! Gsxr 1000 k8 vélemény? Érdekelne pozitiv meg negativ tulajdonságai. Mennyire jò gép?
[#5575991] 2019. 11. 20. 15:17
Csaba1994
sziasztok urak! A kérédésem az lenne hogy egy fzr 250 vezérlést tud dobni valaki? szétszedtem csak fasz módra nem jelöltem be, és ugye több állítás van rajta, egy vezérlési ábrával megtudnátok dobni?
[#5572513] 2019. 11. 01. 6:37
bigoneoszi
Hát én már vagy 10 embernek kicseréltem K5-re. Azt beállítod az olajjal, h milyen kemény legyen aztán kész, nem hibázik. Gondolom a K7 gyáriban a mágnesszelep megszorul vagy ilyesmi hibája lehet. Nem szedtem szét még egyet sem.
[#5572458] 2019. 10. 31. 17:54
Pitypangjancsi
Igen, az lenne a végső megoldás, de amíg javítható addig nem akarom lecserelni. Vagy annyira szarok ezek az automata kétfokozatú KYB-ek?
[#5572351] 2019. 10. 31. 10:14
dollaklaci
Közben elkezdtem az eBay-n vadászni én is és találtam egész jó megoldásokat. Köszi azért.
[#5572349] 2019. 10. 31. 9:55
H&B
[#5572346] 2019. 10. 31. 9:28
dollaklaci
Sziasztok, Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy a hűtők elé akarok apró kivágású rácsot rakni illetve az első sárvédőmre egy hosszabbítót hogy ne verje fel a hűtőre a koszt meg a kavicsokat és hogy ilyen dolgokat hol tudok venni?
Köszi előre is.
[#5572338] 2019. 10. 31. 6:31
bigoneoszi
Szia,
Kell rá rakni egy rendes K5 stabit, egy kiiktatóval aztán kész.
[#5572260] 2019. 10. 30. 14:32
H2R
Sziasztok.Ha valakinek kell van egy K7-K8-as hoz egy bmc Sportlégszüröm eladó:10 ezer Ft.Egy szezont használt mosható sosem kell újat venni
[#5571341] 2019. 10. 26. 18:28
Rics
Sziasztok! L2-re keresek sportdobot. (rendszer nem érdekel) Ha valakinek lenne eladó kérem jelezze. Köszi