{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5478251] 2018. 08. 15. 16:33
micky
Győr környékén érdekelne motorvillamossági szaki. Lecseréltem a csatlakozót végre, elvileg a csatlakozás probléma kizárva. Beindítottam a gépet, de pár perc után nagyon melegszik a fesszabályzó vezetéke, nemcsak a fesszabályzó. Nem tudom előtte sajnos mennyire volt meleg ez a vezeték, mert sosem néztem. A töltést kimértem, 14,2 V -ot mértem. Lehet az egy kicsit sok. Messzire nem merek vele menni, nehogy elfüstöljek.
[#5474970] 2018. 07. 30. 22:01
kispok
Nem túl bőbeszédűek...de ha valamelyik megnézném akkor az biztos a fekete K7 lenne nem pedig a K6.
[#5474961] 2018. 07. 30. 21:23
gegman
Ezen mit gondolkozol ,1 k6 meg 1 k7 nem ugyanaz ,próbáld ki mindkettőt, majd megtudod, egyértelmű hogy a k7.
[#5474922] 2018. 07. 30. 20:40
bello99
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kéni, szemezgetek ezzel a két motorral. Mi a véleményetek róla? Esetleg ismeritek e valamelyiket? Kék fehérre 2007et írtak de látom h K6 meg hogy a tárcsák le vannak cserélve már. A feketén teljes rendszer lehet vagy csak a leömlők után van lecserélve? A xenont első dolgom lenne kidobni belőlük.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000-13078787
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000-13130270
[#5474212] 2018. 07. 28. 22:31
micky
A bonthatóság fontos szempont, mivel műszakira másik segédváz kerül fel, és a fesz.szabályzó is kicsit más helyre kerül. Valahogy vezetéket kéne még betoldanom az elolvadt rész helyére csak félek, így sok lesz a hiba lehetőség.
[#5474187] 2018. 07. 28. 21:15
pityke71
Hi!
Ilyen villamossági anomáliáknál én össze szoktam forrasztani a vezetékeket,csatik nélkül.Úgy sem kell szétszedni optimális esetben soha,és nem lesz több kontakt hiba sem.
Ha a csúszósaruk mellett döntesz,azokat is forraszd fel a vezetékekre!
[#5474170] 2018. 07. 28. 20:10
Gabor.gabor
Szerintem bármilyen csatival lehet pótolni amibe bele megy ilyen méretű saru. Villamosági üzletben próbáld meg
[#5474158] 2018. 07. 28. 18:36
micky
Generátor bemérve, feszültség szabályzó lecsekkolva. Elvileg a kontaktnál volt a hiba. Van valami ötlet, hogy honnan lehetne a csatlakozót pótolni, vagy esetleg más megoldás? A vezeték szigetelése, ahogy a képen is látszik 2cm-en megolvadt. Ezt rövidebbre kéne vennem. Kábelköteget ezért nem szeretnék venni. Várom az ötleteket. Előre is köszi.
[#5473533] 2018. 07. 25. 22:29
Badzsó
Sziasztok! K9-hez hátsó ülést keresek.
[#5473531] 2018. 07. 25. 22:29
Badzsó
Sziasztok! K9-hez keresek hátsó ülést.
[#5472452] 2018. 07. 23. 11:46
micky
Köszönöm a gyors választ. Ezt megpróbálom, bár nem vagyok egy elektro szaki, de müszer megvan hozzá. Gyanakszom a rossz kontaktra, mert 2 évente mindig vissza van alakítva a motor ;) és lehet, akkor lett rosszul összedugva.
[#5472423] 2018. 07. 23. 8:10
kawaszeki
előbb a szétolvadt csatlakozó 3 generátorba menő szálát műszerrel mérd át, a három szál egymáshoz képest ellenállás értéket kelljen produkálnia, ha nincs ellenállás akkor a tekercsek zárlatosak, ha a 3 szál valamelyike folytonosságot mutat a blokk fém test részéhez, vagy a leszerelt deknihez akkor a tekercs testre is zárlatos. általában akkor ég szét a csatlakozó ha a normál tervezett terhelésnél többet kap, vagy ha nem megfelelő a kontaktus. tekercselő : tűzmanó 305055904 feszültség szabályzó kimérhető service manual szerint.
[#5472401] 2018. 07. 22. 23:32
micky
Sziasztok! Ha valaki tudna esetleg segíteni, az most jól jönne. A hétvégén motorozni készültem és sajna nem akart beindulni a gép a gyenge akksi miatt. Az akksi kb. 1 hónapos . Szóval bebikáztam ahogy kell el is indult. De a megbontáskor láttam, hogy a fesszabályzó csatija összeolvadt. Mellékelek képet is. A vezeték járás közben forrósodott, így hát nem erőltettem. Van- e valakinek tanácsa, hogy keressek a hiba okára? Fesszabályzót lehet valahogy kimérni, hogy jól mukodik-e? Töltést jelzett a Lidl-es töltésmérő . A válaszokat előre is köszönöm.
[#5469633] 2018. 07. 11. 20:41
Tomi#25
Ha valaki nincs megelégedve a gyári alsó munkahengerével,van 1 szett eladó Yamaha R1 munkahengerem,még használható betétekkel.Teljesen leszervizelve (azóta 0 km.-t ment).45.e Ft.
Tel:20/310-33-59.
[#5469442] 2018. 07. 11. 11:53
f.feri69
Hogy lehet ekkora ökörséget irni?????
[#5469440] 2018. 07. 11. 11:52
f.feri69
Jól teszed, az újabb csak újabb!
[#5469416] 2018. 07. 11. 9:34
Sedu
Mert a régiből nem láttam még motorhibásat a k9-ből többet is. Persze modernebb, szebb az újabb. Én is azért járok 2005-ös motorral, mert egyrészt tetszik, tudja az újabbak teljesítményét, és nem hullik szét.
[#5469301] 2018. 07. 10. 21:00
Bamarton
K9 lesz Németországból, mert itthon egy darab sincs eladó. Köszönöm a válaszokat.K7 is gyönyörű, de sokkal többen hajtottak a K9 fele és sokkal szebb szerintem azzal a lámpával elöl. L7...majd egyszer :D
[#5469210] 2018. 07. 10. 19:25
Cham
L7!
[#5469182] 2018. 07. 10. 18:17
ddt500
Egyértelmű K9.
[#5469170] 2018. 07. 10. 17:44
kispok
Miért a régebbit válassza?
[#5468639] 2018. 07. 08. 18:40
obreczanyrepsol
Sziasztok! K5-K6 1000 hez keresek lánckerék deknit. Kuplung kart,felfogatással együtt és bowdent. Köszönöm!
[#5468365] 2018. 07. 07. 7:59
gegman
K9 sokkal jobb gép mint a k7 erősebb,szebb,kezelhetőbb,kényelmesebb.tapasztalat mindkettő volt.
[#5468352] 2018. 07. 06. 22:38
Daz
Sziasztok,
K7 1000 km órája menet közben nem mutat sebességet (csak 0km/h-t)
A fordulatszámmérő és a visszajelzők rendben működnek.
Tudja valaki mi lehet a gondja vagy hol érdemes elkezdeni a hibakeresést?
Köszi és üdv: Daz
[#5468233] 2018. 07. 06. 13:36
Sedu
inkább a régebbit válaszd!