{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5552472] 2019. 06. 20. 9:40
Sedu
de
[#5552465] 2019. 06. 20. 8:47
c5ontkov4c5
Eladó GSX-R 1000 K3 rugóstag + R&G porvédővel. Gyári, hibátlan állapotban. Ára: 20.000 Ft
[#5551976] 2019. 06. 17. 19:05
bigoneoszi
Nm
[#5551975] 2019. 06. 17. 19:04
bigoneoszi
Nem, mert a Cr felület nincs megkopva csak a TiN.
[#5551845] 2019. 06. 17. 12:57
Daz
Köszönöm a gyors segítséged! ;)
[#5551838] 2019. 06. 17. 12:00
Zoli32.01
Huhh,de megkopott a szár,ez nem gond?
[#5551837] 2019. 06. 17. 11:25
bigoneoszi
Szia,
Szimeringből:
All Balls Racing 56-137 a szett, vagy gyári aminek 51153-41G00 a száma.
Olajból Motul Fork Oil Factory Line 2.5W
ez felel meg a gyárinak, hogyha keményíteni akarsz akkor 5W.
Telóösszehuzatód meg szineringbeütőd legyen.
Betétből én Brembo SA-t használok már évek óta.
[#5551821] 2019. 06. 17. 9:30
Daz
Sziasztok,

Tudja valaki hogy 2007-08-as GSX-R1000-hez milyen méretű teleszkópszimmering való pontosan?
Sajnos cserélnem kell és nem tudom a pontos méreteit. Ha esetleg márkát is és olaj viszkozitást is írtok azt is megköszönöm. :)

Illetve első fékbetétet is cserélnék lassan, ki milyet használ?

Köszi és üdv:
Daz
[#5549341] 2019. 05. 31. 23:34
Gyuresz46
Üdv Urak!
Kérdésem kicsit korai lesz de azért érdeklődnék itt is. Szezon vége felé szeptembertől vennék magamnak motort és kétféle modell jöhet számításba. Egyik lenne a gsxr 1000 k8 és a zx10r 08-10. Van itt olyan aki tervezi a motor eladását a szezon végén? Engem érdekelne hátha találok de csak is kitűnő állapotú érdekel 2 max 2.5 millioig. Aki kérdezné mért szeptembertől, azért mert nem tudom hova rakni a motort de a megoldás szeptemberre kész lesz Szóval bármi hasznos információval is elláthattok mik a tapasztalatok ezekkel a motorokkal. Szóval aki eladná a motorját és patika az szóljon nekem.
[#5547001] 2019. 05. 21. 12:12
Berner
Sziasztok. Van egy eladó Morse vezérműláncom k3-k4 1000hez. Bolti ára 22 ezer. 10 ért+ posta viheti aki szeretné. A motort eladtam, ez a szekrényben felejtődött. :)
[#5544356] 2019. 05. 11. 20:46
l.krisz
Szia. Suzuki márkakereskedésben lehet újat rendelni,
nem drága pár ezer forint. Üdv.
[#5544277] 2019. 05. 11. 13:40
Daz
Sziasztok,
Keresném ill. megvásárolnám a képen nyíllal jelölt alkatrészt K7-K8 1000-hez, hiányában sajnos nem mér a km órám.

Tudna valaki segíteni?
Köszönöm:
Daz
[#5542800] 2019. 05. 06. 13:50
H2R
K8 Gsxr1000-hez keresek gyári üléspúpot.Gyöngyházfehér színben,ha esetleg valakinél lenne elfekvöben.Köszi!
[#5542564] 2019. 05. 05. 15:07
Czimby
Remélem nincs igazad.
[#5541981] 2019. 05. 03. 20:26
Halálfa szára
Szerintem rosszul van kihézagolva a kosár axialisan, ha csak melegen csinálja. Elég hozzá, hogy ha az élőirt nyomatéktól többre van húzva a közepén az anya és meg tud vetemedni..
[#5541830] 2019. 05. 03. 4:42
Czimby
[#5541796] 2019. 05. 02. 21:22
petyarider
Nem. 400as vagy 600as vizpapir.
Reszelni nem szabad max amikor a nagyobb beverodeseket szeded le az elejen, de csak ovatosan, nehogy belehuzz az "ep" reszbe
[#5541758] 2019. 05. 02. 20:00
Czimby
Azt tudja valaki, hogy a K7 1000 kuplung-ot be lehet-e tenni a K5 1000-be? Ahogy nézem más a külső/belső kosár cikkszáma, de csomó dolog meg egyezik bennük. Pl a lamellák 90%-a is.
[#5541757] 2019. 05. 02. 19:59
Czimby
Köszi!

Pont azt néztem, hogy nem csak be vannak verődve hanem a széleken az anyag fel van gyűrődve, gondolom emiatt nem mozognak úgy a lamellák ahogy kellene.

Gyámánt tűreszelő (lapos) megfelelő a célra?
[#5541718] 2019. 05. 02. 17:06
petyarider
Minimalisan meg kell csiszolni hogy ne legyenek elek rajta. Teljesen eltuntetni nem kell. Ezt a kulso es belso kosaron is.
Ilyenkor nem a kopolamellat hanem a femlamellat kell cserelni. Ezek vetemednek. Ha kicsereled ezeket. Jol osszerakod (figyelsz a lamellak preselesi iranyara). Es semmi baja sem lesz
[#5541703] 2019. 05. 02. 16:11
Czimby
Kb: 1-2 tized mélyek a beverődések.
[#5541503] 2019. 05. 01. 19:12
motorskiller
Meg is fejtetted a baját. Beverődött kosár. Az pont ezt a jelenséget produkálja.
Kiszokták csiszolni ha nem durva, látam már olyat aki kihézagoló lemezelte csiszolás után.

Én cserélném egy az egyben ha túl mélyek a beverődések, nem mókolnám lemezekkel.
[#5541481] 2019. 05. 01. 16:47
Czimby
Tehát a probléma a motorral(K5 1000), hogy behúzott kuplungnál is kúszik előre.
A holtjáték jól van beállítva, és fura, hogy csak akkor jön elő ha már bemelegedett a motor.

Vettem bele lamellákat, de ahogy most szétszedtem úgy látom fölösleges volt mert teljesen jól néznek ki.
Viszont a külső és a belső kosáron is vannak beverődések és a nyomólapba is belerágott a rugó.
(Na jó igazából a lamellák éle sem túl szép :-D )

Ezek okozhatják a jelenséget, hogy kúszik előre?

Mennyiért mennek bontottan a kuplung kosarak?
[#5539456] 2019. 04. 24. 20:01
GulyasI
[#5539455] 2019. 04. 24. 20:00
GulyasI
K3 k4 1000 motyók
Elülső fényszóró: 30.000 Ft
Fejidom tartó konzol: 20.000 Ft
Tükör tartók: 6000 Ft
Gáz bowdenek(toló húzó) : 12.000 Ft
Kuplung bowden : 8000 Ft
Indexek: 6000 Ft
Ram air csövek: 22.000 Ft
Jobbos, balos oldalidom( fenyezesre szorul): 20.000 Ft
Villahíd: 16.000 Ft
Balos kormanycsutka(sérült a füle elszakadt): 4000 Ft
Jobbos kormánycsuta: 15.000 Ft
A felsorolt alkatrészek mind gyariak
Érd 0670 326 7381