és hát nem mindegy a mértékegység .....gleccsernél pl m/év
Szoval szepen aprankent.
).
és mivel a visszaváltás-motorfék is igen sokat fékez,ezért valszeg túlfékezed és ezért érzed hogy mehetnél gyorsabban is a kanyarban...pedig addig jo amig azt érzed mehetnél gyorsabban is,mert akkor van hova fejlődni-ha már ezt nem érzed akkor elég uncsi lenne
Szetszedesnel sokminden ki fog derulni. Ez mar egy eleve cuccolt motor, korant sem biztos, hogy mindenhol gyari alkatreszeket fogok talalni. Fem fekcso, HH betet, Finster dob, K&N szuro mar rajta van. Probaltam masik 3 motort K1-K4-ig, igazabol egyik sem ment jobban ennel (legalabbis en nem ereztem semmi kulonbseget), bar ez sem jelent semmit. Hat 200-nal en se nagyon szikraztatom a deknit.
Palyanap sima csiga, majd megyek!
Ez a motor sokkal tobbet tud, mint en. Meg nem mentem vele eleget. Eloszor ki akarom ismerni jobban. A radialis fekkart viszont megfontolom, az jo otletnek tunik!
Nem ugy lenne jo, ha paralellogramma alakban lenne gyokolve (vagyis a Te abradon: a bal oldali gyok tukrozve legyen, parhuzamosan a jobb oldalival)
)
A végén van rá példa, hogy miért nem használom a hátsó féket.