. De a pályázás nagyon tetszik, de oda kár szétvágni egy drága motort ill. tök felesleges ezres. Terv szerint lesz egy túra meg egy kisebb pályagép
De tervezem, hogy veszek egy 600-as gépet is papírok nélkül pályára. Kétszer voltam Eringen, nagyon megtetszett.
Jawa, CZ, Z750 is csapkodott utkozoig es mar a GSX-R is majdnem. Ill szerintem kozel volt hozza, annak ellenere, hogy elore tudtam, hogy szitalni fog. A kornyeken tobb olyan bucka van, ahol elore tudni elhet, hogy tancolni fog a motor. 200 folott egy utfoltozas, vagy egy vasuti atjaro siman meg tudja dobni annyira, hogy utana csapkod. A legjobban a ZX-9R vizsgazott, az soha nem szitalt be annak ellenere, hogy egyaltalan nincs kormanycsillapito rajta. Altalanosan elmondhatom, hogy a jelenlegi GSX-R-emnek a leg idegesebb az eleje, viszont ennel szamitok is arra, hogy szitalni fog. Viszont anno, mikor pl. a krosszmotor varatlanul beszitalt (ugy, hogy alltam a motoron) en is szivgorcsot kaptam es csak a vak szerencsen mult, hogy nem estem el. Teljesen tehetetlen voltam.
Tegnap kicsit berágtam amiatt, hogy az utolsó pillanatban mondták le a versenyeket és mindenféle hülye ötletem támadt de aztán reggelre lenyugodtam és úgy voltam vele, hogy ma motorozom egy jót. Az időjárás amúgy tökéletes volt kivétel az elég nagy szél.
) Tacsi is előkerült végre bár kissé hurutosan harákolt bár nem annyira mint később a motorja.
De rá 3 körre amikor újfent megelőztem kiderült, hogy ez ilyen.
2:40-es köröket ment és nem értettük mi a fekélyes k...a anyját keres a 05 alatti csoportban.
Ja a köridőmérőm nem mért.
A gyors balosban valami gyanús lett mert csapott egyet a kormány. Jobbos meg van gyorsítok ki dobom a 4-et majd jött életem legnagyobb kormánycsapkodása.
Én estem már párat a Hungaroringen de eddig még egyszer sem ijedtem meg. Hát most rájöttem, hogy azért mert nem volt rá időm.
Most volt. Legalább 100m mentem úgy, hogy ütközésig csapkodott a kormány és a motor eleje pattogott. Utas voltam nem több.
Valami kis hang cincogott a fejemben, hogy "Csak kapaszkodj bazmeg még van hely és középen vagy!". Szörnyű volt. Ha tudtam volna biztos becsinálok. Na a motor lecsillapodik. Elfordulok a -3 ban, lenézek hát a kormánygátló fent figyel a műszerfalon.
A középső csavar ami a vázhoz fogja kitekeredett.
Mátráztam vele egyet, vicces volt, hogy centire pontosan ott ment az első kerék, ahol akartam, a CBR néha fél méterrel arrébb ment, mint ahol szerettem volna.