Kicsit jobb idő lesz akkor elviszem megnézetni, mert elég idegesítő egy dolog, remélem nincs komolyabb baja.
A szegecskikopás másnál is előjön anyaghiba miatt, vagy pályahasználatot mutat? Elvileg nem ment pályán a motor, 29000 km.
) FI hibat akkor is kaphatsz, ha rossz helyere van pozicionalva a masodlagos pillango szenzora. Az ECU ugyanis odafigyel arra, hogy a szenzortol kapott jel szinkronban legyen a mozgatomotorra kikuldott beavatkozo jellel (vagyis ellenorzi, hogy a motor tenyleg oda forgatja-e a pillangokat, ahova kell). Igy ha a leptetomotor elromlana, a szenzor eszreveszi. Viszont maga a szenzor is tonkremehet (vagy egyszeruen elfordulhat, mert kilazult), igy jelezhet falsot, ami rogton FI hiba. Ez pontosan gyujtas raadasakor bukik ki, mivel az ECU ilyenkor megmozgatja a pillangokat - eppen azert, hogy ellenorizze minden rendben van-e. Menet kozben, gaz elcsukaskor-rahuzaskor is elo tud fordulni. Ha a pozicioszenzort kilazitod, nagyon picit forgathatsz rajta ide-oda (de elotte jelold be pontosan, hogy hol volt!). Egyebkent ohm-merovel kell a gyarilag megadott pozicioba allitani. A K4-t nem ismerem, de a K1-ben olyan bakit is lehet csinalni, hogy az ember rosszul rakja fel a szenzort (ha elozoleg nem forgatja be a rugo feszitessel ellentetes iranyba.)
Csak gratulálni tudok magamnak
Nekem a h-ringen szétugrott a gecibe! Még az a jó ,hogy akkor amikor gurultam ki a boxba. Ha 1 perccel hamarabb adja meg magát a szegecs, akkor hubazmegderábaszok....