kuka lett teljesen ugy tudom.de azért nagy átlagba sztem egy bmw erősebb min t a kawa(gyári)
meghajtanám szívesen
és persze a legmegbízhatóbb.a kawasaki az egy rakás fos,svédé is széthullot,pedig gyári
Múltkor már írtam prop tech tiltás kiiktatóval kapcsolatban (k3 1000ben), hogy jóformán nem érzek semmi különbséget, még csak nüansznyit sem. Akkor mondták páran, hogy ne is számítsak nagy durranásra. Felmentem autópályára véget nézni és eddig gond nélkül leakasztotta 299ig az órát most a 290-et is úgy érte el kb mint anno a 750em vagy még úgyse és ott meg is állt. Elvileg jó helyre kötöttük be (fekete kék rózsaszín kábel, egyik a váltóhoz megy). Végül kiszedtük, de agyam sincs hozzá, hogy miben lehet a hiba. Abba a kis sz@ros dobozban nem tudom elképzelni, hogy vmi meghányhat az 1 nyáklapból meg 1 ellenállásból, ugyanakkor elvileg jó helyre volt bekötve... Vélemény?