Vagy ez így jó hogy a belső idomok nem csatlakoznak majd semmihez a végén?
(az előző tulaj nagy tudós volt)
Mert ha nem, akkor lekaparom magam vazze...
Viszont ez egyben azt is jelenti, hogy nem kerültél közelebb a megoldáshoz, mert ahhoz, hogy ezeket végig ellenőrizd, szét kell szedni komplett az egészet és egyesével, minden ponton meggyőződni arról, hogy az összeszerelés megfelel-e a gyárinak. Ha pedig ezt végig játszod, akkor már a kérdés is okafogyott lesz.
Addig jó, amíg valaki nem tudja fejből mindet. Sajnos én már álmomból felkeltve is összeraknám a GSX-R kuplungot.
Viszont az egyik henger 3000-es fordulatig nem megy, utána minden átmenet nélkül rendesen beindul. Üzemanyag és szikra is van, kompresszió ugyanannyi, mint a másik oldalon. Gázra egyáltalán nem reagál. A kritikus fordulat fölött tökéletesen működik, jó a gyertyaklép is. Help please!