Nálunk egyértelműen az van, amit írtam. Ha leengeded szar lesz a motor. Nem dől, kovályog és gázon elradíroz, beszitál. Pályán a tükör simán ezzel együtt is lehet, hogy jobb a tapadás. De utcán ez igen kockázatos.
Nem tudom mit fújnak a gumisnál, én nitrogénnel már próbáltam, a nyomás valóban kevésbé ingadozik vele és valamiért nem is melegedett annyira a gumi mint levegővel valamint lassabban is kopott
. Nitrogént főleg endurance-on használnak pont ezek miatt.
, csak az előbbit gyárilag mintázzák és kap e jelet de valójában ugyan az a kettő, na ez végképp ledöntötte bennem a slick gátat, pedig kaptam olyan mailt amiben segítőkészen tanácsolták hogy felejtsem el utcán de csak szereztem egyet.
Mondjuk ezt ezek szerint jól felfújt Ntec gumival is el lehet érni.
Akkor az eddigiek alapján az ajánlott értékeket összevetve Cápa elképzelésével, levetítve K2-re, meleg 2-2.2 lesz az amit esősorban próbára teszek ucccán.