sose zavart a két fék együttes használata.
akkor kezdödött ott a gyorsulási, 90-es évek vége talán...
"Az elsőt kell használni ennyi az egész." Erről beszélek. Az a fék, amit nem használsz nem melegszik el. Ez tuti.
erre most már elforr a fék.
. Pannónia kerékből olvadt már ki másnál is a lemez az aluból.
És akkoriban nem voltak ilyen gumik sem, amikkel így meg lehetett volna lépni a féket anélkül, hogy elfarolna. Eredendően nagyobb fékkel csináltunk kisebb fékhatást. Most kicsivel akarnánk nagyot.
utcai motorozásom kapcsán egyszer sem volt fékproblémám a full gyári fékrendszerekkel sem... pedig gumi fékcsővel és utcai betétek voltak szerelve a vasak (csak a nagyobbak: jmakka genezis 1000, srad 750), a túratempóm nem volt az a kimondottan nézegetős fajta...
de ez a múlté, már csak a pálya maradt nekem
, bár lehet hogy ha úgy hozza a sors akkor egy pár év múlva egy Hayabusára benevezek utcai motorolás gyanánt...
Jól szuperál, nagy köszönet érte!
Akinek nem megy el a fékje nem biztos, hogy jól fékez lehet csak szimplán nem terheli.
Cél egyenes közepétől stabil gáz, aztán 100-150m motorfék, majd fékez 50m-en keresztül, majd újabb 100m motorfék vagy már a gázt kell húzni, hogy odaérjen a kanyarhoz.
Ettől nem megy el az mz fékje se.