De szerintem jobb ha gurulunk egyet a nyáron és demonstrálom az álláspontom.
Mondom jó, akkor a lámpánál megállok. Váltanék vissza, kuplunggal meg mi lett, ami fél perccel korábban még jó volt?!
Kitekeredett mind a két munkahenger csavar!
Azért ma átnézem.
Van menetrögzítő de mindig csak oda teszek ahol igényli. Utálom amikor begyógyul az aluba a csavar.
Kezdődik...
Tudtam, h neked kellett volna adnom a menetrögzítőmet...
(feri légy szíves ne tegyél fel kérdéseket jó, mert leszarom a véleményed is meg téged is
).
Pad után kifordultam a kapun dobtam a kettőt és..... hááááááááá!
Ha a K5 szelepek bekerültek, akkor lehet hogy kap a szívó 50-75 szögpercet.
SC59: 177.5 LE, 117.2 Nm - TesztMotor
K7: 181.1 LE, 117.1 Nm - SuperBike
Ez hol 11LE agonál? Ez 3,6Le, mert a suzuki magasabb fordulaton dolgozik, nyomatékban nem jobb. Ezek gyári, módosítatlan motorok.
Nem mondom, hogy erősebb, gyorsabb az SC59, csak lehelletnyi a különbség nem pedig "ég és föld", ahogy itt egyesek állítják. És ez csak az egyenes, kb minden másban valószínűnek tartom, hogy a honda a jobb.