Mikor volt rajta lánc, ill. lánckerék csere? Mennyire nyúlott a lánc? szakaszosan nyúlott? Milyenek a lánckerekek fogai? Mikor állítottál utoljára láncfeszességet? Szoktad fújni?
,na megyek innen nem illik más topikját teleirkálni ostobaságokkal
.
Nemsokan ettek meg akkor sem, de volt 1000F meg GSX-R1100 ami elég rendesen...
.annak nem ugrál az eleje
,én oda állok szívesen,de csak ha 1100es,mert ha már valami big-bore kittes akkor nem
.
Fék.. Rendszeres probléma, hogy a főféktartály ferdén áll a kormánycsutkán és a fitting csatlakozás magasabban van ,mint a pumpa rész a tartályon belül. Ott megáll a levegő, mert az a legmagasabb pont, gondolkodj a "levegő eszével".
Próbáld ki, hogy rápumpálsz és megnyitod a csatlakozásnál (munkahenger, fékcsőfitting) a csavart! Persze csavard az egészet rongyba, hogy mikor rányitsz , ne a műszerfalad locsold telibe fékolajjal! Utána rázár. Ismét rápumpál, nyomva tartod, és rányitsz, míg ismét bepuhul és zárás. Olaj rátölt felpumpál.
Ha ezután sem megy nem tom mi lesz. Munkahengerek le és kipucol, vagy át van szakadva a főfékmunkahenger (kormányon lévő) és elengedi a nyomást. Lehet hozzá javítószettet kapni.
Én épp ezért vettem most légtelenítős csavarokat