{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5476866] 2018. 08. 09. 7:13
Cssaba
Üdv.
Nincs valakinek eladó papíros 91/92-es váz?
[#5471076] 2018. 07. 17. 18:46
Viktor.1100
Üdv Mindenkinek.

Újra itt vagyok . Pár hónapnyi szerelés és hajtépés után sikerült újra talpra állítanom a motoromat. Külön köszönetet szeretnék mondani K.Istvánnak aki nagyon sokat segített nekem ! És Tachnernek a videókért amiből nagyon sokat lehet tanulni
[#5470066] 2018. 07. 12. 23:07
rgwzoli
Ez egy db dugattyú ennyiért, nekem meg 4 garn. gyűrű fog kelleni.
De, mint méretösszefüggés, jól jöhet.
Köszi.
[#5469849] 2018. 07. 12. 14:17
mokuda
[#5469769] 2018. 07. 11. 23:06
rgwzoli
Köszönöm. :)
A Honda kapáét magam is megtaláltam, de nem tudom, egy ilyen kis fordulatú gép gyűrűi meddig húznák egy 13000-re képes motorban.
Ha a ZX9-nek is 77-es gyűrűi vannak, az már inkább használható opciónak tűnik, az mégiscsak azonos kategória.
A Burgmané is jó lehet, Bogár megint csak nem egy fordulat gép volt.
Nem szeretném két évente szétbontani a blokkot gyűrűzni a motort.
Még egyszer köszönöm, informálódom ezekről. :)
[#5468041] 2018. 07. 05. 14:39
kawaszeki
nem végzem el helyetted ! keresd.
[#5468039] 2018. 07. 05. 14:38
kawaszeki
[#5468038] 2018. 07. 05. 14:36
kawaszeki
[#5468037] 2018. 07. 05. 14:35
kawaszeki
nekem a vertexhez volt külön gyűrű, idióta elgondolás hogy csak dugattyúval együtt adják el. shöttle -NE- vagy másik gyártó gyárthat ilyen méretben, nekem pl a burgi hoz lehetett 1 db dugattyúhoz is rendelni, nem kellett a szettet megvenni, puff, a gyűrű hornyot kell igazítani és mehet, ha elkopott rendeled a másikat. nem kell beijedni tőle. most nem emléxem pontosan de pl az fzr dugattyúkhoz is 75mm -es gyűrű kellett és találtunk. aki pedig húzgálja a száját emiatt annak oda kell szólni ! ha nem adják csak dugóval akkor dugják fel, nagy hasznot akarnak leakasztani, lesznek olyanok akik beszólnak, nekik vissza kell írni hogy míg más nézegeti vagy gyűjtöget addig te használod
[#5468036] 2018. 07. 05. 14:26
kawaszeki
én találtam zx9 hez suzuki burgman -.hoz, ennyi, ha akarod akkor lehet találni
[#5467927] 2018. 07. 04. 22:20
rgwzoli
Köszönöm.
[#5467471] 2018. 07. 03. 7:35
kawaszeki
gyűrű szaküzlet, és végig rágod magad a 77-es méreten.
[#5467459] 2018. 07. 02. 23:18
K.István.
Passz.
[#5467445] 2018. 07. 02. 21:18
rgwzoli
Sziasztok!
Úgy néz ki, eddig tartott (30ekm) a 750-esem big bor dugóján a gyűrűsor.
a gyári 70-es volt, ez 77-es.
Tudnátok valami forrást, ahonnan jó minőségű 77-es gyűrűgarnitúrát tudnák beszerezni?
Sajna, ehhez nincs, külön, csak dugóval küldik...
[#5467431] 2018. 07. 02. 20:20
GSXR1100W
Sziasztok.Van pár megmaradt GSXR1100W 93-as gixer bontott alkatrészem.Pl vìzhűtő,olajhűtő,gyújtáselektronika,kormánycsutkák,zár...Ha valakit érdekel olcsón megegyezünk.
[#5463852] 2018. 06. 19. 15:49
Gsxr1989
Sziasztok! Keresek 1989-es 1100-re első sárvédőt, hátha van valakinek..
[#5462789] 2018. 06. 13. 21:08
taschner
Nekem sincs időm.... Sőt már 3 éve csak szerelési kipróbálás bol ulők motorja.. Nálunk mára csak 3 motor maradt.... Bocs 4.... Az biztos itt nálam. Évente meg fordul.. 300.. 350 motor.. A Gsx r 1100 az elmúlt 30 év motorgyartasanak... Egyik mérföld... És ekkőve...
[#5462540] 2018. 06. 12. 23:26
rgwzoli
Egyformán őrültek vagyunk. :) Itt is 5 rendszámos van, abból 4 használatban is, meg két krosszmotor, meg egy enduro.
Én sem tudom már őket hová tenni, de a napokban kaptam egyik kollégától egy visszautasíthatatlan ajánlatot, így jön még egy 750 alkatrésznek, csak az elejéből hiányzik valami, amúgy komplett a motor.
Na, azt már tényleg nem tudom, hová teszem. :)
Csak egyre több munkám van, így, 50 fölött mindehhez már egyre kevesebb erőm, időm meg azt végképp semmi.:)
Ezeken a motorokon meg mindig kell bütykölni valamit.
az 1.1 épp nem az a kategória, de a többi hajlamos rá...
[#5462446] 2018. 06. 12. 17:43
K.István.
Nekem egyáltalán nincs velük idöm foglalkozni. Nem is tudom, hogy mégis hogy sikerült összehoznom. Vagyis tudom...Taschi segített a blokkot befejezni tavaly, de így is rá ment pár éjjelem, hogy kész legyen a piros, és majusba le tudjam vizsgáztatni megint... Kb nálam is 8 motor van abból 5 rendszámos, de le kéne csökkenteni, csak nem tudom melyik ujjamba harapjak! :) Söt jó lenne összeszedni és összeállítani a 3. szinü 92-es évjáratot...Túl sok minden már nem kell hozzá, csak inkább idö...meg egy szép eredeti gyári fényezésü idomszett.. :)
[#5462377] 2018. 06. 11. 23:14
rgwzoli
Sajna, ahogy mennek az évek, egyre kevesebb időm van velük foglalkozni. Van 8 motor a portán, legtöbbet magasan az RGV250-el kell törődni, igaz, már az is csoda, hogy még megy 30 éves kora ellenére.
De az 1100-et megpróbálom minél tovább ebben az állapotban megőrizni.
Ma jöttek az új gyertyák, aztán megy szelephézag, meg karbiszinkronra egy olajcserével.
Másra nincs szüksége és utána újra kivisz a világból.
Még csak 80e van benne. :)
[#5462309] 2018. 06. 11. 19:48
K.István.
Ìgy egymás között...nem érte, hogy azt a sok "fröccsöntött" müanyagmotort, hogy tudják értékesíteni?! :)) Amennyi izgalmat adnak ezek a régi motorok...én személy szerint imádok velük "LEGO"-zni.
[#5462101] 2018. 06. 10. 23:49
rgwzoli
Gyönyörűek. Egyikük enyémmel is tesógép. :)
[#5462084] 2018. 06. 10. 21:53
VanBaja
[#5462083] 2018. 06. 10. 21:52
VanBaja
A régi gyertyád, gyertya képe, őzbarna, vagy kormos?
[#5462060] 2018. 06. 10. 20:40
K.István.
Ikrek.
Egyik szebb mint a másik! :)