{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#5323786] 2017. 01. 15. 16:40
K.István.
Teljesen egyet tudok veled érteni. Mint átépítés engem teljesen hideg hagy a végeredmény, hiszen szinte mind ugyan így néz ki...Ami miatt számomra érdekes, az a következő. A képeken nem látok a vázon túl nagy módosítás annak érdekében, hogy be tudták szerelni a korábbi generációs blokkot. Èn ez miatt nagyon kedvelem a suzuki modelleket, hogy van némi átlátható átjárhatóság vagy nevezhetjük kompatibilitásnak is.
A másik fontos dolog, hogy az öreg gsx 1100 es motorom, amiben szintén egy ilyen "katana" blokk van, és is egy ilyen későbbi porlasztósorral próbálom meg futtatni, annak ellenére, hogy ezt a porlasztósort meg kéne dönteni 10-15°-ot előre, de ebben az applikációban "vízszintese/függőlegesen" van szerelve. Ehhez viszont ki kell találni a megfelelő úszószintet, mert nekem most folyik ki "hátrafelé" az üzemanyag. ìgy számra azért fontos, mert azt mutatja klip, hogy létezik olyan beállítás ebben a konfigurációban amivel működni is fog. Minden más hideg hagy, csak kaptam egy megerősítést, hogy van értelme vele tovább kísérletezni.
[#5323703] 2017. 01. 15. 12:12
VanBaja
Nem kevés munkaórát, és lóvét lehet belapátolni egy ilyen projektbe, és szerintem kevés a minőségi átépítés, amire azt lehet mondani a végén, hogy megérte.
De a kreativitást, azért lehet benne értékelni.
[#5323437] 2017. 01. 14. 0:15
K.István.
GSXR 1100 vázba öreg gsx 1100 erőforrás gsxr 1100 porlasztósorral:
[#5322423] 2017. 01. 09. 20:36
K.István.
Hirtelen felindulásból a pár hete egy kicsit nem figyeltem, és majdnem kaptam egyet ingyen. De tudom, hogy az mindig a "legdrágább"!

Szerintem néz körül a csavaros állítású hengerfejek között. Kicsit "lustább" vele a motor, mert nagyobbak a vezérlésben levő alkatrészek tehetetlenségei, a dupla himba miatt...viszont ennek köszönhetően sokkal tartósabb is. Nekem van látókörömben lapkás (91-92)-es hf., de meg nem venném. Egy mert valószínűleg túl van árazva, és szinte kivétel nélkül mindnek pittinges a vezérműtengelyen a bütyke. Tavaly amit összepakoltam 92-es gépet abba is egy 89-90-es blokk került. Először kicsit húztam a szám, hogy benéztem a dolgot, de ehhez rögtön lett tartalékba hengerfej, teljesen jól megy a kisebb, 36 mm-es porlasztósorral is, pár perc szelephézagot állítani, és az utánpótlási is sokkal jobb belőle. S talán kivülröl senki meg nem mondja, hogy melyik verzió...

Szóval 86-90 közötti gsxr 1100 vagy bandit 1200, vagy 88-93 GSX 1100(F) hengerfejjel simán meg tudod oldani a dolgot. Abból itt németben is van választék. Sokszor kínálnak komplett gsx 1100F-et már 1000 euro alatt is, és esetenként nem futott még 50 ekm-t sem...
[#5322408] 2017. 01. 09. 20:04
Joeeé
Nekem lapkás helyett csavaros lett feltéve a 92es 1100-re!
[#5322367] 2017. 01. 09. 16:30
pattison
Ingyen? Neked szoktak ingyen adni hengerfejeket?
Ha igen, akkor érdekelne, hogy hol. :D

Bandit hengerfejet nem kerestem, sem a csavarost eddig, mivel a saját évjáratára vadásztam.
Na, olyat nem lehetett találni az egész országban, de ebayen sem volt, vagy amikor igen, akkor vagyonokért.

Az én hengerfejemnek a baja, hogy egyrészt 1mm le van belőle szedve, másrészt a szelepvezetők szét vannak kopva.
Tudom, hogy azokat lehet cseréltetni, de nem olcsó, és akkor még mindig ott van az a -1mm...
[#5321101] 2017. 01. 04. 22:03
K.István.
Jó rá a bandit 1200 hf. is. A hf. tömítés csak a kipufogó villainy vezetett másodlagos levegőcsatornák miatt tér el, de azokat szerintem ki lehet iktatni, le lehet dugózni pl egy bandit hf tömitéssel.

"de azóta se sikerült szereznem alkatrészt."
Ez mit jelent? Nem kaptál senkitől ingyen? Vagy tényleg nincs az egész országban?
Pl:
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...
Annyi a bandit tengelyekkel nem jön ki elsőre a 100kW, meg a lánckerekeket át kell cserélni, mert más vezlánc.

Amúgy mi a baja te hengerfejednek, hogy cserélni kell?

(A helyesség kedvéért "lapkás", és "csavaros" hengerfej van, nem "rugós"! :-D )
[#5320487] 2017. 01. 02. 13:16
pattison
Köszi Ricsi! BÚÉK!
[#5320108] 2016. 12. 31. 15:36
VanBaja
[#5319861] 2016. 12. 30. 17:59
RICSI BONTO
igen cserélhető a hengerfej.
[#5319724] 2016. 12. 29. 22:57
pattison
Úgy fest nekem, hogy a hengerfejtömítés ugyanazzal a cikkszámmal szerepel 89 és 92 között, ráadásul az adott évjáratú GSX-F-é is. Ugyanez a bandit hengerfejekről nem mondható el például.
[#5319666] 2016. 12. 29. 18:08
pattison
A véleményeteket szeretném kérni.
Egy skandináv 1100-as oldalon azt írták többen egybehangzóan, hogy a '91-92-es 1100-asra lazán rámegy a '89-90-esnek a hengerfeje.
Konkrétan volt, aki azt írta, hogy elege lett a lapkákból, és ezért lecserélte rugósra.
Meg tudjátok ezt erősíteni vagy cáfolni?
Az is felmerül bennem, hogy akkor mi lehet a helyzet a GSX F-nek a szintén rugós hengerfejével?
Tudom, hogy volt ez már téma, de azóta se sikerült szereznem alkatrészt.
Köszi mindenkinek!
[#5318827] 2016. 12. 25. 10:49
VanBaja
[#5318814] 2016. 12. 25. 3:29
VanBaja
Boldog Karácsonyt mindenkinek, és sok hasznos ajándékot minden mocinak.
[#5318567] 2016. 12. 23. 17:25
kawaszeki
[#5315476] 2016. 12. 08. 19:24
cube75
Sziasztok!

Eladó GSXR 1100W gyári első ülés és fejidom.
20/6288418
[#5314659] 2016. 12. 05. 15:12
F1DO
Sziasztok,

Ha valaki venne magyar, rendszámos, 1988-as 1.1-est akkor írjom rám.
[#5311436] 2016. 11. 22. 19:38
taschner
de össze lapátoltam .. és hát persze hozztak is helyete egy gardános xj romot
[#5310173] 2016. 11. 17. 18:01
K.István.
van két szöghajtás...és itt most nem a váltó a gyenge láncszem, hanem a pont a váltó utáni szöghajtás. Szinte kivétel nélkül ami a német piacon van eladó blokk ebböl a tipusból mindnek ugyan ez a letöredezz kihajtása a hibája...Ìgy most nem váltó, hanem a sokkal kínosabb kihatás fekszik meg... :-DDD
[#5310171] 2016. 11. 17. 17:58
K.István.
Néztem a gsx1100 G-s váltócserés videót. Köszi a pár címzett mondatot. Viszont megnéztem a váltót alkotó alkatrészek cikkszámát, és azok alapján jó, hogy nincsenek ugyan azok a tünetek, mint a gsxr 1100 -gsf1200 estében, hiszen eleve a vizes gsxr 1100 fogaskerekei vannak benne, vagy csak gsx 1100 G-be épitett cuccok. Nem volt kedvem alaposan utána nézni, de lehet mások az áttételek is, mert hogy utána még még van két szöghajtás...
[#5309276] 2016. 11. 14. 9:10
taschner
én mondtam az embernek ......... de ö a megrendelö .......... én sem csináltam volna vele semmit ..

ez van
[#5309132] 2016. 11. 13. 20:48
K.István.
Láttam tegnap...tudom utólag okoskodásnak nem sok értelme, de én biztos, hogy csak az üres blokk-héjat küldtem volna el, ahogy azt eredetileg is festik...főleg ha ez porfestés-színterezés, amit kb 150-200 °C égetnek be, nem biztos hogy jót tesz a szerkezeti részeknek .
Tudom elvileg gyöngyözés lett volna, de oda se küldtem volna komplett blokkot...mondjuk én eleve úgy hagytam volna a blokkot ahogy 40 évesen kinéz...
Lehet persze csak nekem, de egy kicsit ellentmondásos, hogy belül toldozott foltozott, kis költségvetés felújítás volt, kivülröl meg csacsi-ragyi...nem a Te munkád bírálva, de szerintem ez tipikusan az, mikor "kirúzsozzák a szart".
[#5309096] 2016. 11. 13. 19:41
taschner
[#5308951] 2016. 11. 13. 11:04
K.István.
Kényes téma:

6 szett váltóból legalább egy jót összepakolni...
Az egyik gyöngyszem a donorok közül. Az 1-3-4 pittinges kéregleválás a fogakon. Az 5-ös fokozat kapcsolókörme letörve ami a 2.at kapcsolja...gyakorlatilag nincs egy épkézláb fogpár ami használható lenne...marad csak a tengely, persely, csapágy, csavar miatt érdemes még megtartani...
[#5305054] 2016. 10. 29. 15:48
f.feri69
1989 es gsxr 1100 hez keresek 1 havernak 4 dugattyút gyűrűvel csapszeggel!