{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5481917] 2018. 09. 01. 21:21
K.István.
Privatba irtam.
[#5479531] 2018. 08. 21. 23:44
rgwzoli
Sziasztok!
Sajna, megtörtént, amitől rettegtem, mióta a gyönyörű gyári 1100-em hozzám került.
A mátrában elémfordult egy előttem haladó CBR-es srác index nélkül, én meg telibevertrem.
Sok minden sérült, de leginkább az elejében.
Váz, blokk, futómű ok.
Első idom, idomtartó konzol, lámpa, oldalidom gumibakok, jobb első lábtartó konzollal együtt, kormánycsutka.
Kb ennyi ami tört.
Tükör is, de az már lesz, úgy néz ki.
Ha bárki tud a szóban forgó alkatrészt, megköszönném, ha jelezné felém itt.
Köszi előre is. :)
[#5479364] 2018. 08. 21. 14:38
KawAtom
Kösz, látom. A Suzukiba próbáltam írni, de ide jött. Így jártam.
[#5478235] 2018. 08. 15. 13:41
kawaszeki
csak rossz topic-ba írtál ! itt max dyno jet kittet tudsz eladni !
[#5478228] 2018. 08. 15. 11:50
KawAtom
Sziasztok, én Kawás vagyok, kaptam a motorhoz Power Commandert, de: AGO is, máshol is azonosították, hogy nekem ez nem jó. Dynojet Power Commander III, 315-410 (411), mely biztosan a Suzuki GSX-R1000 2003-2004-hez passzol.
Ha valakit érdekelne, 30e-ért kínálom.
Tel: húsz94622tizenöt.
Üdv, Tamás
[#5476866] 2018. 08. 09. 7:13
Cssaba
Üdv.
Nincs valakinek eladó papíros 91/92-es váz?
[#5471076] 2018. 07. 17. 18:46
Viktor.1100
Üdv Mindenkinek.

Újra itt vagyok . Pár hónapnyi szerelés és hajtépés után sikerült újra talpra állítanom a motoromat. Külön köszönetet szeretnék mondani K.Istvánnak aki nagyon sokat segített nekem ! És Tachnernek a videókért amiből nagyon sokat lehet tanulni
[#5470066] 2018. 07. 12. 23:07
rgwzoli
Ez egy db dugattyú ennyiért, nekem meg 4 garn. gyűrű fog kelleni.
De, mint méretösszefüggés, jól jöhet.
Köszi.
[#5469849] 2018. 07. 12. 14:17
mokuda
[#5469769] 2018. 07. 11. 23:06
rgwzoli
Köszönöm. :)
A Honda kapáét magam is megtaláltam, de nem tudom, egy ilyen kis fordulatú gép gyűrűi meddig húznák egy 13000-re képes motorban.
Ha a ZX9-nek is 77-es gyűrűi vannak, az már inkább használható opciónak tűnik, az mégiscsak azonos kategória.
A Burgmané is jó lehet, Bogár megint csak nem egy fordulat gép volt.
Nem szeretném két évente szétbontani a blokkot gyűrűzni a motort.
Még egyszer köszönöm, informálódom ezekről. :)
[#5468041] 2018. 07. 05. 14:39
kawaszeki
nem végzem el helyetted ! keresd.
[#5468039] 2018. 07. 05. 14:38
kawaszeki
[#5468038] 2018. 07. 05. 14:36
kawaszeki
[#5468037] 2018. 07. 05. 14:35
kawaszeki
nekem a vertexhez volt külön gyűrű, idióta elgondolás hogy csak dugattyúval együtt adják el. shöttle -NE- vagy másik gyártó gyárthat ilyen méretben, nekem pl a burgi hoz lehetett 1 db dugattyúhoz is rendelni, nem kellett a szettet megvenni, puff, a gyűrű hornyot kell igazítani és mehet, ha elkopott rendeled a másikat. nem kell beijedni tőle. most nem emléxem pontosan de pl az fzr dugattyúkhoz is 75mm -es gyűrű kellett és találtunk. aki pedig húzgálja a száját emiatt annak oda kell szólni ! ha nem adják csak dugóval akkor dugják fel, nagy hasznot akarnak leakasztani, lesznek olyanok akik beszólnak, nekik vissza kell írni hogy míg más nézegeti vagy gyűjtöget addig te használod
[#5468036] 2018. 07. 05. 14:26
kawaszeki
én találtam zx9 hez suzuki burgman -.hoz, ennyi, ha akarod akkor lehet találni
[#5467927] 2018. 07. 04. 22:20
rgwzoli
Köszönöm.
[#5467471] 2018. 07. 03. 7:35
kawaszeki
gyűrű szaküzlet, és végig rágod magad a 77-es méreten.
[#5467459] 2018. 07. 02. 23:18
K.István.
Passz.
[#5467445] 2018. 07. 02. 21:18
rgwzoli
Sziasztok!
Úgy néz ki, eddig tartott (30ekm) a 750-esem big bor dugóján a gyűrűsor.
a gyári 70-es volt, ez 77-es.
Tudnátok valami forrást, ahonnan jó minőségű 77-es gyűrűgarnitúrát tudnák beszerezni?
Sajna, ehhez nincs, külön, csak dugóval küldik...
[#5467431] 2018. 07. 02. 20:20
GSXR1100W
Sziasztok.Van pár megmaradt GSXR1100W 93-as gixer bontott alkatrészem.Pl vìzhűtő,olajhűtő,gyújtáselektronika,kormánycsutkák,zár...Ha valakit érdekel olcsón megegyezünk.
[#5463852] 2018. 06. 19. 15:49
Gsxr1989
Sziasztok! Keresek 1989-es 1100-re első sárvédőt, hátha van valakinek..
[#5462789] 2018. 06. 13. 21:08
taschner
Nekem sincs időm.... Sőt már 3 éve csak szerelési kipróbálás bol ulők motorja.. Nálunk mára csak 3 motor maradt.... Bocs 4.... Az biztos itt nálam. Évente meg fordul.. 300.. 350 motor.. A Gsx r 1100 az elmúlt 30 év motorgyartasanak... Egyik mérföld... És ekkőve...
[#5462540] 2018. 06. 12. 23:26
rgwzoli
Egyformán őrültek vagyunk. :) Itt is 5 rendszámos van, abból 4 használatban is, meg két krosszmotor, meg egy enduro.
Én sem tudom már őket hová tenni, de a napokban kaptam egyik kollégától egy visszautasíthatatlan ajánlatot, így jön még egy 750 alkatrésznek, csak az elejéből hiányzik valami, amúgy komplett a motor.
Na, azt már tényleg nem tudom, hová teszem. :)
Csak egyre több munkám van, így, 50 fölött mindehhez már egyre kevesebb erőm, időm meg azt végképp semmi.:)
Ezeken a motorokon meg mindig kell bütykölni valamit.
az 1.1 épp nem az a kategória, de a többi hajlamos rá...
[#5462446] 2018. 06. 12. 17:43
K.István.
Nekem egyáltalán nincs velük idöm foglalkozni. Nem is tudom, hogy mégis hogy sikerült összehoznom. Vagyis tudom...Taschi segített a blokkot befejezni tavaly, de így is rá ment pár éjjelem, hogy kész legyen a piros, és majusba le tudjam vizsgáztatni megint... Kb nálam is 8 motor van abból 5 rendszámos, de le kéne csökkenteni, csak nem tudom melyik ujjamba harapjak! :) Söt jó lenne összeszedni és összeállítani a 3. szinü 92-es évjáratot...Túl sok minden már nem kell hozzá, csak inkább idö...meg egy szép eredeti gyári fényezésü idomszett.. :)
[#5462377] 2018. 06. 11. 23:14
rgwzoli
Sajna, ahogy mennek az évek, egyre kevesebb időm van velük foglalkozni. Van 8 motor a portán, legtöbbet magasan az RGV250-el kell törődni, igaz, már az is csoda, hogy még megy 30 éves kora ellenére.
De az 1100-et megpróbálom minél tovább ebben az állapotban megőrizni.
Ma jöttek az új gyertyák, aztán megy szelephézag, meg karbiszinkronra egy olajcserével.
Másra nincs szüksége és utána újra kivisz a világból.
Még csak 80e van benne. :)