{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5347068] 2017. 04. 20. 19:25
K.István.
http://totalbike.hu/hirek/2017/04/20/mocskosul_vagykelto_a_suzuki_katana_versenymotor/
[#5346661] 2017. 04. 18. 23:09
rgwzoli
Köszönöm Mester.
[#5346443] 2017. 04. 18. 6:48
taschner
[#5345980] 2017. 04. 16. 10:15
rgwzoli
Köszi, de ehhez kicsit több kell. Az Isten pénzét belevertem már abba a motorba és eddig 6500km volt a legtöbb, amit elment a nélkül, hogy ne menjen szét valami a blokkjában. Ma összerakom az új dugókkal, frissen hónolt hengerekkel és kiderül... Más... A GSXR-hez kellene nekem egy szett gázbovden. Hol tudnák emberi áron beszerezni. Itt valamelyik Suzuki kereskedés szűk 40 eft-ért akarta adni a két bovdent. Kicsit sokallottam...
[#5344356] 2017. 04. 09. 14:23
VanBaja
[#5344344] 2017. 04. 09. 13:42
kawaszeki
a cimbora gixerén leengedett télen a gumi , le volt takarva a motor tavaszra kirepedt a road, másik ismerős először újat vett road-ból jobbra balra esett vele kis sebességnél sem volt tapadása. átváltott sport attakra sokkal jobb lett és nem esett, a race a legjobb azzal lehet kanyarodni pályázni, mindenhová tökéletes, még alacsony hőfokon is tapadt. a race attakot nem szólom le, mert a ringen a fúrumtársam a zx9-el 0-ra rakta, de csak olyan melegen éri el a jó tapadási értékeit amit közúton csak hegyi szerpentinen tudsz elérni nagyon gyors tempóban. a gumi a kapcsolat az úttal ha túrás egyszerű tempót mégy akkor a bakelit keménység is jó, amint tolod neki vagy kanyarodsz tapadós gumi kell, drága , de a javíttatás és a csont törés még többe kerül. télen kell jó gumit venni, tavasszal is lehet, de télen meg tudod venni a jobb gumit a tavaszi túrás gumi áron, mindössze keresni kell.
[#5344322] 2017. 04. 09. 12:14
VanBaja
Kösz a véleményed ....akkor ezt még átgondolom. Most BT 002 van fent, ez szerintem elég jó gumi.
[#5344296] 2017. 04. 09. 10:29
kawaszeki
csak sport vagy race attak, a road-dal esni kelni fogsz, tapasztalat.
[#5344265] 2017. 04. 09. 2:01
VanBaja
Sok szerencsét blokk építéshez.
Hát, melyik jól tapad, az kopik is. Persze, közre játszik még egy-két dolog ....
Azt hiszem következőre, én Road Attack 2 próbálom ki.
[#5343829] 2017. 04. 06. 20:09
rgwzoli
Racetek K2. Tavaly is ez ment rá augusztusban, 2000km-t bírt, de addig nolondbiztos volt. Most még kicsit hűvöske volt, n mertem még kemémykedni az új szettel. De majd el jön az is. Most az RGV blokkja van a soron.:)
[#5343371] 2017. 04. 04. 22:57
VanBaja
Ütős a gép. Milyen gumikat dobtál rá ?
[#5343361] 2017. 04. 04. 21:28
rgwzoli
Hétvégén ugyan nem, de hétfőn már az új gumikkal mi is kinéztünk a Bükkbe.:) Gyönyörű vasak, kolléga!
[#5342626] 2017. 04. 01. 21:14
KO.JO.
GSX-R 1100 BONTÓDIK 90-es!
1127-es!!
20/223-1420
[#5342432] 2017. 04. 01. 0:09
VanBaja
Legenda, meg a legendácska.
[#5342423] 2017. 03. 31. 23:11
VanBaja
Kis legendába beleférünk.
Még az ember kedve is más ,hogy itt a jó idő. Hétvégén biztos sokan kint leszünk az utakon. Baleset mentes szezont mindenkinek. És remélem idén, össze futunk már egy páran, valami rendezvényen.
[#5342418] 2017. 03. 31. 22:58
kawaszeki
itt a forgalomba helyezéskor nem fogadják el a fém fékcsöveket, a sötét plexi -segítek- szélterelő idom és nem azért tervezték átlátszóra hogy belé lehessen kötni, még eccer szélterelő idom ! !!!!
egy motorszerelőnél készült egy átépített z650 lámpák nélkül, ír országba vitték el majd vissza jeleztek hogy minden oké, forgalomban van a motor ! dobtak itt egy hátast hogy miként sikerült lámpák nélkül, ott a forgalmiba bejegyezték hogy csak napkeltétől napnyugtáig használható a motor,forgalmiba bejegyezve ! csak akarni kell valamit !
[#5342417] 2017. 03. 31. 22:52
kawaszeki
az ismerősöm épít egy idomos 1100-et k7 idomokkal, érdekes lesz , és meglepő.
[#5342386] 2017. 03. 31. 21:16
rgwzoli
Gyönyörű! Ma már mi is voltunk kinn, igaz, a 750 nem egy legenda, de inkább stimmel ide, mint a 750 fórumba.
[#5342368] 2017. 03. 31. 20:25
VanBaja
SZIASZTOK!
MI VAN VELETEK SKACOK....LEGENDÁKAT ELŐSZEDTÉTEK MÁR ?!

ISTVÁN, KÖSZ AZ ELSŐ TELÓ ÖSSZEKÖTŐT.
[#5340552] 2017. 03. 24. 13:40
Christof87
Köszönöm szépen a tanácsaidat! Megfogadtam. Egy olyan gépet választottam, amihez nem kell hozzányúlni hogy tetszen. Bár így kicsit a teljesítményéből is le kellett adnom és az árát megnövelete, de mégis jobban érzem magam :)

Üdv
Kristóf
[#5339638] 2017. 03. 21. 12:50
K.István.
Hello!

A közelmúlból csak rémtörténet tudok. Egy 750W-t zavartak el a müszakiról, mert Street Fighter-re volt "átalakítva. Elöhúzta egy gyári állapotot ábrázoló képet ami persze idomszettel van. Mondták, hogy öltöztesse fel, akkor levizsgáztatják. Innen-onnan azt olvasni, hogy vége a tákolás-barkácsolás idöszakának. Ezzel én személy szerint egyet is értek olyan szinten, hogy ne akarja már egy képzetség nélküli személy ilyen dolgokban domborítani nem létezö tudását... vagy akkor azt használja csak zárt pályás alkalmakon.
Azt lehet esetleg megjegyezni, hogy a viszgaállomásoknak viszont illene a tipús bizonyítvánnyal ellátott kereskedelemben vásárolt alkatrészeket az gyári alkatrész helyett elfogadni.
Ilyen esetekben a német példát tartom követendönek. Bár tudni kell azt is, hogy a német vizsgaállomások sokkal felkészültebbek. A módosítások, ami akár egy sötétitett plexi, vagy egy fémhálós fékcsö, be vannak vezetve a forgalmiba, vagy cipeled magaddal a típusbizonyítványt, hogyha ellenörzésre kerül sor, akkor fel tudd mutatni.
Gondolom azért még vannak Mo.-on engedékenyebb viszgaállomások, de szerintem el kezd lassan csökkeni majd a számuk, ahol a módosított, elégtelen müszaki állapotú gépeket még át lehet tolni.

Èn a helyedben meghagynám eredeti állapotban, ha utcára vetted. A W típusnak úgy sincs túl nagy kultusza, akkor ér igazán valamit, ha eredti állapotban van. Az izléstelen, igénytelen, átalakításokkal már tele a padlás.
Ha nem tetszik a formája, akkor olyat kell nézegetni ami gyári állapotában is elnyeri a tetszésed. A legtöbb faragásnak úgy is mindig rengeteg kompromisszum a vége, meg hogy közben nem motorozól és ehhez jön hozzá, hogy mire kész lesz, meg eleged van az egészböl, csak szabadulnál töle, de a kutyának sem kell a te ötleteid szerint átszabott gép, mert mindenkinek más az izlése, elvárása, meg csak kinlódás lesz lemüszakiztatni...Erre jön még az, hogy aki nagyon szeretne egy épített gépet, az meg inkább szintén maga szeretne vele kinlódni...

Természetesen ez csek EGY vélemény...
[#5339625] 2017. 03. 21. 11:13
Christof87
Sziasztok!
1100 w vásárlása előtt állok. Magyar papíros, minden "stock" - alap rajta. Sikeres műszaki meg hasonló kötelező vizsgákhoz szükséges hogy meglegyen a motor összes idomja? Továbbá mennyiben lehet a hátsó segédvázhoz nyúlni? MIlyen újabb idomszettek passzolnak hozzá?
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszotokat! Szép napot!
[#5336278] 2017. 03. 07. 17:18
ho2sszu
tel:06709789338
[#5336277] 2017. 03. 07. 17:18
ho2sszu
Sziasztok,
eladnám paripám, amennyiben érdekek valakit . Keressetek bátran.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1100-10683863
[#5334037] 2017. 02. 25. 23:20
K.István.
Èn nem adnám el! Ez egy páratlan darab! :-) A típus megjelölés szerint ez egy GSX 1100 ES, amit csak 1983-ban gyártottak (85-ig árultak)!
A gyártási éve 1989-es, mégis 91-92-es cuccokkal van teleaggatva. A blokköntvény átfényezve, a szelepdekli alatt meg mintha vastagon dudorodna a tömítőpaszta...
A legfurcsább az első fékcső csatlakozása a féknyereghez...ilyen meg mintha 88-ig lett volna...