{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5463852] 2018. 06. 19. 15:49
Gsxr1989
Sziasztok! Keresek 1989-es 1100-re első sárvédőt, hátha van valakinek..
[#5462789] 2018. 06. 13. 21:08
taschner
Nekem sincs időm.... Sőt már 3 éve csak szerelési kipróbálás bol ulők motorja.. Nálunk mára csak 3 motor maradt.... Bocs 4.... Az biztos itt nálam. Évente meg fordul.. 300.. 350 motor.. A Gsx r 1100 az elmúlt 30 év motorgyartasanak... Egyik mérföld... És ekkőve...
[#5462540] 2018. 06. 12. 23:26
rgwzoli
Egyformán őrültek vagyunk. :) Itt is 5 rendszámos van, abból 4 használatban is, meg két krosszmotor, meg egy enduro.
Én sem tudom már őket hová tenni, de a napokban kaptam egyik kollégától egy visszautasíthatatlan ajánlatot, így jön még egy 750 alkatrésznek, csak az elejéből hiányzik valami, amúgy komplett a motor.
Na, azt már tényleg nem tudom, hová teszem. :)
Csak egyre több munkám van, így, 50 fölött mindehhez már egyre kevesebb erőm, időm meg azt végképp semmi.:)
Ezeken a motorokon meg mindig kell bütykölni valamit.
az 1.1 épp nem az a kategória, de a többi hajlamos rá...
[#5462446] 2018. 06. 12. 17:43
K.István.
Nekem egyáltalán nincs velük idöm foglalkozni. Nem is tudom, hogy mégis hogy sikerült összehoznom. Vagyis tudom...Taschi segített a blokkot befejezni tavaly, de így is rá ment pár éjjelem, hogy kész legyen a piros, és majusba le tudjam vizsgáztatni megint... Kb nálam is 8 motor van abból 5 rendszámos, de le kéne csökkenteni, csak nem tudom melyik ujjamba harapjak! :) Söt jó lenne összeszedni és összeállítani a 3. szinü 92-es évjáratot...Túl sok minden már nem kell hozzá, csak inkább idö...meg egy szép eredeti gyári fényezésü idomszett.. :)
[#5462377] 2018. 06. 11. 23:14
rgwzoli
Sajna, ahogy mennek az évek, egyre kevesebb időm van velük foglalkozni. Van 8 motor a portán, legtöbbet magasan az RGV250-el kell törődni, igaz, már az is csoda, hogy még megy 30 éves kora ellenére.
De az 1100-et megpróbálom minél tovább ebben az állapotban megőrizni.
Ma jöttek az új gyertyák, aztán megy szelephézag, meg karbiszinkronra egy olajcserével.
Másra nincs szüksége és utána újra kivisz a világból.
Még csak 80e van benne. :)
[#5462309] 2018. 06. 11. 19:48
K.István.
Ìgy egymás között...nem érte, hogy azt a sok "fröccsöntött" müanyagmotort, hogy tudják értékesíteni?! :)) Amennyi izgalmat adnak ezek a régi motorok...én személy szerint imádok velük "LEGO"-zni.
[#5462101] 2018. 06. 10. 23:49
rgwzoli
Gyönyörűek. Egyikük enyémmel is tesógép. :)
[#5462084] 2018. 06. 10. 21:53
VanBaja
[#5462083] 2018. 06. 10. 21:52
VanBaja
A régi gyertyád, gyertya képe, őzbarna, vagy kormos?
[#5462060] 2018. 06. 10. 20:40
K.István.
Ikrek.
Egyik szebb mint a másik! :)
[#5461072] 2018. 06. 08. 8:49
K.István.
Tekerd le a gyertyapipát a trafo kábelröl, és nézd meg úgy a kábelvéget a motor fémrészéhez közelítve, hogy ad e szikrát. Elképzelhetö, hogy trafó halt meg. Nem egyedi eset, föleg ha már utána gyártott darab. Teszteld ha teheted hidegen, és melegen is trafót.
[#5459959] 2018. 06. 03. 21:22
bsv
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Van egy 93" 1100w-m
A tünet motor beindul, szépen jár, megy, motorozunk. Megállok tankolni megint indul. Minden ok.
Következő alkalommal (rá 2 napra) motor reggel indul 30 perc motorozás után megállok de nem indul be.
Benzin van, önindító teker de nem indul.
A szélső hengerről lehúztam a pipa kábelt indítózásra a testhez közelítve nem adott szikrát.
Gyertyák cserélve lettek gyárira mert egyszer csinált már ilyet de akkor a garázsban nem indult.
A kipufogónak benzin szaga volt, kivettem a gyertyákat hát azok is természetesen elég rendesen benzinesek voltak. Nem keztem kiégetni úgy is cserések voltak, hát vettem új gyertyákat NGK iridiumos belevaló hőértékkel. Azok után pöc-röf. Gondoltam na akkor meg oldódott a probléma.
De ezek szerint nem:(
Arra tippelek, hogy egyszerűen nincs szikra. De vajon miért?
Minden segítséget előre is köszönök!
[#5459682] 2018. 06. 02. 12:01
kawaszeki
a légszűrő házba való jobb. és újra nyomatékos lesz.
[#5459588] 2018. 06. 01. 17:47
viktor73
Köszönöm a hozászolásokat sikerült vennem
[#5454939] 2018. 05. 16. 11:28
Tibi_UA
Szia,
Tudok adni újszerű, keveset használt K&N RU-2922 típusú szettet.
[#5454922] 2018. 05. 16. 10:17
ferivagyok
[#5454880] 2018. 05. 15. 23:33
kawaszeki
ezt a szűrőt NE VEDD meg, cimborám motorján 2 évet szolgált, nem jó sem beállítás ügyileg, sem szűrés finomságban. a karburátor tütük nél finom homok por volt minden leszerelésnél. rakd vissza a gyári légszűrő házat és abba vegyél sport légszűrőt. azzal sokkal jobban állítható és újra nyomatékos lesz.
[#5454820] 2018. 05. 15. 20:18
g_area51
[#5454758] 2018. 05. 15. 18:52
viktor73
Üdv! tudnátok nekem segiteni keresek ilyen gsx-r 1100-re való direkt sport légszüröt hol lehet kapni mert a neten nem találok méretben megfelelöt 60-as torokátmérövel 100mm hossz ami befér a váztól
[#5444682] 2018. 04. 14. 21:09
mikal
ötezer
[#5444506] 2018. 04. 14. 14:11
kawaszeki
üdv ! mit kérsz érte ?
[#5444497] 2018. 04. 14. 12:29
K.István.
https://www.partzilla.com/cata...

A 3-as tétel kell?
https://www.partzilla.com/prod...

Akkor gyári suzuki alkatrész jellemzöen a befutó megoldás, vagy valami egyeni "házilagos" megoldás.
[#5444467] 2018. 04. 14. 10:20
mikal
Köszi
Nálunk megyeszékhelyen SKF - nél két napig dolgoztak rajta majd közölték , hogy nincs . Amúgy segítőkészek voltak .
[#5443357] 2018. 04. 10. 17:17
petyarider
Legtobbszor nem standard mereteket epitenek be. Persze van nehany kivetel.
Igy lesz az 500 ftos alkatreszbol 7000....
[#5443353] 2018. 04. 10. 17:10
K.István.
Hello!

Ezek is teljesen standard csapágyboltban kapható tételek:
http://www.wsw-waelzlager.de/p...
https://www.google.de/search?q...

Üdv
István