Ami le van írva az jól hangzik...hívtad már?Nem veszi fel, hogy ítt érdeklödsz?
A félelmeid hogy:
-régóta fent van-> persze mert nem igen van megbecsülése a vizes 1100-nek. Sár nehéz sok baj és nyüg van már ilyen korukra velük, nem kalandoroknak való.
-Nem gyári a fényezése: biztos hemperegtek vele...ezért sem kapkodnak utána, mert ha mégis kell egy ilyen ma valakinek, akkor eredeti állapotu után kutat...
-520-at kérnek érte: gombokért van azért mégis egy olyan motor amibemég van anyag, nem elektronika vezeti, és ifjukor kaladjait adja vissza...
Magánvélemény, nem javasolom olyanoknak akik egy helyszini szemle alapján nem tudják felméri az állapotát, mert attól függetlenül, hogy milyen álapotban van, ezeken mindig kell csinálni valamit. A legérzékenyebb pontjuk a porlasztó...Azoknak sem javalom, akiknek nincs jó alkatrész beszerzési forrásuk, mert ugyan sok esetben gombokért van hozzá sok minden még, de az állapotuk nagyon tud szorni, és sok kopott alkatrész meg lehet venni olcsón még lesz egy köztük ami jó is lesz...föleg országos viszonylatban, ahol fogalmi problémák vannak olyan témában, mint "használt", "használható" állapotu.
Az 1100-esek között sokkal inkább megbecsült és keresett típus a 89-92-es lég-olajhütéses model...ha nem csak az ára miatt szemelted ki az 1100-est akkor inkább ezekre a modellekre érdemes fokuszálni.