{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5569054] 2019. 10. 11. 20:05
bsv
A kormány:
[#5569052] 2019. 10. 11. 20:01
bsv
A problémától eltekintve. Nagyon szívesen alakítanám vissza gyárira, ha lenne valakinek eladó a géphez 91-es 1100-hoz: gyári: felső villahíd, kormánycsutkák jobbos,balos, elsőfék kar-tartállyal, kuplungkar-tartállyal, fejidom tartó konzol, fejidom.
[#5569049] 2019. 10. 11. 19:56
bsv
A közelebbiről van szó:)
[#5569048] 2019. 10. 11. 19:53
bsv
A hidraolikus rész nem lett felújítva. Kuplung olaj lett cserélve. De ennyi. A kuplungolaj tartály és a kar nem gyári. Brembo. Ezt így vettem Magasított kormány ABT villahíd és a fejidomból is kivágva, hogy elforduljon legnagyobb sajnálatomra. Ettől eltekintve majdnem gyári. Visszatérve a cső gyári helyen van elvezetve de fém csőre cserélve. (köszönöm, hogy segítesz)
[#5569046] 2019. 10. 11. 19:46
K.István.
Maga hidraulikus resz is fel left ujitva? Csereltetek benne folyadekot? Nincs elkoszolodva a föhenger, vagy alul a munkahenger? Gyari meg a hidraulikus cso? Gyari helyen van elvezetve a cso?
[#5569044] 2019. 10. 11. 19:30
bsv
Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni . Van egy 91-es gsx-r 1100-esem. amiben ebc komplett kuplung szettet cseréltem és motul 5100 olajat-szűrővel. A motor bemelegedésig és utána is 20-30 percig rendben van majd van hogy kigyorsításnál olyan jelenséget produkál mintha kicsit behúznám a kuplungot. elindul de utána felpörög miközben azért haladunk. Meg állok el telik 15-20 perc és megint bivaly. Majd 20 -40 perc múlva vagy csinálja vagy nem. Olyan is előfordult, hogy piroslámpánál nem tudtam 1-esből kivenni üresbe. ez meg pont ellentétes a jelenséggel. Egyszerűen értetlenűl állok a dolog előtt.
[#5569043] 2019. 10. 11. 19:28
K.István.
Az szuper! Szivesen olvasnek egy reszletes beallitasi procedurat, ha ez lehetseges.
Köszönöm.
[#5569035] 2019. 10. 11. 18:37
jimy_L
Igen!
[#5569031] 2019. 10. 11. 17:47
K.István.
Te szoktal ilyen karbi beallitasokat csinalni?
[#5568976] 2019. 10. 11. 9:18
jimy_L
Szerezz be üveg gyertyát, azzal lehet a legpontosabban karbit állítani. Nézz utána a neten, csomó videó is van. No meg a service manuálban szépen le van írva hová kell, állítani a karbin az állítható dolgokat. Ha a karbi nincs szétkopva akkor az jól beállítható. Érdemes lenne a szelephézagot is ellenőrizni, mielőtt a karbikat komolyabban tekergeted.
[#5568969] 2019. 10. 11. 8:13
pattison
Köszi a tippet
[#5568829] 2019. 10. 10. 10:41
K.István.
"a jobb tükörben is elindult valami)."
Hogy ne rezegjen menet közben egy súllyal van "elhangolva" a tükör. Ez a súly el szokott szabadulni, az zörög benne. Èn javítottam ilyet úgy hogy alul müanyag házat megfúrtam, és kinyomtam szilikonnal...ettöl még nehezebb lesz persze, így lehet legközelebb valami könnyebb habos dolgon gondolkozom...de müködik a dolog...
[#5568801] 2019. 10. 10. 8:42
pattison
Sziasztok!
11 éve csak 1100-asaim voltak, sok kilométert beleraktam ezekbe, és ezt-azt meg is tudtam a típus(ok)ról (volt vizesem és olajosom is).
A mostani sztorim egy Németországból behozott példány. Két gazdája volt elmondás szerint (ismeretségben), és kulturált állapotú a gép.
Jó sok kilométer van benne, de tényleg letagadhatna belőle.
Kimentem érte, és simán hazamotoroztam vele, nyikk nélkül. Jól ment, selymesen, nem kotyogott rajta semmi (ez utóbbin azóta változtattak a jó magyar utak, hallom, hogy egyre hangosabb, amikor rámegyek valami felgyűrődésre... a jobb tükörben is elindult valami).
Itthon 1-2 alkalommal kénytelen voltam bele 95-öst tankolni, ismeretlen vidékeken volt, hogy csak kis kutakra jött ki a megálló.
Az első 1500 km hibátlanul lement, aztán itthon elkezdett kicsit behabogni 2-3e körül.
Az alapjárat továbbra is megdöbbentően sima volt.
Később már 4-5e-nél is habogott, fönt sem tudott már kisimulni. Mondhatom úgy is, hogy használatra teljesen sz*r lett.
Elvittem szervízbe, karbit levették, kitakarították ultrahangosan, és az összes gumialkatrészt kicserélték, majd beszinkronizálták. Súbertűk nem kopottak (előző vizesemen a felük hiányzott), tűszelepeken nem látható probléma.
Elhoztam a motort, a habogása elmúlt, egyenletesen gyorsul a teljes tartományban. Két problémát észleltem azonban: a motorfék mintha eltűnt volna, valamint piros lámpánál megálláskor belefulladt a benzinbe (fordulat nagyon leesett, és elinduláskor fulladozott).
Visszavittem, hogy ez történik, vegyenek el belőle alul. A levegőből elvettek, így most szépen visszaejti a fordulatot és megáll a beállított alapjárati fordulatra, nem fullad be.
Viszont ezzel együtt az alapjárat egyenetlen, és be-bedurrog, valamint motorfékezésnél igen erősen durrog.
Gondolom most meg keveset kap, és viszket a tenyerem, hogy elkezdjem tekergetni azokat a levegőcsavarokat, de nem tudom, van-e értelme...
Mit gondoltok?
[#5567346] 2019. 10. 02. 16:20
Fatcat
Szia Istvàn! :)
Igazàból szín nemszàmít, 90es évjàratig,de 86-89 mégjobb,1.2es banditot akarok àtfaragni GS1200SS kinézetűre. Köszi(gsxpisti@gmail.com) voltam.
[#5567335] 2019. 10. 02. 15:05
K.István.
érdeklödö
[#5567295] 2019. 10. 02. 6:30
Subi1972
Szia fritz76 van még megmaradt alkatrészed a felsoroltak közül. Igazából az ülés érdekelt volna meg az idomok
[#5567245] 2019. 10. 01. 18:34
K.István.
Pontosan melyik évjárat?
[#5567244] 2019. 10. 01. 18:33
K.István.
Hello!
Milyen szin? Szin számit, vagy mindegy? Neked a még a sima teló van nem a felfordított, ugye?
Üdv
István
[#5567208] 2019. 10. 01. 15:10
Fatcat
Sziasztok! Szintén régi púpos gixxer idomok ,tank érdekelnének!
Köszi!
[#5567169] 2019. 10. 01. 10:18
Gsxr1989
Sziasztok! Keresek 89-90-es 1100-re üzemanyagtankot, első sárvédőt és tükröt,
ha van esetleg valakinek elfekvőben.
[#5566602] 2019. 09. 28. 14:33
K.István.
Bizony a nem csak Mo.-on vannak hobbi szerelök. Ezt ma kebeleztem be...elös úgy tünik kis munkával...1-2 óra kalapálással menthetö a cucc.
2 hete volt egy kis idöm a mulkori szerzeménnyel foglalkozni egy kicsit. A féktárcsák levételéhez annyit kellett ütni az ütvecsavarozót, hogy felgyürte a bört a tenyeremen a szerszámnyél, de kijött mind hibátlanul. Nagy kincs az a szerszám...ebben a projektben is jól fog jönni. :-D
[#5564702] 2019. 09. 15. 12:23
pali1100
Szisztok. Kérésem lenne felétek hogy esetleg valakinek otthon elfekvőbben lenne-e 1992-es 1100 hoz ép fejidom és oldalidom? És még egy fejidom tartó alumínium konzol? Segítségeteket előre is köszönöm :)
[#5563404] 2019. 09. 05. 12:05
flenfer
[#5563403] 2019. 09. 05. 12:04
flenfer
Ha esteleg tudnál jó állapotú porlasztósorz, nem arany áron, érdekelne.
[#5563402] 2019. 09. 05. 12:03
flenfer
Utána olvasgattam, de valószínű, hogy csere lesz egy jó karbisorra. Már mindent csináltam vele, nem az igazi. Pöccre indul, rendesen megy, csak gyenge gázdásra elkezd rángatni. Nagyobb gázadásra veszi a fordulatot, és megindul rendesen. Az olajat viszont nem eszi, mert szinten van.
Az is a baj vele, hogy az előző tulaj 5 év alatt 3000 km. t ment vele, szinte csak helyben, öregasszony stílusban. A legszarabb benzinnel.
Én 100 as benzinnel jártam vele sokáig, azt nagyon szereti.