, a középső motoros megijedt és kivette egyenesbe a gépet
, a külső íven előző motoros pedig elvitte a kormányát
, mert láttam hogy befostak az emberek mikor kanyarbelsőn beteszi az ember a vas elejét, de párhozamosan külső íven is előzik mindez alatt
Mond meg neki, hogy nagyon jó fej volt, hogy behozta nekem a moziba, rendes volt tőle...
, láttál volna eséseket estek
10-15 motorral bandástul dőltek mint a dominó
, padlógázzal sem tudsz megetetni vele 7 lityónál többet
, a 110 lovas 5-ben is leforogja végig (220), 400 eKm-t simán elmegy egy full adagoló felújítás 50 ropi, meg a turbó is ha elfossa magát.
Benzineshez képest ha ugyan olyan stílusban vezeted 20 eKm alatt visszahozza az adagoló és a turbó árát. Ha pedig már fel vannak újítva 100 ekm-t tuti elmegy.
Nem úgy van az, hogy ide jön napfényes Toscánából és egyből Ő a király.
Majd ha már láttuk menni a gépével akkor talán addig
mert