{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#5325254] 2017. 01. 22. 0:02
bigoneoszi
Hi,
Mit csinál?
[#5325250] 2017. 01. 21. 23:52
thaiser001
Sziasztok , ötleteket várnék miért nem indul, k4 600, tökéletes állapotban elrakva szezon után, utoljára decemberben indítottam hidegek előtt, garázs sajnos nem fűtött, aksi tele, gyertyákban 5k km, tank tele 100as benyával.. Vlk esetleg ?:))
[#5324479] 2017. 01. 18. 13:30
Rob90
Köszönöm a választ.
[#5324453] 2017. 01. 18. 12:18
D3viance
Ezeknél úgy van hogy a tank elején van egy műanyagborítás és ami az első ülés eső része az már nem műanyag hanem maga a tank.
[#5324442] 2017. 01. 18. 11:30
Rob90
K6-k7
[#5324439] 2017. 01. 18. 11:15
D3viance
Melyik szériát nézed?
[#5324409] 2017. 01. 18. 9:35
Rob90
Sziasztok!
Segítsetek már ki, a gsxr-nél a tanknak nincs külső műanyag borítása mint az RR-nél? Motorvásárlás előtt vagyok, a későbbiekben tervezném a pályára is kijutást,viszont az nem lett világos hogy ha pályaidomot vennék a motorra, a gyári védelmére vennem kell másik tankot vagy az itt lévő pályázók hogy csinálják?
[#5324327] 2017. 01. 17. 19:28
kawaszeki
sport légszűrő valakinek?
[#5323194] 2017. 01. 13. 10:16
hatesz
Hello itt is
Szemezgetek tegnap este óta a géppel
[#5323191] 2017. 01. 13. 10:09
hatesz
Sziasztok!
Eladó K6-ost keresnék utcai és pályahasználatra a Busám mellé. Ha valaki tervezi hogy eladná a gépét, ne tartsa magában hanem dobjon egy üzenetet!
Köszi előre is!
[#5322646] 2017. 01. 10. 19:00
nagyfero
igen a pályaidom játszik mindenképpen ez természetes nincs is a motoron más módosítás a fékcsövön, illetve idomon kívül.
láncszett meg úgyis kell illetve fékbetét is de valami jobb mint a gyári mert az 4 kör után melegszik el 2.15 ös idő alatt.
köszi a válaszokat rákérdezek még a pályamotor topic-ban hátha..
[#5322572] 2017. 01. 10. 14:50
véregér
Köszönöm a válaszokat akkor majd neki állok. Ezt a videót találtam
[#5322552] 2017. 01. 10. 13:07
RC51
Ugy kell, jol tudod. A feltoltes utan ( itt varj nehany percet hogy a termosztat mindket oldala megtoltodjon. Pici lyuk van a termosztaton) en beinditom a betolto sapka nincs rajta nehany masodpercig es leallitom. Majdjd ujra tele toltom es lezarom. (varj 1 -2 percet ujra) kiegyenlitot full szintig majd addig jaratom amig a ventillator bekapcsol. Varok vele ha lehet nehany orat es ellenorzom a kiegyenlitot. Ha lehet oldalsztenderen mindezt.
Nem minden motoron lehet es kell a legtelenites. Javareszt kawasakinal van legtelelnito csavar.
[#5322550] 2017. 01. 10. 13:03
Magyar001
Vízpumpárol leveszed az alsó csővet lefolyik a régi.Visszateszed a csövet a tankot fel kell nyitni és a blokk hátulján a termosztátházon van a légtelenítőcsavar.Azt kitekered majd a hűtőbe elkezded önteni az uj cuccot és figyeled a furatot.Amikor ott megjelenik a fagyálló visszatekered a csavart és addig öntöd tovább még tele nem lesz a hűtő.A kiegyenlítőtartályon is van 2 jelzés a szintnek a kettő közt kell majd lennie.Ez az egyszerű módszer...a hűtőbe és az olajhűtőbe is marad egy kicsi úgyis leengedés után ezeket csak úgy lehet kiszedni belőlük ha leveszed a hűtőt meg ilyesmi de ha nem értesz hozzá ezeket érdemesebb kihagyni.Én az enyémet beindítottam kb 1 hónapja majd leengedtem belőle a fagyállót...majd tavasszal ha indul a szezon feltöltöm.
[#5322514] 2017. 01. 10. 9:31
véregér
Sziasztok!

Szeretném lecserélni a fagyállómat K5 ös paripán. Mi a pontos menete,légtelenítés stb-re gondolok. Láttam egy videót ahol le engedik a vizet a vízpumpánál majd feltöltik a rendszert és ennyi de többen írták hogy ez így nem jó mert melegszik a gép stb.
[#5322450] 2017. 01. 09. 21:27
Zoli32.01
15-47.
[#5322438] 2017. 01. 09. 21:10
bigoneoszi
Jah, BUÉK Bogyeszbá
[#5322436] 2017. 01. 09. 20:53
motobogyó
te még élel? 14-48-al lesz az az igazi
[#5322402] 2017. 01. 09. 19:23
bigoneoszi
Szia,
16-45 és 110 szemű lánc.
http://www.jtsprockets.com/cat...
Én most raktam fel Afam-ot ismerősnek. Frankónak tűnt a minősége. Élettartalma tavasztól lesz tesztelés alatt...
[#5322366] 2017. 01. 09. 16:25
BerkesP
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem!
Van egy k2 600asom és arra lennék kiváncsi hogy a gyári lánckerek fogainak számára?
Meg hogy Rk vagy afam ot vegyek?!
[#5322124] 2017. 01. 08. 20:28
D3viance
Szia! RAM Air cső rácsod véletlenül nincsen?
[#5322083] 2017. 01. 08. 18:35
djano
Igy igaz, helyes a kibövités.
[#5322082] 2017. 01. 08. 18:34
djano
[#5322061] 2017. 01. 08. 15:59
Miri
Hello!

Részben igazat adok djanónak, mert nagyon el tud szaladni a ló az emberrel és rengeteg pénzt el lehet szórni. A k6 már alapból is egy nagyon jó motor pályára. Én is csak most kezdtem pályázni és úgy gondolom ami leginkább segít, hogy gyorsuljon az ember az a tapasztalat és rendes gumi pályára. Erre kell leginkább költeni, egy bizonyos szintig. De van amit így is úgyis meg kell venned és egy rövidebb áttétel sokat számít. A pringre én úgy hallottam az 1000nél szoktak -2 +2-t vagy -1 +4-et rakni. Hatszázra gondolom hasonló lehet. Én ebc epfa-t használok, de mind jó lehet amiket írtál. Leginkább jól fékezni kell megtanulni azt mondják és akkor a teljesen gyári fék is jó. El szokott puhulni a féked? Ja, amit érdemes azért venned az egy pályaidom szett, mert az első csúszásnál behozza az árát.
[#5322053] 2017. 01. 08. 15:19
djano
Szia nagyfero!
Ha csak hobbi szinten pályázol, akkor a gépet ne bántsd, mert az kész van!!! Kár beleölni több 100 ezer Ft-ot!!!