sokkal idegesebb, jobban reagál a gázra, nem beszélve arról hogy városból kiérve, 6.-ból is szépen gyorsúl, nem kell visszaváltani annyit mint gyári áttétellel....viszont a fogyasztás az egy bő literrel hosszabb lett....
No ez érdekel, mert én elöl hagytam a gyárit és hátul +3 foggal növelek...
De igazából nem volt vele óriási hiba.. Tudom,hogy 10 év van közte,de abban az AF1-ben fordított a villa
:D
Amúgy igen,az is egy megoldás. Az ilyen műszaki paraméterekkel hadilábon vagyok,dehát nem kell nekem tudni töviről hegyire az összes csavar pontos méretét
Elég érdekes,mert sokkal öregebb motorokban már fodított villa van. Bár ha működik,és elégedett vagyok a motorral (összességében),akkor az ilyen apróságok hidegen fognak hagyni. /remélem/ :D
Bírom én a hideget-meleget
Nem sértődtem be,tudom,milyen fórumozni,és 1000x ugyan arra válaszolni.. De vajon ezt a kérdést hányan tették fel? XD Én kb semmit nem tudok a k3-ról,de tetszett,speedet szerettem volna,akkor már Suzukit,mert épp ez volt. Kb ilyesmi..
A kérdés meg csak így hirtelen beugrott..
Inkább vegyetek nekem csokit,mert olyan kérdést is láthattok,ami még alig fordult itt elő
Állat a SRÁC!
Nekem a poros légszűrőtől nő meg 1 literrel na az baj.