Még mindig kutatok,mert nem tudom,hogy ebben a városban ki árul HJC-t.
Egy helyet találtam,de ott a honlapon csak cross sisak volt
Mondjuk 6-ban csodát ne várj.
De érezhető lesz.
120-130 körül nagyon zajos? Párásodás? Esőt mennyire bírja? Karcolódások a plexin?
Még ki kell derítenem,itthon mennyi.
A karbonos tetszik
!
.
HJC FG-14-ről tud valaki valamit? Néztem a boncteremben,mindenki áradozik róla
A sok hsz alapján már nem tudom,hogy Koreai vagy Amcsi
Most akkor jó vagy sem? Az FG14 30 körül lenne.
De miért ne,összemixelted a télen
A szombati Kecskemét járat diszkózásból hazafelé jövet szakadt az eső Hernád környékén, megijedtem, hogy elmaradt egy remek program. Deles ébredésemkor nagy megelégedettséggel vettem tudomásul, hogy a jó Isten százával küldi meg a Föld felé a napsugarakat, délután egy felé szépen ki is értem az EuroRingre, ahol a várakozásaimnak megfelelően, rengeteg sportmotoros tette tiszteletét. Dübörgött a sok száz detroiti, urambocsá', japán lóerő, hatalmas hangorkánban üvöltötte ki a magáét a MIVV, a Leo Vince, az Akrapovic, a Yoshimura, az Arrow, hogy csak néhányat említsek. A pályán hatalmas Suzuki fölény volt tapasztalható kizárólag Gixxerek képviselték magukat. A kawasakisok 636-ossal, ZX-6R-rel, ZXR250-essel köszöntek be, Hondáék a hasszá RR-t hozták magukkal, meg a ZXR ellenfeleként az új CBR250R-es pályamotort. A szabad pályázások alatt rengeteg vezetési stílust lehetett megtapasztalni, nagyjából lehetett sejteni, hogy ki milyen kategóriába fér be, illetve milyen időket tud futni.
A futamok óriási izgalmakat hoztak. Az első csoportba, szó szerint vadállatok kerültek, embert, gépet, egyenest, és kanyart nem kímélve csavarták a gázkart, vérre menő küzdelemben meccseltek egymással. Ha emlékeim nem csalnak, a párharcot K8 600 nyerte meg, mögötte a drum 'n' bass muzsikát mixelő Yamaha YZF-R1 futott be, harmadikként ismét Suzukis zárta a dobogót. A második futamba az 1:20 és 1:30 közötti időket futó motorosok kerültek be, fórumunk színeit Darage viselte, a '97-es SRAD-nak a nyergében. Biztató előjelnek számított, hogy a gurulórajtnál a második helyről indulhatott, ám két kör után már látszott, hogy a Darázs fáradt. A sok délelőtti menés rányomta bélyegét a futamra, így fokozatosan pozíciókat veszített. Pontosan nem emlékszem, hogy hányadikként futott be, az 5. és 10. hely valamelyikére saccolom. Az utolsó - "leglassabb" - csoport hozta a legnagyobb izgalmakat, tutis órási harcban gyűrte le Totya Rizla Suzukiját. PáZy csuklója bemondta az unalmast, megerőltető volt az egész napos pályázás. A célegyenes végén volt egy pillanat, sosem felejtem el: Valahol az első kanyar ívének kezdeténél álltunk Darázssal, no meg tutis asszonyával, amikor ugyanis Totya a gépét már ívre tette, tutis a betonfal, és a Rizla Suzuki közötti "pont elég" területet használta ki előzésre. Hajmeresztő pillanat volt, mindezt premier plánban láttam, a 79-es rajtszámú Suzuki ezzel a manőverrel bebiztosította a pozícióját. A futam végén az első három helyezettek díjat kaptak, majd egy csoportkép felvétel is készült.
Összességében elmondhatom, hogy remek versenyeket láthattunk, annak pedig külön örülök, hogy a fórumunk versenyző motorosai remek helyezéseket értek el, a körübelül csoportonként 10-15-20 motorossal. GRATULÁLOK NEKIK!