Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából én nem akarok versenyezni a motorommal, csak azt akartam, hogy egy kicsit jobb hangaja legyen. Meglátom fog e változni a fordulatszám most ,hogy utánaállítottam és ha igen, akkor elviszem a
Csabihoz.
Ez a sportlégszűrő ilyen iszonyat pénz ?
Mondjuk ezáltal több levegőt is kap a motor, de nem lehetséges az, hogy nem szűri meg a beáramló levegőt olyan szinten ,mint mondjuk a gyári ? ergó beengedi a szutyit a hengerekhez ?
Bár 20 ropiért már tudhat valamit....
Helló!

Nem feltétlen kell utánna állítani, csak ha teljesítmény növekedést akarsz elérni. De ettől függetlenül szerintem ha elviszed a Csabihoz a motorod akkor csak jól járhatsz. Nagyon rendes, lelkiismeretesen és profin dolgozik! Ha nekem bármikor bármi nyűgöm volt vagy valami kellett mindíg hozzá mentem vagy vittem a motorom és mindíg nagyon jó munkát végzett!
Ha elviszed és állíttatni akarsz az adagoláson akkor javasolni fogja a sport légszűrőt. Nem olyan drága dolog 20 ezer körül van, de ha ezt megveszed akkor igazán meg tudja vadítani majd a motorod!
Kiveszi a tiltásokat, összegangolja a dobot, a légszűrőt a benzin befecskendezéssel, vezérléssel és olyan lesz a motorod mint egy állat. Pl a széria 750-est tuti lenyomod vele!
Persze ha nem akarsz ilyen túlzásokba esni akkor is érdemes elvinned, pláne ha ilyen alapjárati fordulatszám ingadozásaid vannak.
Jó reggelt !
Ugyan ezt tapasztaltam én is a 750-el, az 1000-est viszont még nem próbáltam.
Na ennyit erről a témáról, még mielőtt valaki sértve érezné magát.....

Szerinted a gyári dob sporkipuf-ra cserélése után szükséges az injektoron is állíttatni?
Mikor felpattintottam a Giannellit az első két nap minden megmaradt az eredeti beállításban(alapjárati fordulatszám 1400 ford/perc, valamint a járása is teljesen egyenletes volt).
Két nap után a fordulat visszaesett 1100-ra és picit dadogott.
Tegnap visszalöktem az alapjáratát 1400-ra, most megint minden fasza.
Szerinted vigyem el a Csunderlich Csabához hogy állítson rajta? Vagy nem szükséges ?
Ha idővel vissza raknám a gyári dobot az lehet macerásabb lenne utána.....
Mit gondolsz ?
Nincs olyan oriási különbség, a 750-est még ugyan úgy kell forgatni ha gyorsan akarsz menni. Ha majd átülsz egy ezresre akkor fogod érezni hogy már 7-8 ezernél nagyon tol és hosszabbak a sebességek, de 0-160-ig még ott sincs különbség.
Tudok róla, hogy odacsapta a vasat.........
Bár én nem hallottam semi gyanúsat a motorból.
A váltó volt picit problémás. Az erőtöbblet viszont nem jelentkezett annyira.
Furcsállottam.......
Ja és még annyi hogy a Janó már esett a motorral elég szépen, cserés neki az oldalidom a dekli, stb.. lehet hogy kapott kicsit a váltókar is vagy a működtető mechanizmus.... talán azért ment nehezebben.
Helló!

Talán annyi hogy hét közben nem nagyon veszem elő a motort, mert a szüleimnél tárolom Dorogon. Nekik kertes házuk van garázzsal, én ugye meg a város közponban lakok panelban Egomban.
Hétfőtől péntekig 8-5-ig meló utánna meg idén még nem nagyon voltak meleg esték....

Asszem láttalak és a 750-es a Janóé volt igaz?? Valami gáz lehet azzal a motorral mert nem mert velem kiállni Szobirévnél gyorsulni
Még tavaly nyáron volt. Voltunk kint páran 7-8 motorral és mindenki mindenkivel gyorsulgatott, de miután látta két "körömet" inkább nem akart versenyezni. Talán jobb is....
Aztán mentünk egy Szentlászlói kanyargóst, úgy 3-4 percet kellet rá várni a Szentlászló táblánál. A Lepencei strandtól együtt indultunk és nem is hajtottuk annyira....
Nekem K4-es van és ledöbbentem, hogy milyen jó tud lenni a váltója. Mikor tutira azt hittem, hogy nem vette be a sebességet(kettőt váltottam fel és a második érzetre rövid volt) akkor is felváltott. Egyébként kis sebességnél valóban nehezebb, de minnél jobban pörgeted a motort annál jobb lesz.
Vitéz,

Nem nagyon szoktalak látni a városban mostanában, meg úgy egyáltalán.......
Van valami oka ?

Vagy csak egyszerűen mindíg elkerüljük egymást ?

Tegnap kipróbáltam egy 750-es K5 gixxert.
Megmondom őszintén nem éreztem a különbséget, hogy esetleg nyomatékosabb lenne, vagy valami ilyesmi, pedig odavertem neki rendesen.... Lehet, hogy van pici difi a kettő között, de ez nem számottevő.
A különbség az volt, hogy az enyimen a váltó sokkal finomabban működik, míg a 750-en akkorákat kell húzni felkapcsolásnál, hogy majd kifordult a bokám .
Vannak esetleg tapasztalataitok vele ?
Szevasztok!

Egy kéréssel fordulnék hozzátok, ha esetleg valaki tudna K1-es gixerre irányjelzőt annak örülni tudnék!
Egyik bontóban sem találtam !

Előre is köszi!
Én nem mocival voltam, csak sétáltunk egyet a kisduna parton. Ha a mocival lettem volna tuti Te is kiszúrsz engem
Akkor jól döntöttél, örülök hogy bejött a választásod
Szia Vitéz !

Igen !
A Giannelli már ott fityeg a gixxeren ! Szerintem igen csak agresszív hangja lett a motoromnak vele és
nem tudtam betelni a hangjával hétvégén ! A vasárnapi esőzés viszont kedvemet szegte, de így is kimentem a garázsba és beindítottam a vasat. Igaz csak pár percre......, de kellett a lelkemnek.
Barátnőmmel tettünk egy kört vasárnap, akkor láthattál. Egom- Visegrád- Pilisszentlászló-Szentendre útvonalon és utána keveredtünk a dunapartra, mert ott volt valami advanced majális. Le kellett tesztelni az új cuccot, meg a fehérnépet is szórakoztatni kellett kicsit.
Valóban óriási a különbség. Az autósok jajveszékelve húzódtak félre, a gyerekek sírva rohantak az anyjukhoz , mikor meghallották, hogy jövök ...... Nagyon fasza !
Te is motorral voltál ? Én nem láttalak sajnos, de tuti megálltam volna.....
Szeva Franky!

Láttalak tegnap (vasárnap) a Lőrinc utcában mentél utassal.... láttam és hallottam a Gianellit is
Lassan mentél a városban (ami helyes!) ezért a legjobbját nem mutatta, de így is szépen szólt!
Gratula!
Köszönöm a hozzászólásokat és tanácsokat srácok.
Hétvégén már pattan is fel a Giannelli a gixxerre !
Bár szar időt mond az időjárásjelentés, de......
Száraz utakat és kellemes hétvégét kívánok !
Szia!

Ma nem voltam gépközelben, ezért a késői válasz, de Ricco elmondott szinte mindent amit én is mondtam volna.
Ha nem akarod kihegyezni a teljesítményét a mocidnak, hanem csak jobb hangot szeretnél akkor bőven megteszi egy "átlagosan jó" sportdob is, mint a Te esetedben pl. a Gianelli.
Ha nagy átalakításokba kezdenél mindenféle tiltás kiszedésével és teljesítmény növeléssel, akkor mondanám hogy Akra, Arrow, yoshi.... de a céljaidnak tökéletesen megfelel egy nem kimondottan verseny dob.
Mindenképp nagyot fog dobni a motorozási élményen és egy hajszállal talán nagyobb biztonságban is leszel. Talán kicsit hamarabb meghallanak és nem hajtanak ki eléd a kereszteződésekben, nem lépnek le az utcára a gyalogosok, stb.... de erre azért ne építs!
A 600-as cseréjéről csak annyit, hogy majd ha a motorerő lesz a szűk keresztmetszet, akkor esetleg meggondolom a nagyobbat.
De amíg pl. Atom 1:59-es időket karcol ugyanolyan 600-assal mint az enyém, addig azt hiszem van hova fejlődni és van keresnivalója a 600-asnak. Én még bőven nem tudok 1:59-et, de már így is több 1000-est előzök meg a kisgixerreel, mint ahány 1000-es elmegy nekem.

Szóval eszem ágában sincs cserélni. Ha nyernék a lottón, a 600 mellé utcára vennék egy ezres gixert, de azt is csak azért mert a kinézete tetszik.
Végülis van hangja azzal is, csak nem olyan jó. Bár ez csak az én véleményem. Nehéz leírni hogy milyen a "jó hang". Nekem pl. az a rezonáló vagy kicsit pulzáló visítás hiányzott a Gianelli hangjából, ami az Akrában pl. igen frankón hallható.
Na éthetően leírtam?

Mellesleg ha nem folyamatosan pályán fogsz vele menni és nem az autóriasztók bekapcsolása és a halottak felébresztése a célod a hangjával, akkor nyugodtan vegyél Gianellit. A gyári után mindenképp besz*rás jó lesz a hangja. Ha neked tetszik akkor Let"s GO!
Köszi szépen !
Ugyan így gondolom én is ! A K5 kék-fehérje elég silány. K4 ben szebben ki volt ez dolgozva. Sőt a jubileumi 20th Anniversary szín sem jött be nekem. Ez van !
A piros-fekete a tavaji motorkiállításon igézett meg. Ott láttam először, és el is dőlt minden !
A feketét a láthatóság miatt nem akartam, viszon tény hogy az is nagyon szépre sikerült. /küldök egy bevállalós döntögetős képet róla/ . Kicsit merész szerintem.

Úgy látom te sem akarod nagyobbra cserélni a gépet, ha már ez a 3. 600-as gixxered.
Igazából én sem látom nagy értelmét mert megy a vad elég határozottan. Közútra meg uuuuuhhhhh.

Egyébként a giannelli-vel is tekintélyes hangja van ?
Ja Franky, mondtam már, hogy brutál gyönyörű a géped?
K5-ösökön a kék-fehéret szerintem elcseszték (K4 szebb), de a piros-fekete és az ezüst-fehér fekete... Aaaaaah... Gyönyörűek!
Persze, ismerem. Szerintem nem a top színvonal, de nem rossz. Hogy konkrétumot is írjak: haver K5-ös 600-asán volt fenn Gianelli. A K2-m végsebességre elverte ugyan, de ez valószínűleg nem az Akra ill. Gianelli dobok miatt volt, viszont így is elpörgött az ő 600-asa óra szerint 280-ig is a Gianelli dobbal. Szal teljesítményben nem rosszabb, mint a top márkák. Nekem egyedül a hangja nem jött be. Nincs olyan agresszív hangja, mint az Akrapovicnak.
Köszi Ricco,

Neked milyen véleményed van a giannelli dobokról, ha egyáltalán ismered a márkát ?
Erre kapnék elég jó kedvezményt és kíváncsi lennék esetleges tapasztalatokra.
Ha azt mondjátok jó, hétvégén beszerzek egy ilyet. Jó hangja van vele a gixxernek ?

Vitéz,
A te vélemeényezésed is nagyra értékelném !

Előre is köszi.
Franky,
Persze hogy lehet. Jóval megrövidítheti az élettartamot. Szép hangja van ezért húzod neki mint állat és elperecelsz.

Ne parázz a dob miatt. Dobj fel egy jobb minőségű dobot és adj neki bátran. Bírják a strapát ezek hidd el. (A mostani a 3. 600-as GSX-R-em.)
A sport dobnak lehet valamilyen befolyása a motor élettartamára ?
Na majd én is megnézem mit mutat az óra. Persze utcai gumival kéne próbálni, avval kissebb az átmérő, többet fog mutatni.
Tegnap engem is felvilágosítottak a szervízesek, hogy ezeknek sokkal kevesebbet csal már az órája (nem értettem én sem, hogy ezzel ott sem ment senki 75-nél többet, a k3-asom meg 282-t tudott). A K6-om hátsó keréken 109 LE.