egyébként mintha itt a forumon az uj suzukikat állandoan csak szerelgetnék!És hogy ne logjon ki a loláb,azt mondják,riaszto,meg xenon,meg plexi,meg isten tudja még mi!A lényeg a zsir uj vasakat csak szerelik!
Mivel van némi tapasztalatom,azért mondom,nem minimálisan jobb kanyarba a pályán a hatos!
Ráadásul pályán kanyarbolvan több,nem egyenesböl!Ia kigyorsittást meg ne feszengessük,mert nincs benne igazad!Max egyenesben veri oda a hatost,az ezres.
90-130 at mennyi idö alatt gyorsulja meg mert a buszok 90 el kotornak nálunk,,,
szerintem eléggémeg kell izzasztani,,,,
arra utaltam ha valaki felegy pályára kb pár hónap és frankón össze érik motorjával...
és ekkor eladni mert már jobban húzod elég nagy pénzveszteség,csereberélni,tény 600 as jobb minimálissal kanyarba,de mikor kigyorsitásnál faképnél hadják még a kevésbé rutinosabbak is...
hiába dolgozott meg,,,
juteszembe, ha mar listazunk...most szombaton lesz karaoke buli a helyi szorakoztato egysegben, a mar a farsangon emlitett motoros kocsmaban ;) Akinek van kedve jonni, szoljon :)
Hát a suzuki az nem Honda. Ezért jó. Tömören ennyi. Milka is mindig a Yamahát mondogatja, de nekem van egy halom Yamahás barátom...a YAMAHÁT ÁLLANDÓAN SZERELNI KELL, mert VALAMI APRÓSÁG MINDIG ELSZÁLL RAJTA! főleg az R1-eken...és ezt ők mondják...
egyébként mintha itt a forumon az uj suzukikat állandoan csak szerelgetnék!És hogy ne logjon ki a loláb,azt mondják,riaszto,meg xenon,meg plexi,meg isten tudja még mi!A lényeg a zsir uj vasakat csak szerelik!
Ráadásul pályán kanyarbolvan több,nem egyenesböl!Ia kigyorsittást meg ne feszengessük,mert nincs benne igazad!Max egyenesben veri oda a hatost,az ezres.
Kihuzod a gyufát!
szerintem eléggémeg kell izzasztani,,,,
arra utaltam ha valaki felegy pályára kb pár hónap és frankón össze érik motorjával...
és ekkor eladni mert már jobban húzod elég nagy pénzveszteség,csereberélni,tény 600 as jobb minimálissal kanyarba,de mikor kigyorsitásnál faképnél hadják még a kevésbé rutinosabbak is...
hiába dolgozott meg,,,