{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5645422] 2020. 10. 09. 18:37
Maico685
https://totalbike.hu/hirek/2020/10/09/meg_iden_bemutatjak_az_uj_hayabusat/ A lényeg a kipörgésgátló,és a kanyar ABS.Így az újat mér azok is tudják majd használni,akik a régivel csak B,vagy C üzemmódban mertek közlekedni!
[#5645253] 2020. 10. 08. 22:48
csaplarzs
Színe,milyen, hátha, mázlim van.
[#5645248] 2020. 10. 08. 21:30
grkrisz
Sziasztok sólymászok.
2009-es busa bontódik, 4 vagy 5 éve áll beindítás nélkül olasz papírokkal ha úgy kell valakinek, 20.000 km van benne. A jövő héten lesz itthon, ha valakit érdekel akkor a grkrisz@gmail.com email címen üzenjen. Betegség miatt lett leállítva, tökéletes állapotban volt akkor, nem volt törve-borulva. Minden alkatrésze eladó.
Köszönöm, széles utat.
[#5643703] 2020. 10. 01. 8:02
toni65
Jövök . Üdv .Tóni.
[#5643620] 2020. 09. 30. 19:56
Hegesztő
Akit érdekel azt szívesen látjuk,az idén is
[#5639130] 2020. 09. 12. 23:56
csaplarzs
Sziasztok, az a helyzet, mentem a mocival 1300km hiba nélkül semmi jel nem mutatkozik a mi a hengerfejességre utalna. Ez jó hír, nektek is sok hiba, baleset mentes km-tert
[#5635351] 2020. 08. 25. 0:03
csaplarzs
Most felraktam a jobbos idomot le lett festve, ez még a víz kinyomás elött volt, már nem akarom levenni megint, aztán meg ma le tudtam venni a h, sapkát balról benyúlva, és belefujtam a tulfolyó csőbe de alig ment a hűtőbe és már tele is lett, úgyhogy leengettem a kiegytartályból a fölös vizet. Aztán amikor levettem a balos idomot a bukogomba csabar kihozta a menetet a h, fejből, Ma menetfúróval kijavítva, ment vissza a bukógomba faszán meghúztam,. megyek tesztelni. 4 napig evvel megyek melózni, napi 120km.Hülyén néz ki 1ik oldalt idommal de nem érdekel.
[#5635285] 2020. 08. 24. 19:12
Blazer
Írtam privátot.
[#5635049] 2020. 08. 23. 23:12
Chris86
Szia.
Egyben eladnám a tartókat és a 3db dobozt.
[#5635021] 2020. 08. 23. 21:40
hayabusablack
Köszönöm mindenkinek aki eljött, és megemlékezett.
[#5634674] 2020. 08. 21. 22:47
negru01
igen, de a múltkor azt írtad, hogy úgyis oldalidomok nélkül jársz. egy pálcával is benyúlhatsz óvatosan, lényeg, hogy nagyon óvatosan nyisd ki a hűtősapkát, leginkább hideg állapotban.
[#5634649] 2020. 08. 21. 20:39
csaplarzs
A hűtőben a szintet, csak úgy lehet megnézni, spoiler leszerel jobb oldaláról? sapka le teletölt fagyállóva.
[#5633635] 2020. 08. 15. 6:22
negru01
Arra ügyelj, hogy a hűtőben mindig legyen elég víz, mert az nem tesz jót a motornak, ha kifújja magából. Az enyémnél volt olyan, hogy még a hőkapcsoló szintjét se érte el, így a venti be se kapcsolt.
[#5633634] 2020. 08. 15. 4:02
csaplarzs
Az jó, akkor. Most oldalidomok nélkül járok vele tesztelem, hogy mi a helyzet, aztan ha hengerfejes, télen szétszedem.
[#5633541] 2020. 08. 14. 18:10
negru01
minimálisat szoktak, nem mm-eket szednek le, még bőven elviseli a gyári dugó is az esetlegesen megnövekedett kompressziót.
[#5633440] 2020. 08. 13. 21:46
csaplarzs
oksa, és ha leszedik a hfejből, vastagabb tömítés kell vennem?
[#5633375] 2020. 08. 13. 16:43
Blazer
Sziasztok. Gen1-es Hayabusára keresek doboztartó konzolt. Vagy olyat aki csinálna hátsó és oldalsó doboztartót.
[#5633329] 2020. 08. 13. 11:58
negru01
bármelyik gépműhely megcsinálja, érdemes egy repedés vizsgálatot is végezni, ha már szét van kapva.
[#5633276] 2020. 08. 12. 23:29
csaplarzs
Köszönöm a sok hasznos infót, átnézem alaposan mindent, ha hengerfejes, szeretném majd a címet ahol sikolják a hengerfejet.
[#5633153] 2020. 08. 11. 20:34
negru01
Én jó ideig küzdöttem a túlfolyással, cseréltem hűtősapkát, tettem rá alacsonyabb hőfokon kapcsoló ventilátorkapcsolót (a Honda Accordé tökéletes erre a célra), ellenőriztem a termosztátot is, forró vízbe téve nyitott rendesen, tettem kapcsolót a ventilátornak, hogy be tudjam kapcsolni bármikor, kapott második ventit is, áttettem a a beszívott levegő hőmérsékletét mérő szenzort az airboxba, aztán a ventilátor kapcsolót is a hűtő elé, de nem javult meg, a végére hengerfejes is lett. Ekkor kapott új termosztátot, lesíkolták a hengert és a hengerfejet, és minden jó lett. Utólag gondolkodva a termosztát nyomás alatt nem nyitott rendesen, emiatt forralta a vizet. Én azt javaslom, első körben cserélj termosztátot és hűtősapkát, lehet az is elég lesz. Ha továbbra is kinyomja a vizet, akkor le kell venni a hengerfejet. Ne hidd el senkinek, hogy a Hayabusák főzik a vizet, az enyém 40 fokos melegben, városban rombolva se melegszik most már, ha nagyon precíz szeretnél lenni, érdemes még a hőkapcsolót áttenni, van erre gyári kit is, de ha van esztergályos haver, egy réz T idomból meg lehet csinálni (az enyém is így készült)
[#5633138] 2020. 08. 11. 19:52
Pocses
Persze, hogy tele kell legyen.
Én is így jártam mikor a MAX jelig töltöttem ( a képen még ez van) fel azt mikor megálltam a fagyizónál nyalok mint állat, ülök a teraszon ernyő alatt mellettem meg hugyoz a motor mert az is sok lett mivel kicsi a tágulási tartály. Páran lestek mi folyhat a motorból mosolyogva. Nekem úgy lett jó, hogy a MIN jelig töltöttem hideg motornál. Akkor éppen letámasztva nem éri el a túlfolyó csövét a tartályon, üzem melegen ugye.
[#5633111] 2020. 08. 11. 17:07
csaplarzs
Akkor leengedem szintig, de hűtőben tele kell lenni?
[#5633021] 2020. 08. 11. 8:16
pityke71
Ha sok a folyadék,hő hatására kitágul és kifolyik a túlfolyón,vagy kiengedi a szelep nyomás hatására.
[#5633012] 2020. 08. 10. 23:13
csaplarzs
levettem bal oldalat és a kiegyt. az csurig van
[#5633005] 2020. 08. 10. 21:01
csaplarzs
2 hete volt leszedve a jobb oldala festeni, akkor a hűtőbe belenéztem és kb 1 dl fagyáll.. beleöntöttem hogy tele legyen ennyi történt.