Maga a váltó szerkezete és felépítése, alkalmas rá.
), és Németországból sikerült szerezni egy K6-os villát fékkel, villahíddal kompletten, 0 km-es állapotban, és ezt raktuk be 2 napos munkával a motorba. Közben még felugrott rá egy Braking tárcsa szén versenybetétekkel, ami szintén sokat javított a fékhatáson. szubjektíve talán ez a betét hozta fékhatásban a legnagyobb javulást, a radiális nyereg inkább az érzetben javított sokat. Ha nem akarsz ennyit költeni a munkahengert érdemes lecserélni meg bármelyik szenes versenybetétet berakni, és már ez is sokat jelent, csak a betéttel kell vigyázni, mert az első fékezéskor nem fog olyan jól, de nem sokkal rosszabb, mint a gyári Busa fék.
de azé nem véletlenül van az a kis karocska oda rászerkesztve nemigaz?
mer ügön kéne má vmi megoldás vs. a gyári. Köszi ha van segítség!
vagyok én is 195cm és csak ugy tép a szél..
.
.
Azt már nem súgta meg, hogy kivel!
...mindenki vegye azt, amire vágyik...
Info: www.magura.com