Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nahhh...
Megin csak én szedek bérescseppet.... wazze

Atixról tud valaki valamit? Lehet eltaposta egy xxs
Hát nincs valami fasza idő. Készültem karikázni.
Pedig valamiért még a hét elején 16 fokot mondtak a barmok hétvégére.
Szeva Zo,

Ezek a gazok vettek egy thunderace-t patika állapotban tesco áron
Szép Reggelt Mindenkinek!
Jó reggelt!
Zozo, milyen mociról van itt szó?
én itt vagyok vazze...
Vazze...
amióta nincs handzsár villogás a két monumentális topic között halott a hely...
Vagy mindenki mindenkit lekaszabolt?
Hát a következő tulajdonosa én vagyok, ha vigyáz rá!
mert ezt nem adhatja el!
Koma...
Nagyon de nagyon irigy vagyok... remélem sokáig lesz egyben a gazdájával együtt!
Fazer!
Hazavittük a kicsikét! Tiszta orgazmus ahogy jár, még egy kicsit sír is a motorja mint a hondáknak, és már alulról tol, feszes, belemegyek egy gödörbe semmi hangja, egyszerűen király!
Jóóó estét Mindenkinek!
Hivj fel valamikor ,beszélnünk kéne!
Köszönöm!
ui.: A barátom ZZR1400-asa, amit szintén hosszú túrákra használ elsősorban, jobb lett amikor kikerültek a korongok, a tengely maradt bent. /gondolom, hogy valami gyári tiltás miatt vezérelte rosszul a pillangószelepeket/
A K8-as Busában is van egy csomó szenzor, többek között a belépő levegő hőmérsékletét és nyomását is felhasználja a befecskendezési és gyújtásgörbe kiválasztásához. Elvileg egy power Commander vagy egyéb befecskendezés vezérlő elektronika elegendő lehet egy turbós motor vezérléséhez, legalábbis láttam már olyan utcai turboszettet, amihez volt Power Comm. térkép. A gyárilag beépített lambdaszonda nem szélessávú, hanem csak 14,2 +/- 0,2-0,3 tartományban működik (ott is csak annyi jelet ad, hogy több-e vagy kevesebb a levegő-üzemanyag arány), és csak bizonyos fordulatszám-gázállás kombinációnál. A szélessávú szonda meg kb. 10.3:1 ... 20.6:1 levegő-üzemanyag arányig (AFR) ad jelet, az AFR-el arányos feszültséget. A felső, vezérelt pillangószelepsort biztosan ki lehet gyomlálni, de nem igazán értem, hogy mi szükség lenne rá, hogy eltávolítsd, nélküle nem lenne olyan finom a gázreakciója a motornak. Erre egy pályamotornak talán egy jól beállított befecskendezéssel nincs szüksége, de nem tudom mi értelme lenne, ha csomagokkal. asszonnyal felpakolva nekiindulsz a világnak. Ezért nem látom értelmét, hogy turbo-t szerelj a motorba, mivel nem tudom hogy esne, ha egy német túra alatt oda vissza 6-szor kellene olajat cserélni lehetőleg a nálunk nem is kapható Castrol Power1 RS4T 10W-50-est, mert azt ajánlják turbo Busákhoz.
Sziasztok!
Már megint eszembe jutott egy-két kérdés, amire nem tudom pontosan a választ. Valaki írja már le a frankót, hogy nyugodtan aludjak!
Busa gyári állapotban, alap benzin-levegő arány. Amikor 50km/h-val megyek ok. 280km/h-nál elöl a kis nyílásokon nyomul a levegő az "airbox"-ba, nyilván nagyobb lesz bent a nyomás. Mitől marad az optimális keverék? Szenzor figyeli a levegő nyomást és utánállít a befecskendezőn? Vagy a lambdaszonda jele miatt avatkozik be valami, vagy mi? Ha turbó tölti a boxot, akkor is működik, vagy külön elektronika kell?
Ha a lambdaszonda jele alapján korrigál valamit az elektronika, akkor miért kell nyitott kipufogó felszerelésekor külön állítani, vagy plusz elektronikát betenni, annyit nem tud állítani?
Ha AFR Motty cucc kerül a gépbe, akkor ahhoz miért nem jó a gyári lambdaszonda?
A Busában is 2 pillangószelep sor van, mint ZZR1400-nál? /egyiket én vezérlem, a másikat az elektronika?/ Ha igen, akkor nem lehet kidobni a moci által vezéreltet?
A mai gyerekeknek sem könnyű
- Anyu, vegyél nekem fagyit!
- Kicsim, azért mert lefekszem az apáddal, még nem kell anyunak szólítanod!
- Akkor hogy szólítsalak?
- Normálisan, ahogy a többiek is. Mondd, hogy Tibi!
Szép Napot Mindenkinek!


Jó estét!
ZoliCBR!
Bocs, hogy nem tudtalak visszahívni, de volt egy kis problémám!
Holnap hívom a céget, majd jelenkezem!
estét.