amúgy van egy eladó 80as TZR naggyon durván megy
cbr125öst gyalázza keményen
-a TL-T!
szerintem csak az erejét,amit jó magam is növeltem...
miért kell ABS? dual fék?,,jó néha életmentö lehet,,,de kérdem én hol van az ügyesség? ami a motorost megkülömbözteti mindentöl ?
tölem mindig kérdezték mivel fékezek?-válaszom:"" mikor mivel""",,motorfék,visszakapcsolok,hátsófék,elsöfék,kombinált
an,ahogy meg kivánja a közlekedésem,mikor mit tartok gazdaságosnak...
ha tele pumpálunk egy járgányt mindenféle kipörgésgátlóval,segéd elektronikával hol marad a pilóta? egy ovodás is el játszhatna vele ha fel tudná állitani sztenderröl!
személy szerint imádom mikor cikázik a segge kigyorsitásnál vagy vizben nekem kell meg találni azt a pontot hol kezd el csuszikálni a gumi---
""""kihivás"""""""
van 1 pár dolog ami bekapcsolódik rajtam mikor fel pattanok a nyeregbe,,,,
szerintem a hayabusa pont úgy jó ahogy van,de kisseb optikai ,engine-tuningal csak egyedivé kivánjuk tenni szépségünket,hogy azért mikor a bringákat egymásmellé rakjuk ne úgy tünjön hogy le futottak a szallagról,és itt személyes izlések kicsit belekeverednek ennyi...
fejleszteni ezért nem is kellett a busát,ami tény mindenki ostromolja a fékeit,de amire kell pont elég,havalakinek brutálabb kell akkor nyitni pénztárca és megoldódott
2003 óta a subframe(segédváz),már csak görbül nem törik!
ez a fojtonos rivalizálás,kiakaszt!