pont ugyan ezt hallottam osztrák kereskedőtől , hogy későn kaptak magukhoz a suzi mérnökök , de szerinte csak a ZZR1.4-et akarták megvárni mire lessz képes a fejlesztés végén , és ezt szerették volna leütni az új busmannal . Viszont a nagy zizit is néhéz lenne FÖLÉNYESEN leverni , a H2 amire senki sem számított mindent átírt . Nem lett volna akkora kártya az 1.4 és a H2 közé berakni a suzi új csucsmadarát . Míg ezen xarakodtak legyen turbós busman vagy mi a fax legyen jöttek a hülye környezetvédelmi egyezmények ami csak a pénzről szól ! Na most van az amit írtál hogy vakarják a fejüket legyen ne legyen valami ! A Kawa ezért septibe még mindezek elött oda b@xta az 1.4 performancocskát , agyon b@xta a zx10-et /lásd SB/ és titokban rekord idejű fejlesztéssel a H2 / az egész KHI az úrprojektól a nehézipari ágazaton át mindenki hozzátett / a korát minimum 5-8 évvel megelőzve letette az aszfaltra /grat a Kawa mérnökeinek /
Sok balesetmentes kilométert,korai tavaszt és széles utat kívánok !
, azért amennyire éppen tehetségem engedi, a lehető legjobban figyelek, s elővigyázatoskodok
. Igyekszem, hogy csak akkor kapjon el a hév, amikor a legkisebb a kockázat.
holnap és holnapután szeretnék videókat is készíteni már!! Nincs mit tenni, ég az újjam a ravaszon:-)
kanyarodni és kigyorsítani még nagyon ovatosan.....
Mi sem vagyunk normálisabbak ma megyünk megnézni egy TESCO csíkos busát !
Remélem mire odaérünk rendesen esik ! Nem ám csak immel-ámmal !
De nagyon szuper ég és föld a különbség a gyári és a túra között!
..