Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hayabusa gyári idomok eladóak aug. 18-ig. 10,000Ft/db. Szép karcmentes mind. Új MRA plexi szintén eladó.
Nagyon szivesen mennék, de sajnos dolgozom!
Bízom benne,hogy felnövök a feladathoz,a vas tényleg tudja a dolgát!
Atosz várunk! A helyed foglaljuk!
A motorodba benne van! Kis gyakorlás Pénteken és meg lesz!
Üdv Uraim! Szombaton Valaki Kunmadárra Jászberény környékéröl? Indulás 9 körül vagy ahogy megbeszéljük,számom az adatlapon.
Rendben,ha minden jól megy,péntek kora délután érkezünk.
Remélem én is beléphetek végre a kilences klubba!
Nekem volt minden féle K5 K8 as és most 2014 es! K5 - K8 között a futómű és a lóerő dominált nekem! 2014 fék brembó ÁBS ez jobb mint a k8 an! Ezen kívül nem nagy változás van! Matricák és a fényezés különbözik! De minek is változtatnának ha valami tökéletes!
Akkor ott találkozunk!
Sziasztok,
Valakinek nincs elfekvőben egy balos összekötőcsöve a régi Busához?
Szia!
Én ott leszek Attila barátommal,bár nem vagyunk érdekeltek a bajnokságban.
Sziasztok! Péntek szombat vasárnap Kunmadaras OB verseny! Akinek nincs programja és szereti a motorokat autókat azoknak itt a helye!
Egyenlőre az állás!
Motul Kupa
Dragracing Kupa
Akkor csak a karimát kell levágni róla, és már fel is tudod cuppantani rá a dobot.
Leszedtem az egyik dobot és az összekötő dupla csőből áll! Egy külső króm cső és egy sima belső, aminek a átmérője ~50-es, de a dob belépő átmérőlye valóban 60-as!
Bár nem értek hozzá, de a régi Busának 60-as az összekötő cső átmérője...
Sziasztok!
Szerintetek ez passzolna méretileg (belső cső átmérő,...) az első gen. Busához?

http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Már megint irigy vagyok,mert én csak egyenesen tudok menni!:)
Na az elmúlt 2 napban végre tudtam többet menni a Busával. Naggyon fain :)
Sziasztok!
205 lóra erősödött a Busám+kapott pár okosságot is.Egy hét múlva tesztelem Kunmadarason,remélem ti is jöttök!
nem hülyeség a megemelt alapjárat, több az olajnyomás, kanyarban a motorfék-gáz átmenet is jóval finomabb.
Van valakinen itt új, vagy 1-2 éves Busája? És esetleg elötte régebbi verziót hajtott? Kiváncsi lennék a tapasztalataira
Köszi szépen
Kocsival járok dolgozni, de a döntés a motorozáskor nehéz valóban. A Fireblade-t el is adom, így marad egy extrém sportos RSV és egy túrás km-faló fenevad Busa.