Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fistván jól megmondta mi a mérce még pár hete.... nem véletlen h mindenki ennél a motornál akar jobb lenni. ez az y2k meg mii????? legközelebb vadászgépekkel fogják összehasonlítani, és szomorúan konstatálják h hát igen a vadászgép gyorsabb pedig 3 kereke van....
Ki a f@szt érdekli???
Lehet,hogy te még 1 biciklivel is kinyiffannál!!!Nem mind1,hogy 400-500 km/h??Ki az aki ezt kimotorozza,még a 250 is sok,de te valószínüleg még a töredékével sem haladtál életedben motoron!
és arról ne is beszéljünk hogy a Busa az 2,990,000 újonnan vagy talán egy tizessel olcsóbb és nem romlik el mert Suzuki
le kell szarni, valszeg vmi15 éves gyerek akinek most az y2 lett az álma mert elolvasta az ujságban hogy hogy gyorsul.
majd kinövi, mint az ágybavizelést
Az ilyenhez hozzá se kell szólni azt se tudja mi is az a busa.
Nem akarok lesüllyedni a Te szintedre, ezért inkább nem mondok semmit. Csak egy kép:
és negyedmillió dollár asszem. mennyit pöröghet ugyan egy olyan 50000-ret????
a busa meg egy álom nekem egy y2k nem kellene.
inkább egy fain busát .
és a fogyasztásrol ne is beszéljünk a busához képest.
na és ha az egyszer elromlik......
naja...
össze se lehet hasolitani a busa meg a y2k blokkját
helikopterturbina vagy mi egy sima motor ellen...szal mind1...
busa gecijó y2k meg télleg reklám gép
multkor néztem a tv ben egy musort y2k ről
csávesz áll a lápánál és leolvasztotta egy kocsinak a lökhárítóját
ja meg garanciát vállalnak arra hogy 400fölött megy...
elmebeteg aki olyat vesz
De fikzod te a busát!!
Volt már neked?? Vagy netalántán y2k-val jársz wc-re hogy ennyire szarod a busát!!
Jó ott a busa!! Az y2k meg rakátamotor nem egyébb!!
Rakjál már még rá a turbobusára egy rakétát!! Azt akkor majd beszélgethetünk!!
y2k brutális
na valameik nagy okos busás megmondja hogy melyik a gyorsabb az y2k vagy a busa turbo, vagy féltek kimondani hogy szar a busa az y2k-hoz képest
hát jah... igy is 1-el több szülinapod van mint másnak....
én csak majdnem lebénultam de megusztam 3 törött csigolyával a gerincemben.. bár az nem motor volt... de tény h ovatosabb lesz tőle egy picit az ember
hát 300 fölött igen, mert farmergatya,+pulcsi volt a védőruhám. de az járt az eszembe hogy ha itt esünk akko ugyis +pusztulok szenvedés nélkül.

az M3ason volt egy saját helyzetem, mikor egyedül voltam, olyan 280 körül jöttem, (full üres volt a pálya) és eccer csak 1 autos jelent meg a szélső sávban és huzta be a belsőbe. egyből fék, meg fölegyenesedtem, de ha nem vesz észre és nem rántja vissza akkor beleszálok. azóta nem csipázom az eféle száguldozást
de nem paráztál mint a qrva élet?
270-280 ig még élveztem, utánna már nem anyira. a következő kép, mikor az ora elkuszott a 330 ig, itt megütögettem a lábát hoyg elég, oszt akkor engedte el ő is.. ez még a régi busával volt. a Belme Jozsié volt előtte
utánna még eccer részt vettem az M3 ason egy egy szabályzásban, az uj busával. oszt onnan tól kezdve elegem lett belőle.
és miyen volt?:)
őőő, haveromnak, amivel mászkáltam néha én is. 2 személyel probáltuk Battára van egy jó kis hosszú egyenes bevezető, ott 185-nél ért bele a pirosba. az övé egy 2004 es modell volt full gyári állpotban.
az elözője, az 99 es volt még 300 főlé is ment, mentünk is fölötte eccer, de pfffff.
arra jó volt hogy megtudjam mien az, de többet soha.
szépen igényesen fűrészeld le azt a pöcköt
Hello! 1. sebességben 145, 2-esben 180, 3-asban talán 230, 4-esben 260, 5-ösben 295, 6-osban 300-nál többet nem mutat, mert van egy kis pöcök, ami nem engedi tovább a mutatót. de talán ha 2 szer próbáltam ki a végét. megvan több mint 1 éve, mentem vele 21000 km-t de csak egyszer voltam autópályán, Szlovákiában, akkor is utassal, ezért ott és akkor nem mentem többet 200-nál. Ráadásul aznap ütött el egy részeg szlovák autós úgyhogy nem volt kedvem nagyon húzálni a gázt. viszont ma voltam egy kisebb túrán, az útvonal: Csenger-Szatmárnémeti-Kolozsvár-Nagyvárad-Ártánd-Debrecen-Cse nger. 550 km, egy kiadós elázás, de k...va jó volt így is.
szívemből szoltál bencce!én is ezt akartam kérdezni
valaki aki itt busa tulaj pl fistván vagy mind1... mondjátok már meg mikor pakoltok 2-be? mármint meddig tudjátok az egyest max kihuzni?
féke sokkal jobb az zx12 nek mint a busának. igaz a busa kényelmsebb és nyomatékosabb.
de ami undoritó a kawaban, az az hogy 3,6 milio ft és egy kurva kormánytelot nem tesznek rá.
szabályzás nélkül mennyit megy a hayabusa turbo a maga 499-le-vel?
szerintem megveri a y2k-t mind gyorsulás mind végsebeség téren.
helló mindenkinek! Nekem olyannak tűnik ez az összehasonlítás, mint a 80-as évek vége felé, ha már valaki emlékszik vagy élt egyáltalán, a high end lemezjátszók piacán a Linn cég Sondek nevű terméke már csak mittudomén hányadik volt az abszolút minőségi listán... Mégis mindenki ezt akarta megverni a saját termékével. Egyfajta abszolút referencia volt és lesz ez a motor is. Ha valaki meghallja ezt a nevet, hogy Hayabusa, mindenki tudja, hogy mi ez. 6 év alatt nem nagyon kellett hozzányúlni, míg a Kawa nem győzte 2-3 évente 20 és 150 közötti módosítással átépíteni a Zx 12-t. Jó kis motor az is, csak egy kicsit tudathasadásos. Mivel sportosabb akart lenni, mint a busa, nem annyira kényelmes, míg futóművileg és motorikusan soha sem érte el azt. Szerintem...
Ez nem korrekt összehasonlítás több okból:

Először is SZÉRIA motorokat illik összevetni nem azt, ki hány millát költött tunningra.

Másrészt az új ZZR ellenfele nem a régi Haya lesz hanem amit jövőre 2007-ben fognak kiadni.
Plusz még ott lesz a B-King szintén sima szívó motorral. :)